Hoofdstuk 1

561 17 3
                                    

Als Cynthia en ik buiten komen horen we Eline zeggen: "omg mag ik met jullie op de foto." een fangirl moment terwijl het hele terras toe kijkt, lekker beschamend. Toch wekt het mijn nieuwgierigheid om wie het gaat. Ik zoek het terras af naar Eline terwijl Cynthia alweer weg loopt zoals de meeste medewerkers die dachten dat er iets ergs aan de hand zou zijn.
Ik zie haar met Wendy bij de 4 jongens staan die ik een half uurtje geleden had bediend. Ik vroeg mij zwaar af wie het waren maar besloot snel de ijsthee voor Wendy en Eline binnen te gaan pakken.
Als ik terug willen lopen met het dienblad naar het terras komt 1 van de jongens naar mij toegelopen. "Je werkt hier toch?" vraagt hij. Ik knik "ja zeker." beantwoord ik glimlachend zijn vraag. "Euhm ik weet niet waar de wc is." zegt hij een beetje beschaamd ik glimlach.
Dat was misschien wel een van de meeste gestelde vragen hier in het strandtentje. Ik wijs hem de weg en hij loopt weg. Een ding weet ik zeker hij is echt super knap maar dan ook echt heel erg knap.
Ik loop naar buiten en voel de zonnestralen op mijn gezicht branden en besluit zo even snel wat zonnebrandcrème op te doen. Eline en Wendy zitten ondertussen weer aan hun eigen tafeltje druk te kletsen. Ik zet de ijsthee's op hun tafels. "Je praten net met Rein of niet wat zei hij?" vraagt Wendy.
Ik kijk een beetje verbaasd op. Normaal was het Eline die het woord deed maar soms zei Wendy wat en vaak verbaasde je er over. "Als dat Rein was dan vroeg hij waar de wc's waren." beantwoord ik haar vraag. "Omg." fluistert Eline zachtjes. "Wendy kijk Daan eet een hapje van zijn ijs." zegt Eline.
Ik draai mij snel om en loop naar binnen. Ik loop snel naar de kleedkamer om daar wat zonnebrand op te doen. Ik loop de kleedkamer weer uit om mijn dienblad weer te pakken en het terras op te lopen.
Na een lange middag hard werken zit de dienst van mij en Cynthia er weer op. Het is ondertussen 6 uur en we besluiten een frietje hier te eten. "Is er bij jouw nog wat bijzonders gebeurt na dat gedoe met Wendy en Eline?" vraagt Cynthia mij. Ik schud mijn hoofd "nee niet echt en bij jouw?" vraag ik. Ook Cynthia schud haar hoofd. "Nee niet echt."
Na ons frietje gaan we weer naar huis. Ik fiets een eind met Cynthia mee maar ze moet na een tijdje links af waar ik rechts moet.
Thuis begroet ik even snel iedereen en ga dan onder de douche staan. Het was vandaag best een bijzondere dag. Van welke band die Rein en Daan nou zijn weet ik niet. Waarom het mij zo erg interesseerde weet ik ook niet. Normaal ben ik niet echt van de bands of de zangers waar gillende meiden naar luisteren. Ik luister liever naar Ed Sheeran. Ook daar zijn veel gillende meiden. Maar toch al een stuk minder dan bijvoorbeeld One direction of Justin Bieber. Ik denk even diep na. Ik weet wel drie boybands uit Nederland. Maar ik zou niet weten in welke band Rein en Daan zouden kunnen zitten. Uiteindelijk besluit ik er maar niet te veel aandacht aan te besteden.
Als ik in bed lig op tijd omdat ik morgen toch echt weer naar school kijk ik wat rond op Instagram. Er zijn niet veel boeiende foto's geplaatst. Tot ik op een foto van Eline kom. Ondanks dat ik haar eigenlijk echt niet mocht volg ik haar toch. Gewoon omdat het grappig is als ze een foto plaatst. Ze staat op de foto met een van de jongens. Ik kijk naar de tekst die ze er bij heeft gezet en kan eruit vinden dat het Rein is. Ook zie ik dat de jongens van MainStreet zijn.
Ineens word er hard op mijn deur gebonkt en vergrendel ik mijn mobiel. Mees mijn kleine broertje komt om de hoek kijken. "Gina mag ik even bij je komen liggen ik ben bang." zegt hij zachtjes. Ik glimlach en gebaar dat hij bij mij mag komen liggen. Hij komt dicht tegen mij aanliggen en ik strijk door zijn haren. "Waar ben je bang voor dan?" vraag ik zachtjes.
"D..d..dat er een monster onder mijn bed ligt." zegt hij zachtjes met een bibberende stem. Ik glimlach zachtjes zonder dat hij het ziet. Ik houd er van dat hij nog niet echt weet hoe het in de buitenwereld er aan toegaat. Dat gaat zoveel zwaarder voor hem worden.

Het eerste hoofdstuk nog niet super I know. Hopelijk vinden jullie het wel leuk! :) xx
P.s. Ik weet dat niet alle fans zo zijn ;) maar dit hoort gwn zo bij het verhaal.

Nothing like us || Rein van DuivenbodenWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu