kleding Gina: http://www.polyvore.com/diner_back_from_portugal_nothinglikeus/set?id=171401290
Ik open mijn ogen als de piloot door het vliegtuig roept dat de gordels weer om moeten. Als ik kijk waar mijn gordel is besef ik dat ik hem nog om heb en rek mij dan uit. Snel klik ik mijn gordel vast en kijk naar Cynthia. Ook zij word net wakker uit haar slaap en doet snel haar gordel vast. In Portugal hebben we de laatste dagen nog wat leuke dingen gedaan maar zijn we ook nog een paar keer naar de begraafplaats geweest.
Eigenlijk was er niet veel te doen maar we hadden beide het gevoel dat Nienke er toch een beetje was. Ik heb haar zelfs vertelt over Rein. Niet dat het veel nut had maar het ging om het idee.
Ik word uit mijn gedachten ontwaakt als het vliegtuig de grond weer raakt. Ik glimlach naar Cynthia. "Het ziet er op zich wel warm uit." zeg ik. Cynthia stemt er mee in. Ondanks het warme weer in Portugal hebben we wel een lange broek aan. Maar meer omdat het altijd vrij koud is in het vliegtuig. We wachten tot we het teken krijgen dat we het vliegtuig uit mogen. Omdat het zo druk is blijven we nog even zitten. "Het is raar dat alles alweer afgelopen is." zegt Cynthia. Ik stem er mee in. "Ik zag er erg tegenop maar nu we weer terug zijn baal ik eigenlijk ook heel erg." mompel ik.
Cynthia knikt en we staan op om ons in de drukte te begeven.
Bij de koffers moeten we een tijdje wachten aangezien we onze koffers niet kunnen vinden. Na een tijdje zoeken hebben we ze gevonden en lopen we de aankomsthal in. We zien onze ouders staan en lopen naar ze toe. Ik val mijn moeder in haar armen en al snel voel ik dat ik begin te huilen. Als ik naar Cynthia kijk zie ik dat zij ook moet huilen. Deze week is veel heftiger dan we ons hadden voorgesteld.
"Meiden we hebben besloten om in 'de zeester' (Ik weet eigenlijk niet meer zeker of het restaurant nou zo heten maar volgens mij wel) te gaan eten als afsluiter." zegt de moeder van Cynthia. We glimlachen en toch heb ik wel weer zin om Olivier weer te zien. Ik ben van plan om langer bij hem te blijven werken gewoon om een back-up op te bouwen. Met z'n alle lopen we naar de auto's om eerst onze spullen weg te brengen.
Na mij gedoucht en omgekleed te hebben doe ik een simpele staart in en loop naar Mees' zijn kamer. "Mees ga je mee?" vraag ik hem. Hij knikt en staat op en rent dan snel naar mij toe om mij te knuffelen. "Ik heb je gemist Gina." ik glimlach om zijn woorden. "Ik jouw ook Mees."
"Zullen we morgen wat leuks gaan doen met z'n tweeën?" vraag ik hem. Mees kijkt mij aan en begint dan gelijk met zijn hoofd te knikken. "Ja zullen we naar een pretpark gaan?" vraagt hij mij. "Dat moet ik even met papa en mama overleggen goed?" zeg ik en Sem stemt er mee in en we lopen snel naar beneden. Ik pak mijn jas en we vertrekken naar het restaurant.
Daar aangekomen is Cynthia met haar ouders daar al. Ik ga aan het tafeltje zitten. Als ik achter Cynthia kijk schrik en ze kijkt mij medelevend aan. Zij had het natuurlijk allang gezien.
Rein zit daar met zijn vrienden. Het liefst wil ik nu vluchten maar dat zal opvallend zijn. En daarin tegen heb ik Nils beloofd het goed te maken. Maar ik ben niet van plan om dat vanavond te doen dat doe ik later wel als ik weer bijgekomen ben van de reis. Al snel merk ik op dat mijn moeder Rein ook heeft gezien en mij bezorgt aankijkt ik wuif het weg en kijk op de kaart.
Na een drankje te hebben bestelt heeft Olivier ons al gezien. "Dames zijn jullie alweer terug van het prachtige Portugal." zegt hij vrolijk. Cynthia en ik knikken. "Jullie krijgen de drankjes van het huis aangezien jullie hier werken." zegt hij vrolijk en loopt dan weer veder om aan het werk te gaan. Ik grinnik zachtjes om hem. "Altijd vrolijk hoe doet hij het toch." zeg ik hardop. Cynthia lacht ook zachtjes. "Dat vraag ik mij dus ook altijd af."
En met die worden begint een gezellige avond met onze familie's terwijl ik soms even naar Rein kijk die mij ook heeft gezien maar we doen niks. Sterker nog als hun het restaurant verlaten kijkt hij niet op of om. Alleen van de andere jongens krijg ik even een glimlachje.Bij deze een bevestiging er komt een vervolg! Maar dat betekend ook dat deel 1 bijna aan zijn eind komt. X
JE LEEST
Nothing like us || Rein van Duivenboden
FanfictionCynthia: 'Gina ik denk dat je even op insta moet kijken...' Gina: 'niet alweer toch?' Cynthia: 'ik kan er niks aan doen...' Ik sluit what's app af en voel nu al een brok in mijn keel. Ik zou boos moeten zijn maar diep in mijn hart mis ik hem zo erg...