Hoofdstuk 25

336 14 0
                                    

"Het eten was echt super lekker Gina." complimenteert Rein mij.
"Ik heb nog een toetje." zeg ik lachend. Rein's ogen worden groot. "Dat kan ik echt niet meer op sorry." zegt hij. Ik lach en kijk op de klok het is pas 7 uur dus we kunnen makkelijk nog een film kijken. "Zullen we anders gewoon een film kijken en dan zien we wel of we straks nog honger hebben." zeg ik. Rein stemt er mee in.
Eerst zetten we alle borden en pannen in de afwasmachine en daarna gaan we op de bank zitten. Ik start Netflix op. "Welke film wil je zien?" vraag ik hem. Rein haalt zijn schouders op. "Je mag die serie van je ook wel aan zetten." zegt hij. Ik grinnik om zijn woorden. Ik zet Once Upon a Time aan en ga tegen Rein aanzitten. Soms leg ik wat dingen aan Rein uit omdat hij er niks van snapt.
Na de eerste aflevering vraagt Rein of hij toch het toetje mag. "Nog een beetje honger?" vraag ik. Hij haalt zijn schouders op. "Een beetje." Ik lach en sta op en loop naar de keuken. Daar snijd ik de appeltaart aan. Rein legt zijn handen op mijn heupen terwijl ik bezig ben.
"Je hebt de taart zelf gebakken?" vraagt Rein een beetje verbaasd. "Met hulp van mijn vader hoor." zeg ik lachend. Rein lacht zachtjes en geeft een kus op mijn wang. "Het ruikt echt heerlijk."
Met de taart gaan we op de bank zitten en nog een aflevering kijken.

Een paar dagen later sta ik weer in het restaurant samen met Cynthia. Over een paar dagen vertrekken we naar Portugal. "Ook zo zenuwachtig?" vraagt Cynthia als ik weer wat dingen kom ophalen. Ik knik "ja echt heel erg maar ik zit met een probleem." zeg ik.
Cynthia kijkt mij verbaasd aan maar lijkt het ook al heel snel te begrijpen. "Je weet niet wat je hem aan moet of wel?" ik haal mijn schouders op als bevestiging dat ik het zelf ook niet weet.
"Het is zo lastig. Ik bedoel ik houd echt wel van hem maar die haat en wat ze over mij zeggen dat raakt mij echt." Cynthia knikt.
"Als je het over de duivel hebt." zegt ze met een grinnik in haar stem. Ik draai mij om en zie Rein daar samen met Owen, Nils en Daan het terras oplopen. Ik lach zachtjes en loop snel naar buiten om de drankjes weg te brengen. Daarna loop ik naar hun tafel.
"Hebben jullie al een keus kunnen maken?" vraag ik. Rein schud lachend zijn hoofd. Ze bestellen alleen vier wat. Ik loop weer naar binnen om het op te halen.
"Vraag anders of hun morgen ook naar het afscheidsfeestje komen." zegt Cynthia.
"Zijn de vriendinnetjes van de andere jongens ook welkom?" vraag ik haar. Ze knikt en glimlachend. "Natuurlijk." met die opdracht loop ik naar buiten.
Ik zet de drankjes op hun tafel. "Jullie zijn trouwens bij deze uitgenodigd voor het afscheidsfeestje van mij en Cynthia morgen." zeg ik.
De jongens behalve Rein kijken mij een beetje verbaasd aan. "Ik leg ze het wel uit ga jij maar werken." zegt Rein terwijl hij lief glimlacht.
Ik glimlach dankbaar naar hem en ga snel weer veder met mijn werk.
Cynthia en ik zijn eindelijk klaar met werken. Ondertussen zijn de jongens al weg.
"Weet je het al een beetje wat je wilt gaan doen met Rein?" vraagt Cynthia. Als we richting het friettentje lopen om friet te halen.
Ik haal mijn schouders op. "Ik wil graag bij hem blijven maar word gewoon gek. Ik moet opletten met alles wat ik doe en op Instagram zet. Dat is toch eigenlijk ook niet goed of wel?" vraag ik.
Cynthia haalt haar schouders op. "Ik weet het niet. Het lijkt mij niet maar je moet geven en nemen in een relatie en misschien is dit nou eenmaal wat je moet geven in de relatie." zegt ze.
We bestellen onze friet en gaan dan ergens in het zand zitten. Ik staar naar de zee terwijl ik diep nadenk over haar woorden. 

Ik heb EINDELIJK vakantie. :)
Ik weet niet hoeveel ik kan posten in de vakantie ik ga m'n best doen. Het zal denk ik wel heel erg onregelmatig zijn en geen vaste dagen meer ben ik bang maar misschien ook wel ik weet het niet. Aankomende dinsdag redt ik sws niet sorry. Wss komt die dan woensdag of anders donderdag.
Veder komt er aan elk verhaal een eind ;)
7 vote's?

Nothing like us || Rein van DuivenbodenWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu