İthaf: EylulHazanSag <3
"Alo? " diye tekrarladığımda gelen cevapla keşke kapatsaydım diye geçirdim içimden.
"Merhabalar ben emniyet amiri Kemal Deniz hanımla mı görüşüyorum" dedi. Acaba suratına mı kapasam?
"E-evet" diyebildim. Muslera ve abim bana bakıyordu.
"Şey nasıl söyleyeyim bilemiyorum ama tehlikede olabilirsiniz"
"Ne konuda?"
"Sizin olayla ilgili elimizde olan suçlu kaçtı merak etmeyin her yerde onları arıyoruz ve en kısa sürede bulacağız bu sırada kapıda size koruma polisleri yardımcı olacaktır" dediğinde hızla ayağa kalkıp pencereden dışarıya baktığımda bir araba ve bekleyen iki kişi gördüm sanırım polislerdi
"Bu nasıl olur?"
"İnanın bizde şaşkınız onu bulacağız ama bu sırada sizi riske atamazdık. Şimdilik bu kadar başka bir gelişmede tekrar haber veririz. İyi akşamlar" dediğinde suratım asılmıştı. ikisi de merakla bana bakınca kendimi topladım
"Sakin olun çocuklar önemli birşey yok "
"Ondan mı rengin soldu?" Dedi abim gergince. Gerilmenin sırası değil kendimi toplamalıydım. Muslerayı kaybedemezdim.
"Meraklanmayın canlar hadi film izleyelim" dedim ve koltuktaki yerime attım kendimi
"Söylemeden bırakmayız bilmen lazım bunu" oflayarak yerimde doğruldum.
"Şu beni öldürmeye çalışan adam...kaçmış" dedim duraklayarak.
"Neee!!!??" Diye abim bağırırken Musleraya döndüm çok gerilmişti ve düşünceliydi.
"Bu nasıl olur?" Dedi abim tekrar
"Bilmiyorum ama korkmayın kapıda koruma polisleri var" abim hızla ayağa kalkıp pencereden dışarıya doğru baktı. Sonra kapıdan çıktı. ne yaptığını merak ediyordum ama şuan Musleranın bir tepki vermesini bekliyordum.
"Tatlım birşey demeyecek misin?" Diye sordum ama hala düşünceli bir ifadeyle yere bakıyordu
"Sakın beni bir daha bırakma" dedim güçsüz çıkan sesimle. Muslera kafasını kaldırıp bana döndü.
"Seni bir daha asla bırakmam güzelim" dedi. beni kollarına alırken. Ona daha sıkı sarıldığımda abim içeriye girdi. Merak etmeyin polisler de ciddiyetin farkında herşey kontrol altında çifte kumrular" dedi ve Musleraya baktı. Sanırım muslera ona birşey söyledi sessizce göğsünde olduğumdan yüzünü görmüyordum.
"Doğru evet. Haftaya sende bizle Manisaya geliyorsun. maç için gideceğiz ve seni burada tek bırakmayız." Dediğinde gözlerim faltaşı gibi açıldı
"Abartmayı kesin her tarafta polis var" dedim Musleradan ayrılırken
"Seni yanlız bırakmayacağız inatçı" dedi Muslera
"Korumayı kesin hiçbirşey olmayacak" dedim ama bende en az onlar kadar korkuyordum ama kendim için değil onlar için sanırım şimdi Muslerayi daha iyi anlıyordum.
Sevdiğim kişilere zarar gelmesin diye kendinden uzaklaştırmak. Onların derdi benimle onlara zarar gelmesini istemiyordum. Hızla kalkıp odama gittim ve kendimi yatağa attım. dinlenmek iyi gelecekti.
...Günlerdir benim peşimden ayrılmıyorlardı.
"Kene gibi yapışmayı kesin alt tarafı alışveriş yapacağım"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
IMPOSSIBLE (muslera)
Romance12 yaşıma kadar yetimhanede büyüdüm. Kötü günlerdi kabul ediyorum ama sosyetik ve zengin bir aile tarafından evlatlık alınmakta pek iyi sayılmaz. Bu aileyi hiçbir zaman sevemedim ki onlarda beni sevmedi biri dışında. Üvey abim Emre Çolak. Belki öz a...