-27-

292 13 7
                                    

İthaf: MarioAlixxx :) Medya:karakterimizzz daha önce koymamıştım.

Size tatliiişş bir bölüm hazırladım umarım okuyunca yüzünüzde tebessümler oluşur sizi seviyorum canlarr.

"Boşanma davası açmanı istiyorum."

"Evet duydun. Hemen hemde"dedikten sonra telefonu kapadım. İçeri geçip tekrar Denizi izledim. Onu nasıl bırakacağım konusunda hiçbir fikrim yoktu ama ya polis koruyamazsa ve birşey yaparlarsa? Daha önce yaptılar demi. Belki böyle iyi olur..

-Denizden-

Uyandığımda Muslera yoktu aradım cevap vermedi. Günlerce bu devam etti. Emreye sorduğumda her seferinde beni geçiştirdi nedenini anlamıyordum. Benden birşey gizliyorlardı.

Defalarca konuşmaya çalıştım Emreye sordum ama olmadı hiçbir zaman karşıma çıkmadı. Eriyordum günden güne ama umutluydum Taa ki boşanma dilekçesi elime ulaşana kadar...

.. 3 AY SONRA..

Odamda en sevdiğim pijamamı giymiş uzanmış her zamanki gibi düşünüyorken abim girdi içeriye ve sinirlendiği belliydi

"Deniz yeter artık. Kendine gel canımı sıkmaya başladın. "

"Demek canını sıkmaya başladım. Sıkılma abi git seni zorla tutmuyorum"

"Senin için endişeleniyorum"

"Endişelenme"

"Deniz" dedi. Sesi artık bitkindi. Ona doğru döndüm.

"Ne var"

"Yapma artık üç ay geçti"

"Evet üç ay ve bana bir açıklama bile yapmadan ayrıldı. Ayrılacaksa neden evlendi ki? Ne bu şaka mı? Ondan nefret ediyorum"

"Ondan nefret edemezsin etme" dedi. Bu ne demek oluyor şimdi? Sinirle yorganı kafama çekti yeter dinlemek istemiyordum

"Deniz. O seni çok seviyor haksızlık etme bir nedeni vardır" dediğinde hızla çıktım yorganın altından

"Sen benden birşey mi gizliyorsun? "

"Hayır" dedi. Ama birşey gizlediği belliydi. Bunu öğrenmem lazım.

"Sen aynı takımdasın ve neredeyse hergün görüyorsun. Ona birşey yapmadın mı beni böyle üzdü diye? "

"Şeyyy hayır"

"Peki neden? "

"Bilmiyorum" dediğinde iyice sinirlenmiştim. Yavaşça ayağa kalkarak üstüne atladım.

"Emre söyle yoksa saçlarını tek tek yolarım"

"Ahhh çekmesene saçımı in üstümden yaaa a-ahhh"

"Ciddiyiiimmmm"dedim gülerken bir yandan da saçını çekiyordum.

"Lan sen büyüsene biraz dul kadınsın haline bak" dedi gülerken. Bir an durdum ve bakışlarımı ona çevirdim. Yukarıdan ona bakarken o da beni üstünden atmaya çalısıyordu.

"Ne dedin lan sen" diye çemkirip iyice asıldım

"Lan ne be abiye lan denmez ahlaksız"

"Hooo sanane be" derken indim sırtından. Yavaşça yaklaşırken o saçlarını düzeltiyordu.

"Abiiiiiiiğğğğ hadi anlat nolurğğ" derken merakla bekledim. Bir an anlatacak gibi olsa da sonra olumsuz anlamında başını sallayarak

"Olmaz birşey bilmiyorum" dedi yalan söylediği yüzde yüz belliydi.

IMPOSSIBLE (muslera)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin