Na lang zeuren van mij en Mees mogen we vandaag naar de Efteling. Niet dat we daar veel kunnen doen aangezien Mees nog vrij jong is maar ik heb er stiekem wel zin in.
"Mees schiet op ik wil gaan!" roep ik naar boven. Het komt niet vaak voor dat ik op iemand moet wachten maar vandaag is blijkbaar een uitzondering. Mees komt naar beneden gerend en we lopen naar buiten om bij mijn vader in de auto te stappen.
Na een lange rit komen we eindelijk aan bij de Efteling. "Gina ik ben hier weer rond een uur of acht als jullie eerder terug willen moet je mij maar even bellen goed?" ik knik en loop samen met Mees naar de ingang. De kaartcontrole zijn we zo voorbij aangezien we de kaartjes al online hadden bestelt.
"Zullen we eerst even naar de wc gaan en ergens wat te drinken halen?" vraag ik aan Mees. Hij stemt er mee in en we lopen naar de wc's die dichtbij de entree staan.
Na wat te drinken te hebben gekocht lopen we naar Joris en de draak omdat Mees er graag in wilt. Ik denk dat ik de hele dag hier ga zijn aangezien de rest niet heel erg interessant is.
Zoals ik al voorspeld had hebben we bijna de hele dag in Joris en de draak gezeten. Ik ben ook nog een keer in de vliegende Hollander geweest en de Python. Mees wilde in de tussentijd nog wel in Joris en de draak. Er was een lieve vrouw met twee kinderen die graag op Mees wilde letten. Later kwam ik er achter dat een van haar kinderen bij Mees in de klas zat toen heb ik er mee ingestemd dat Mees met hun mee mocht.
Nu zitten Mees en ik bij een restaurant om friet te eten. "Was het nog leuk?" vraag ik aan hem. Mees begint gelijk driftig te knikken. "Ja het was echt super leuk heb jij het ook leuk gehad?" vraagt hij aan mij. Ik knik vrolijk en Mees glimlacht lief.
"Gina hoe zit het nu tussen jouw en Rein?" vraagt hij. "Sinds wanneer mag jij mee praten met de volwassene praat?" vraag ik lachend terug. Mees haalt zijn schouders op. "Ik vind jouw en Rein juist leuk samen. Waarom heb je het uitgemaakt?" Ik zucht diep.
"De fans van Rein vinden mij niet zo leuk daarom gingen ze vervelende berichten sturen." zeg ik.
"Maar dat zegt toch niks over Rein." gaat Mees er tegen in.
"Zeg Mees sinds wanneer ben jij zo wijs" zeg ik lachend. Maar toch doet het mij pijn. "Ik hoorde papa en mama praten." ik grinnik en we gaan veder met eten.
Ik kijk op mijn horloge en zie dat het pas 7 uur is. "Kom Mees laten we de dienbladen opruimen en dan naar de bobslee gaan." stel ik voor en sta op. Mees volgt mijn voorbeeld en we lopen naar buiten.Na even gewacht te hebben op mijn vader stappen we in de auto. Mees valt eigenlijk per direct in slaap. "Hebben jullie het gezellig gehad met z'n tweeën?" ik glimlach. "Ja het was echt super gezellig Mees kwam nog een vriendje tegen bij hem uit de klas daar is die nog even mij in Joris en de draak geweest." ik vertel van alles aan mijn vader tot hij het onderwerp veranderd.
"Rein is vandaag nog langs geweest." zegt hij. Geschrokken kijk ik hem aan. "Waarom?"
"Hij wilde het goed maken Gina." ik zucht diep en kijk naar buiten.
"Ik kan je nu bij hem afzetten als je dat wilt." ik schud mijn hoofd maar besef dan dat mijn vader dat niet kan zien. "Nee dat hoeft niet ik ben heel erg moe." zeg ik dan maar snel. Mijn vader knikt en zegt daarna niks meer. Op een of andere manier heb ik het idee dat hij mij heel graag weer terug ziet bij Rein. In gedachten verzonken staar ik voor mij uit terwijl mijn vader veder rijdt naar huis.Hoofdstukje is iets eerder dan normaal. :) Ik heb gister het verhaal afgeschreven alleen de epiloog nog. Daarna zal ik eerst een paar weken niks schrijven en dan begint het vervolg van dit verhaal maar daar later meer over. :)
JE LEEST
Nothing like us || Rein van Duivenboden
FanfictionCynthia: 'Gina ik denk dat je even op insta moet kijken...' Gina: 'niet alweer toch?' Cynthia: 'ik kan er niks aan doen...' Ik sluit what's app af en voel nu al een brok in mijn keel. Ik zou boos moeten zijn maar diep in mijn hart mis ik hem zo erg...