Öncelikle size birşey sormak istiyorum.yeni hikaye yazsam okur musunuz ne dersiniz? Yeni bir hikaye ister misiniz? Cevaplarınızı bekliyorum.
Bir silah sesi ve karşıdaki arabayı görünce olduğum yerde donakaldım.
"Muslera" koşarak ona doğru gittim. Vurulan kimdi ne oldu umursamadım" Polisler olaya hemen el atmıştı ve herşey yoluna giriyor gibi görünüyordu.
"Tatlım" dedi beni kolları arasına alırken
"İyi misin" sesindeki endişe hissettiği herşeyi anlatıyordu
"İyiyim" dedim başımı göğsüne gömmüştüm. Ve oradan hiç ayrılmadım. Birtek üzerine atladığım o adama gidip güzel bir yumruk atmıştım. Onun dışında her saniye Musleraya sarılarak durmuştum. Ne var? hem çok korktum hem Muslera bu herşeyi her hâliyle tatlı olan benim sevgilim.
Bir süre sonra Polisler herşeyi halletti ve ifadeleri alarak evden ayrılmıştı. bense hala Musleraya sarılarak duruyordum. Muslera beni kucağına aldığında
"Noldu" dedim başımı biraz kaldırarak
"Dinlenmeni istiyorum karıcığım"
"Ama biz.."
"Merak etme seni bırakmayacağım ve senin yanında olacağım. En kısa sürede evleneceğiz yine" dedi burukça gülümserken. Başımı tekrar omuzuna koydum. beni odama götürüp yatağıma bıraktıktan sonra yanıma oturdu. Gülümseyerek ona yaklaştım ve başımı omuzuna koydum. Bana sarılarak saçlarımı okşamaya başladı. Kokusunu içime çektikçe huzur buluyordum. Gözlerimi kapadım.
"İyiki geldin tekrar bana" dedi fısıldayarak
"Sensiz ben ne yapardım? Sen nasıl birşeysin? Sen olmadan kokun olmadan gülümsemen olmadan yapamazdım" dedi. benimle değil sanki kendiyle konuşuyordu. Gözlerimi açmadım ve dinlemeye devam ettim.
"Seni seviyorum" dedi ve saçlarıma öpücükler kondurdu.
...."Uyaannıınnn" diye çemkiren Emre'nin sesine söylenerek kalktım.
"Ne var?"
"Sizi seviyor olabilirim ama bu kadar da rahat değilim tiplere bak ne bu rahatlık" dediğinde Musleraya döndüm. Hala uyuyordu. Nasıl tatlı uyuyor yaaa tipe bak. Ben uyurken kendimden geçiyorum oysa ki.
"Heyy kime diyorum" dediğinde abime döndüm
"Şşş" dedim parmağımı dudağıma götürerek
"Kıza bak bide şş diyor ya. Kalksanıza! Beni aşiretlere mı bağlayacaksınız kan mı dökeyim ne istiyorsunuz?" Dediğinde kıkırdadım.
"Sakin ol aşiret abicim" diye dalga geçtiğimde söylediğinin farkına vararak duraksadı
"Dalga geçme de kahvaltıya hadi bakalım" Musleraya döndüğümde gözleri açıktı.
"Günaydın" dedi gülümseyerek. Emreyse hala bize söylenerek odamdan çıktı. Ona gülerken Musleraya günaydın diyerek hazırlanmak için banyoya geçtim. Hazırlanıp aşağıya indim. Beraber kahvaltıya oturmuştuk.
"Polis olayı çözmüş" dedi Emre sessizliği bozarken
"Ee dertleri neymiş " dedim tedirgince
"Sadece para." Dediğinde ikimiz de durgunca ona baktık
"Olayın Patricia yada adamlarıyla ilgisi yok" diye devam etti.
"Fidyecilermiş" diye ekledi.
"Evin korumalarını arttırdık. Birçok polis de var" derken araya girdim
"Abi" dedim.durarak bana baktı
"Söyle prenses"
"Abi biz evleniyoruz" dedim biraz duraksayarak devam ettim.
"Yani bunlara gerek yok."
"Bakın ikinizi de seviyorum ama bu sizce de tehlikeli değil mi ya geçen seferki gibi olursa?"
"Engel olacağını söyleme abi artık kaçmak istemiyorum"
"Bakın ben bilmiyorum" dedi Musleraya bakarak. Muslera ise yerinde doğruldu ve bana bakarak gülümsedi
"Biz evleniyoruz. " dedi kendinden emin tavrıyla.
...."Eveeet" dedim gülümseyerek ve sıra ona geldiğinde
"Tabiki Evet" dedi bana bakarak. Emre'nin yaptığı kaş göz hareketleriyle hızla ayağına bastım ve kahkaha attım.
"Gülümseyin" dedi ve kameraya dönerek gülümsedik. Birkaç flaş patlamasından sonra imzaları attık. Masadan kalktıktan sonra ilk abime sarıldım
"Cadı nasıl olur da benden küçük olmana rağmen bir senede iki kere evlenirsin?"
"Çünkü ben güzelim sen çirkinsin" dedim saçımı savurarak.herkes gülerken
"Bana çirkin dedin çarpılırsın" dediğinde daha çok güldüm. haklıydı çarpılırdım.
"Seni seviyorum abi" dedim tekrar sarılırken
"Bende cadı" dediğinde kıkırdadım. Sonra Burak Tarık Gökhan derken sevdiğim herkesle konuşmuştum. Sonra Gözlerim annemle babamı aradı ama yoklardı. Bu gün bile yanımda olmamışlardı. Önemi de yoktu gerçi. O sırada Muslera yanıma gelerek elini belime yerleştirdi.
"Evimize gitmeye hazır mısın?" Dediğinde heyecanla ona döndüm.
"Evimiz" diye fısıldadım
"Evimiz" dedi gülerek. Başımla onayladiğımda arabaya doğru gitmeye başladık. Etrafımızda birçok gazeteci vardı ama ikimiz de umursamadık. Süslü arabaya geçip oturdum. Önde Şoför ve abim vardı. Ben ve Muslera arkaya oturmuştuk. Eve doğru hareket etmeye başladığımızda Arkaya döndüğüm. Kuyruj şeklinde olan arabaları görebiliyordum.
Ama birtek hemen arkamızdan gelen Tarık'ın arabasını tanıyordum. Beni görünce uzunca kornaya bastı. gülerek önüme döndüm. Musleraya döndüğümde en az benim kadar mutlu olduğunu görüyordum.
Ona iyice yaklaşarak elini sımsıkı tuttum. Bana dönerek gülümsedi
"Karıcığım" dedi. Gülümseyerek ona baktım. Şuan ölebilirdim gerçekten.
"Çok tatlısın sen ya" dediğimde Emre öksürmeye başladı
"Hani ben tatlıydım."
"Yuh abi kıskanıyor musun sen?"
"Yoook daa hani hemen de papucumuz dama atılıyor"
"Oyy oyyy abilerin bir tanesi merak etme atılmıyor"
"Hani bilemem öyle de görünmüyor" diye söylenirken ben Musleraya dönmüştüm. Gülerek bana bakıyordu ve asıl gözlerinin içi gülüyordu. Dayanamayıp hızlıca öpüp geri çekildim. Ve hemen önüme döndüm. Ne var genelde utanıyorum.
Çenemden tutarak beni kendine döndürdü. Utana sıkıla ona bakarken sıcacık gülümsedi ve yaklaşıp alnıma öpücük kondurup geri çekildi ve fısıldadı.
"Utanma. Sen benim herşeyimsin. Yanımda rahat olmanı istiyorum."
Herkese de hayırlı ramazanlar diliyorum.. :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
IMPOSSIBLE (muslera)
Romance12 yaşıma kadar yetimhanede büyüdüm. Kötü günlerdi kabul ediyorum ama sosyetik ve zengin bir aile tarafından evlatlık alınmakta pek iyi sayılmaz. Bu aileyi hiçbir zaman sevemedim ki onlarda beni sevmedi biri dışında. Üvey abim Emre Çolak. Belki öz a...