Hoofdstuk 12

393 13 2
                                    

POV Rein

Zenuwachtig sta ik voor de deur van Gina. Ik zal haar broertje gaan ontmoeten dat is zeker maar waarschijnlijk ook haar ouders. Ondanks dat ik hier al een keer eerder was geweest kwam ze toen gewoon gelijk naar buiten. Ik bel aan al snel doet iemand open en ik zie dat het een jongetje is van een jaar of 7 dus waarschijnlijk is het Mees. "Jij moet Mees zijn." zeg ik lief tegen hem. Verlegen knikt hij. Al snel zie ik Gina de gang in komen lopen. Ze ziet er echt prachtig uit. Ik glimlach naar haar nadat ik mijn blik even rustig over haar hele lichaam heb gehaald. Ik zie dat ze bloost waardoor ik alleen maar meer moet glimlachen.
Gina gebaart dat ik naar binnen mag komen. Mees is ondertussen de woonkamer weer ingelopen. "Je ziet er prachtig uit." fluister ik naar haar terwijl ik een kus op haar wang druk. Ze begint nog meer te blozen. "Dankje."
Gina loopt voor mij uit de woonkamer in en ik stel mij voor aan haar moeder. Die zich voorstelt als Liss. Ik merk dat Gina het ongemakkelijk vind en ik voel mij niet heel veel anders. Mees komt naar mij toe kijkt mij aan. Vragend kijk ik hem aan. "Rein zorg goed voor mij zus hé." zegt hij.
Ik glimlach naar hem "tuurlijk doe ik dat ik zal niet anders durven." zeg ik hem. In mij ooghoeken zie ik Gina glimlachen.
"Rein zullen we gaan?" vraagt Gina mij. "Is goed."
We zeggen iedereen gedag en lopen dan het huis uit. "Wil je bij mij achterop?" vraag ik Gina.
Gina kijkt mij verbaasd aan. "Is denk ik wat handiger met je jurk." verduidelijk mijn vraag. Gina denkt even na en knikt dan. "Wat gaan we eigenlijk doen?" vraagt ze. "We gaan midgegolfen." zeg ik. "Nicee." antwoord ze vrolijk. Ze springt achterop en ik fiets weg naar de midgetgolfbaan."
Eenmaal op de baan zijn we vrolijk aan het lachen en zijn we niet echt serieus bezig. "Ik ben de tel kwijt dat stomme balletje gaat er ook gewoon niet in." zegt ze gefrustreerd. Ik schiet alleen nog maar harder in de lach. "Wacht ik help je wel." zeg ik.
Ik ga achter haar staan en leg mijn handen over haar handen schiet dan het balletje er netjes in. "Waarom gaat hij er nu in een keer in?" zegt Gina lachend. Ondertussen hebben we de slappe lach terwijl we naar de volgende lopen. "O god nu moet die nog in zo'n looping ook of het niet al erg genoeg was." zegt ze lachend. "Jij mag eerst." zeg ik mee lachend. Ik geniet er stiekem best wel van dat het niet al te goed afgaat. Maar eerder op een positieve manier dan een negatieve manier. Ik geniet van haar lach en van haar aanwezigheid. "O my god hij is er gewoon doorheen." zegt ze terwijl ze trots kijkt. Ik glimlach naar haar en ga nu ook klaar staan. Ik sla mijn balletje er ook doorheen maar die van mij gaat er net zoals bij Gina nog niet gelijk in. Gina geeft een zacht tikje tegen haar bal en hij gaat er in. "Zie je leert het wel." zeg ik vrolijk.
Na de midgetgolf die ik heb gewonnen halen we nog een ijsje. "Omdat je hebt gewonnen trakteer ik." zegt Gina vrolijk. Ik glimlach naar haar en ik zoek een ijsje uit. Als ik mijn ijsje van haar aanpak kijk ik nog eens naar haar tattoo. Gina ziet dat ik er naar kijk. "Ik heb geboekt met Cynthia." verbaasd kijk ik haar aan. "Ik ga met Cynthia naar Portugal." zegt ze. Ik glimlach en druk een kus op haar wang. "Wanneer ga je?" vraag ik haar. "De derde week van de vakantie."
Ik knik en even zinken we allebei weg in gedachten. "Hoe heet eigenlijk de vriendin van Daan?" vraagt Gina uit het niets. "Randa een heel vrolijk meisje." antwoord ik.
"We willen aankomende zondag naar een voetbalwedstrijd gaan met z'n vieren kan jij ook?" vraag ik haar. Gina denkt even na en knikt dan. "Ja dat moet lukken." zegt ze en dan ze een kus op mijn wang drukt. Als we ons ijsje op hebben kletsen we nog een beetje over van alles en nog wat.
We lopen terug naar mijn fiets en Gina springt weer achterop. Op de terug weg hebben we nog veel lol. Terwijl ze druk kletst loop ik druk na te denken welk liedje ik straks kan gaan zingen. Voor ik het weet zijn we al weer bij Gina thuis. Ze stapt af "euhm ik ga maar weer." zegt ze verlegen terwijl ze mij knuffel en ik haar een kus op haar wang geef. "Tot zondag meis." zeg ik terwijl ze nog een kus op mijn wang geeft en dan naar binnen loopt. Ik fiets terug naar mijn huis.
Eenmaal thuis aangekomen zet ik mijn fiets weg en loop ik naar mijn kamer. Ik zet spotify aan en open app en begint te appen met de jongens. Tot ik Bruno Mars hoor en ik met het geweldige idee kom om Treasure te gaan coveren. Ik ga naar youtube zoek een leuk stukje uit en begin dan te oefenen.
Na een halfuurtje is het filmpje klaar en zet ik hem op Insta. Zodra die helemaal geladen is luister ik hem nog even.
"What does it take to impress you, yes you
What does it take to impress you, yes you
I gotta get one step closer, keep my eyes wide open cause my mind is blowing up on things I like to do with you should think way slower keep my head from going my desires are stronger than the volume and capacity of me"
Binnen no time stromen de appjes binnen net zoals de vorige keer. Eerst ga ik naar de app groep van mij en de jongens.
Daan: 'oeeh Rein lukt het een beetje Gina versieren?'
Nils: 'lijkt het wel op'
Rein: 'Ik doe m'n best :)'
Daan: 'Dus ze gaat mee zondag?'
Rein: 'Jup'
Owen: 'Wat gaan jullie zondag doen :o'
Nils: 'Ja wij zijn niet uitgenodigd :')'
Rein: 'voetbalwedstrijd met de meiden'
Nils: 'Nicee wanneer ga je Gina vragen'
Op dat moment stuurt Gina een appje dus ga ik naar haar gesprek.
Gina: 'Alweer :)'
Rein: 'Zekerss :)'
Rein: 'Vind je het leuk?'
Gina: 'Ja dat zeker'
Rein: 'Top'
Ik ga weer terug naar de groepsapp van mij en de jongens
Rein: 'Binnenkort'

Impress you - haris

Een stuk later dan normaal maar ik had het vanochtend heel er druk en ben het daarna vergeten. Het liedje kwam ik toevallig tegen :). Eindelijk een hoofdstuk vanuit Rein. Ik hoop dinsdag weer een extra hoofdstuk te kunnen plaatsen maar dat weet ik nog niet zeker.
Xx

Nothing like us || Rein van DuivenbodenWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu