kleding Gina: http://www.polyvore.com/strandfeest_nothinglikeus/set?id=172144189
Hand in hand loop ik met Rein de strandtent in. Het ziet er gezellig uit en het is al aardig druk. Wat het ook vreselijk warm maakt dus ik ben blij dat ik een topje aan heb. Ook al weet ik nu al zeker dat ik het ijskoud ga krijgen als we weer weg gaan. Een voordeel is dat ik vanavond bij Rein blijf slapen. Na een beetje aandringen had ik het voor elkaar gekregen bij mijn ouders. Mijn moeder had mij ooit eens vertelt dat ze op mijn leeftijd ook al bij vriendjes sliep dus van die informatie heb ik handig gebruik gemaakt.
"Het is al aardig druk." mompelt Isabella. Ik stem met haar in en we lopen met z'n alle naar de bar om gewoon wat colaatjes te halen en ice tea. Aangezien nog niemand van ons achttien is en dus legaal alcohol kan halen. Ik zelf vind dat niet heel erg aangezien ik er niet zo van houd. Maar ik weet dat sommige het wel leuk vinden. Na alles bestelt en betaalt te hebben lopen we naar een plekje om met z'n alle te gaan staan.
Cheyenne komt naast mij staan. "Ik ben blij dat je het weer goed hebt gemaakt jullie zijn echt leuk samen." zegt ze vrolijk ik glimlach naar haar. "Dankje ik ben er zelf ook heel erg blij om." ze glimlacht en Nils slaat een arm om haar middel heen. Ik kijk de groep rond en zie iedereen gelukkig zijn met de ander.
"We moeten eigenlijk een groepsfoto maken." zegt Randa. Iedereen stemt er gelijk mee in. "Laten we dat dan om het strand doen." breng ik in de groep.
Nadat we allemaal naar buiten zijn gelopen en aan iemand hebben gevraagd of ze een foto wilt maken gaan we bij elkaar staan. Het meisje maakt een paar foto's en geeft dan de telefoon weer terug aan Owen. Hij bedankt het meisje en we gaan allemaal bij Owen staan om de foto te bekijken. Daarna lopen we weer terug naar de strandtent.
Na een lange avond met kletsen een beetje dansen lopen Rein en ik de strandtent uit. Ik ben dood moe en werd een beetje duizelig door de hitte binnen. Daardoor besloten Rein en ik even naar buiten te lopen.
"Gaat het weer een beetje?" vraagt Rein als we even buiten hebben gezeten. "Ja het gaat wel denk ik." toch maken we allebei geen aanstalten om naar binnen te gaan.
Ik leg mijn hoofd op zijn schouder geniet van het moment. "Weetje ondanks dat ik gisteravond dat filmpje op insta had gezet had ik echt niet bedacht dat ik vanavond weer samen met jouw zou zijn." zegt Rein met een klein glimlachje op zijn gezicht.
"Ik gisteravond om eerlijk te zijn ook niet het enige wat ik gister heb gedaan is netflix zitten kijken en mezelf zielig vinden." Rein grinnikt en geeft een kus op mijn kruin.
"Weetje het maakt mij niet uit waar onze relatie ons naar toe lijdt als ik maar nog een lange tijd bij jouw kan zijn en kan genieten van jouw om mij heen." ik glimlach en sta dan op.
"Laten we de andere gedag gaan zeggen en naar jouw huis gaan ik ben echt moe." zeg ik. Rein lacht en knikt en staat ook op. "Goed idee want om eerlijk te zijn ben ik ook moe."De volgende morgen open ik mijn ogen en knipper ik even tegen het felle zonlicht. Als ik om mij heen kijk besef ik dat ik niet mijn eigen bed lig. Maar als ik mij omdraai zie ik Rein liggen waardoor alle gedachten van gister weer terug komt. Ik kijk op de wekker en zie dat het pas iets over 5 uur is. Even vraag ik mij af hoe het komt dat ik al wakker ben maar dan zie ik dat de gordijnen nog open zijn. Ik ga voorzichtig het bed uit en doe de gordijnen dicht. Snel ga ik nog even naar de wc en dan ga ik weer onder dekens liggen en kruip tegen Rein aan om weer langzaam in slaap te vallen.
Einde
Het aller laatste hoofdstuk van Nothing Like Us. Ik heb enorm genoten van dit verhaal! Ik had ook totaal niet verwacht dat het zoveel gelezen zal worden. Echt heel erg bedankt allemaal en ik hoop dat jullie ook het vervolg gaan lezen. Ook al begint die pas over twee weken. Het vervolg gaat As Long As You Love Me. Geniet morgen nog van de epiloog dat ook de proloog is voor het vervolg. :)
JE LEEST
Nothing like us || Rein van Duivenboden
FanfictionCynthia: 'Gina ik denk dat je even op insta moet kijken...' Gina: 'niet alweer toch?' Cynthia: 'ik kan er niks aan doen...' Ik sluit what's app af en voel nu al een brok in mijn keel. Ik zou boos moeten zijn maar diep in mijn hart mis ik hem zo erg...