Samen met Cynthia loop ik door het restaurant. "Girls er is vanavond een of ander feest dus het kan zijn dat het nog best druk na dat feest willen jullie langer werken?" vraagt Olivier terwijl wij even bij de bar staan. Ik kijk naar Cynthia die knikt.
"Ja is goed." zeg ik tegen hem. Olivier loopt weer weg en Cynthia zegt gelijk: "De hitkrant hittegolf awards zijn veder op. Is je vriendje daar niet?"
"Ten eerste ja weet ik dat hij daar is en ten tweede het is mijn vriendje niet." zeg ik.
Cynthia lacht en loopt naar nieuwe klanten toe om hun bestelling op te nemen. Zelf wacht ik nog even geduldig bij de bar tot iemand zijn hand op steekt om wat te bestellen of de rekening te vragen.
Zoals Olivier had gezegd kwamen er nog wat mensen van de hittegolf awards maar vooral de wat bekendere mensen. Het is dan ook dat Olivier ons in de gaten houdt anders had ik meer met mijn mobiel in mijn hand gestaan dan met mijn dienblad. Terwijl ik terug loop naar de bar voel ik twee handen op mijn heupen. Ik schrik maar kalmeer als ik zie dat het Rein is.
"Ik wist niet dat je moest werken vanavond." zegt hij verbaasd maar ik hoor aan zijn stem dat hij het stiekem wel leuk vind dat ik moet werken.
"Ja Olivier vroeg of we wat langer wilde doorwerken vanwege die award dingen." zeg ik een beetje onverschillig. Stiekem ben ik wel benieuwd of hij iets heeft gewonnen.
"Heb je wat gewonnen?" vraag ik hem dan ook maar. Hij schud zijn hoofd. "Nee helaas niet maar het maakt niet uit de fans hebben hun best gedaan en dat vind ik al belangrijk genoeg." Ik glimlach om zijn lieve woorden.
"Hoe laat ben je klaar?" vraagt hij. "10 uur." antwoord ik snel als ik Olivier streng zie kijken maar toch zie ik een glimlach op zijn gezicht. "Ik moet veder met werken sorry." zeg ik snel.
"Wacht straks op het strand." zegt Rein nog snel als ik weg loop en ik knik.
Omdat Cynthia en ik de enige serveersters nog zijn moeten we hard doorwerken. Voor ik het weet is het dan ook 10 uur en vraagt Olivier de bezoekers netjes of ze willen gaan. De meeste blijven vaak nog even zitten voordat ze gaan afrekenen maar Cynthia en ik mogen alvast ons gaan omkleden. "Cynt Rein vroeg of ik nog even naar het strand kom vind je het goed om even te wachten?" vraag ik haar.
Nog voor dat ze kan knikken onderbreek ik haar. "Nee wacht ik bel mijn vader anders even dan kan die ons komen halen aangezien het zo donker word hoeven we niet alleen door het donker." zeg ik. Cynthia lacht "Niet zo zenuwachtig Gina bel je vader gewoon ik wacht wel gewoon op je maak geen haast desnoods lijdt ik je vader nog wat af." zegt ze lachend.
Ik glimlach naar haar en we lopen het restaurant in waar Olivier de laatste spullen nog aan het opruimen is. "Fijne avond nog meiden." zegt hij en we verlaten het pand. Rein staat buiten te wachten. Owen en Nils staan er ook.
Ik loop naar Rein toe hij pakt mijn hand en trekt mij mee. Ik kijk nog even achterom maar zie dat Cynthia al staat te kletsen met de andere jongens.
"Gina ik wil je eigenlijk iets vragen." zegt Rein een beetje onzeker. Ik kijk hem met een glimlach aan. "Vraag maar."
Rein haalt nog eens diep adem. "Wil je mijn vriendin zijn?" vraagt hij.
Ik grinnik en knik dan. Zachtjes drukt hij zijn lippen op die van mij. Heel even schrik ik omdat het nog al onverwachts komt. Maar al snel ontspan ik weer en glimlach ik tegen zijn lippen aan.
Verderop het strand hoor ik mensen juichen waardoor ik lach en tegen Rein's schouder aan leun.
We lopen weer terug naar de rest omdat mijn vader elk moment kan komen. "Als ik geslaagd ben kom je dan naar mijn examenfeestje?" vraag ik hem.
"Morgen?" vraagt hij. Ik knik gelijk en Rein knikt en drukt een kus op mijn wang. "Is goed maar ga je dan van het weekend ook mee naar die van Owen en Nils?" vraagt hij. Ik knik gelijk aangezien ik van het weekend toch niet weg hoef.
"Gina je vader is er, ga je mee?" vraagt Cynthia en ik geef Rein nog snel even een kus. En loop dan met Cynthia mee naar de fietsen.Thuis aangekomen lig ik dood moe in mijn bed met een grote glimlach op mijn gezicht. Ik heb mijn ouders net vertelt over Rein en ze vinden het leuk voor mij. Ik open instagram en meteen zie ik een filmpje van Rein waardoor mijn hart al wat sneller gaat kloppen. Ik zet mijn geluid aan en Rein's stem galmt door mijn kamer heen:
"And you mean to me
What I mean to you
And together baby
There is nothin we won't do
Cuz if I got you
I don't need money
I don't need cars
Girl you're my all"
Ik speel hem nog een paar keer af en besluit dan maar toch te gaan slapen. Hoe eerder het morgen is hoe eerder ik Rein ook weer kon zien. Als ik zal slagen tenminste.Chris Brown - with you
Op dit moment hebben jullie natuurlijk allemaal gewacht :).
Zijn de mensen die examen hebben gedaan geslaagd of ken je iemand die is geslaagd? Ik had vorig jaar examen zenuwslopend gedoe. Helaas volgend jaar weer.
Morgen ga ik naar de signeersessie van MainStreet :). Ik ben best zenuwachtig. Maar dat heb ik altijd als ik ze ga zien hahah.
Xx
JE LEEST
Nothing like us || Rein van Duivenboden
FanfictionCynthia: 'Gina ik denk dat je even op insta moet kijken...' Gina: 'niet alweer toch?' Cynthia: 'ik kan er niks aan doen...' Ik sluit what's app af en voel nu al een brok in mijn keel. Ik zou boos moeten zijn maar diep in mijn hart mis ik hem zo erg...