Hoofdstuk 10

412 13 5
                                    

Kleding Gina (dit geld voor de donderdag lees het hoofdstuk dan snap je het ;)): http://www.polyvore.com/dinner_exams_nothinglikeus/set?id=158933074

Na een gezellige middag zijn we weer naar huis gegaan. Nu zit ik aan de eettafel met mijn ouders en broertje. Mees probeerde mij continue te ondervragen. Hij vind Rein heel erg interessant en ondanks dat hij nog zo jong is heeft hij het net voor elkaar gekregen dat ik Rein de volgende keer aan hem moet voorstellen.
Na het eten ga ik naar boven en start instagram op. Na wat gescrold te hebben zie ik een filmpje van Rein. Mijn hart begint al te kloppen terwijl ik mijn geluid harder zet en het filmpje aanzet.
"It's just another night
And I'm staring at the moon
I saw a shooting star and thought of you
I sang a lullaby by the waterside and knew
if you were here i'd sing to you
You're on the other side as this skyline splits in two
Miles away from seeing you
but I can see the stars from America
I wondered do you see them too"
Ik herken het nummer niet gelijk maar bij de reactie's zie ik al snel dat het een liedje uit de film van 'The fault in our stars' is.
Ik open what's app en app dit keer Rein zelf.
Gina: 'Mooi gezongen hoor'
Rein: 'Thankss'
Gina: 'M'n broertje heeft zojuist opgeëist dat hij je een keer te zien krijgt'
Rein: 'Dan moeten we nog maar een keer op date ;)'
Gina: 'Wat jammer nou ;)'
Rein: ':D'
Rein: 'Ik wil niet gemeen zijn maar ik weet niks meer voor een date en aangezien jij niet van cliche's houd mag je dit keer zelf wat verzinnen :p'
Gina: ' :') '
Gina: 'Is goed ik verzin wel wat maar de volgende date word pas na mijn examens als je het niet erg vind'
Rein: 'No problem my girl'
Gina: ':)'
Ondanks dat we het gesprek niet echt hebben afgesloten valt er wel een stilte.

Vandaag is het donderdag. Ik heb net mijn laatste examen er op zitten Olivier heeft mij uitgenodigd om naar de strandtent te komen met mijn familie. Olivier heeft een trekje dat als je iets bijzonders doet in je leven zoals een examen dat je gratis mag dineren in de strandtent. Mijn ouders vinden dat een leuk voorstel dus daarom gaan we daar nu eten.
Ik maak een foto van mijn outfit en wil het naar Cynthia sturen. Maar als ik op versturen druk zie ik al snel dat het naar Rein is in plaats van Cynthia.
Gina: 'afbeelding'
Gina: 'Oeps die was niet naar jouw bedoeld'
Gina: 'Maar geniet er maar van want dit zal een van de weinige keren zijn dat je mij in een jurk ziet'
Rein: 'balen ik vind het namelijk wel leuk ;)'
Rein: 'nee Gina ik ben serieus je ziet er serieus prachtig uit.'
Gina: 'Je bent echt een vreselijke slijmbal :p'
Rein: 'Ik weet het mijn moeder zegt dat ook altijd.'
Rein: 'Maar wie is er belangrijker dan mij dat je een jurk draagt :o ;)'
Gina: 'hahah grapjas'
Rein: 'nee eigenlijk meen ik het best serieus ik wil je echt vaker in een jurk zien hoor'
Gina: 'Lieve Rein ik heb maar drie jurkjes'
Gina: '1 voor prom (doe ik dus niet aan naar een date) 1 jurk voor begrafenissen (doe ik dus ook maar niet aan) en deze strand jurk en om nou elke date in dezelfde te lopen is ook zo wat'
Rein: 'Dat word shoppen :')'
Gina: 'We zullen zien, ik moet nu echt gaan'
Rein: 'have  fun ook al weet ik nog steeds niet waar je heen gaat x'
Gina: 'uit eten met mijn ouders omdat mijn examens zijn afgelopen x'
De 'x' was meer per ongeluk dan dat ik het expres deed maar eigenlijk maakt het mij niet heel veel meer uit. Dat Rein mij erg leuk vind is volgens Cynthia over duidelijk. Zelf begin ik het ook steeds meer in te zien. En diep in mijn hart voel ik ook dat ik Rein leuk begin te vinden. Hij is de type jongen die stoer is aan de buiten kant en een grote mond kan hebben tegen andere. Maar super lief is voor die ene persoon en op dit moment heb ik de mazzel dat ik die persoon ben.

Ed Sheeran - all of the stars
Willen jullie een hoofdstuk vanuit Rein? Ik ga proberen om weer zo ver vooruit te schrijven dat ik dinsdag ook kan posten maar ik weet het nog niet zeker. Xx

Nothing like us || Rein van DuivenbodenWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu