@ekin25 iyi okumalar
"Hiç merak etme" dedim ağzım kulaklarımda sırıtırken. Emre'nin söylediği isim ile bütün gülümseyişim yüzümden silindi...
"Emre sen ne diyorsun? "
"Bak lütfen"
"Tamam merak etme aramızda kimse bilmeyecek ama"
"Ama falan yok tamam mı? "
"Tamam" dedikten sonra konuyu kapatmak adına ikimizde konuşmadık. Hatta ben çok düşünmemek icin uyumaya karar verdim.
"Peki ben yatsam iyi olacak"
"Tamam. Iyi geceler prenses"
"Iyi geceler abi" dedikten sonra kendimi yatağa attım ve gözlerimi kapattım. Abim için yine endişelenmeye başladım.
...
Sabah Emre ortalarda yoktu. Bende kalkarak hazırlandım ve aşağıya indim. Muslera'yı görmek istiyordum. Onu özledim. Yemekhanede Emre ile konuşuyorlardı. Hayatımın en önemli iki erkeği yanyaydı. Yanlarına giderek"Merhaba günaydın. "
"Günaydın uykucu" dedi abim
"Uykucu mu daha sabahın körü"
"Herneyse aç mısın? "
"Evet"
"Tamam ben birşeyler alıp geliyorum"
"Tamam" dedikten sonra Emre gitti. Ben direk Muslera'ya döndüm. O da bana bakıyordu.
"Nasılsın hayatım? " diyerek konuşmayı o başlattı.
"Iyiyim hayatım ya sen nasılsın? "
"Sen buradasın nasıl olabilirim? Hayatımın en güzel anları" dediğinde gülmüştüm. Ne yapayım Vıcık vıcık romantizm seven bir insan değilim ben. Emre geldiğinde masaya oturduk ve kahvaltı yaptık. Aslında ben ve Muslera bol bol konuştuk. Abime bakınca aklıma dün geliyordu. Ona yardım etmeliydim ama nasıl?
Bir süre sonra ikisi de antrenman için ayrıldılar. Yine tek kalmıştım ama birşeyler düşünmek için en uygun zamandı. O kızdan nefret ediyordum çünkü bir zamanlar abime yine neler neler yapmıştı. Abim için katlanacağım diyerek telefonu elime aldım
"Üretim hatası" diye kayıtlı olan o kişiyi aradım.
...
Sonunda akşam olmuştu ve yine hep beraberdik. Ben ve Muslera ha bide Emre var tabi :) biz Muslera ile konuşurken Emre telefona dalmıştı"Bak ne diyeceğim yarına olan yapma"
"Neden? "
"Ben birşeyler planladım"
"Ne planladı bakalım? Yine kaptan kaçmaksa Emre beni öldürür"
"Hayır merak etme kaçmak değil inanması zor belki ama değil"
"Tamam bana ipucu verecek misin? :
"Mmm hayır"
"Hadi ama Nando"
"Hayır ışte"
"Tamam saat kaçta peki? "
"Sabah kahvaltısı vaktinde"
"O kadar erken? "
"Evet"
"Tamam anlaştık o zaman"
..
Odama çıktığımda Emre hâlâ düşünceliydi. Ona herşeyi yaraladığını söylemek isterdim ama hayır biraz sürünsün. Yanına oturarak"Abi o kız sana neler yapmıştı neden hâlâ onu seviyorsun?"
"Bilmiyorum. "
"Peki ya tekrar yaparsa? "
"Bilmiyorum"
"Korkmuyor musun? "
"Bilmiyorum"
"E oha öğren de gel o zaman hiçbirşey bilmiyorsun"
"Bak üzerime gelme tamam mı onun beni aldattığını param için benimle olduğunu beni hiç sevmediğini falan herşeyi biliyorum ve hatırlıyorum yine de vazgeçemiyorum" dediğinde tek kelime edemeden öylece kalmıştım. Abimin bu kadar sevdiğini bilmiyordum.
"Ben özür dilerim"
"Hayır dileme haklısın çünkü"
"Peki sana birşey söylemek istiyorum"
"Söyle"
"Ben onunla sana bir buluşma ayarladım"
"Ne? Neden böyle birşey yaptın? "
"Senin konuşamayacağını biliyordum da ondan"
"O kabul etti mi şimdi? "
"Inanması zor belki ama hâlâ seni özlüyormuş. Arkadaşları ile konuştum"
"Sen ciddi misin? "
"Evet. Betül seni seviyor yani sanırım"
"Ben ne diyeceğimi bilmiyorum"
"Bir şekilde teşekkür edebilirsin"
"Öyle mi nasıl? "
"Bu gece Muslera ile kalayım"
"Öyle birşey olmayacak"
"Hadi ama kötü birşey yapmayacağız merak etme"
"Olmaz"
"Ya hadi söz diyorum güvenmiyor musun?"
"Off tamam ama bak! "
"Tamam söz dedim merak etme"
Dedim toparlanarak çıktım. Benden haberi yok bu da benim ona sürprizim olacak. Onu odasının önüne gelerek kapıyı çaldım çok geçmeden de kapı açıldı zaten...
Evet arkadaşlar Patricia değil itiraf ediyorum öyle yapacaktım ama benim bile zoruma gittiğinden yapmadım :) :) voteler ve yorumları unutmayalım sizi seviyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
IMPOSSIBLE (muslera)
Romance12 yaşıma kadar yetimhanede büyüdüm. Kötü günlerdi kabul ediyorum ama sosyetik ve zengin bir aile tarafından evlatlık alınmakta pek iyi sayılmaz. Bu aileyi hiçbir zaman sevemedim ki onlarda beni sevmedi biri dışında. Üvey abim Emre Çolak. Belki öz a...