Kleren Gina: http://www.polyvore.com/double_date_nothinglikeus/set?id=163713908
Ik hoor voor een auto stoppen en pak mijn laatste spullen. Ik ben zoals gewoonlijk weer te laat maar aangezien we naar een voetbalwedstrijd gaan moet ik nu wel echt opschieten. Als ik mijn boterham pak om hem naar binnen te werken gaat de bel al. Ik loop met de boterham naar de deur en doe hem open. "Heei." zegt Rein vrolijk maar hij kijkt toch een beetje raar op als ik met de boterham in mijn mond sta. Ik grinnik zachtjes. "Sorry ben een beetje laat." zeg ik snel. Hij knikt en we lopen naar de auto waar ik Daan en Randa begroet.
"Dus jij bent het meisje waardoor de hele fanbase overhoop ligt zoals ze altijd doen als iemand iets krijgt." Zegt Randa lachend.
Verbaasd kijk ik haar aan. "Je weet van niks?" vraagt ze. Ik schud lachend mijn hoofd "nee sorry ik zou niet weten waar je het over hebt."
Daan kijkt afkeurend naar Rein. "Zeg nog maar niks Randa." zegt Rein. Daardoor kijkt Daan alleen nog maar bozer. "Ze gaat er toch wel achter komen Rein er zijn echt mainiacs straks bij die wedstrijd." probeert Daan haar vriendje te helpen.
Ondertussen is mijn nieuwsgierigheid heel erg gestegen en wil ik graag weten wat er aan de hand is. Ik weet van de meeste meidenbladen dat er vaak een heel gezeur ontstaat als een beroemde jongen zoals Harry Styles of Justin Bieber of een andere gast een vriendin krijgt. Maar zal dat ook zo zijn met deze jongens?
"Ik vertel het haar zo wel oke?" vraagt Rein een beetje geirriteerd aan Daan die gelijk tevreden knikt. Rein draait zich weer om in de bijrijders stoel en dan valt mijn blik op de man die achter het stuur zit. Heel even gaat de vraag door mij heen of het de vader is van Rein maar de vraag stellen durf ik niet.
"Jup is de vader van Rein." fluistert Randa heel zachtjes. De jongens merken het maar zeggen er niks aan. Ik voel het bloed naar mijn wangen stijgen.
"Hoe zag je dat ik daaraan dacht?" vraag ik zachtjes aan haar. "Zag ik niet maar ik als ik jouw was zou ik mezelf dat ook afvragen." Ik glimlach naar haar. Die Randa was zo gek nog niet.Bij het voetbalstadion aangekomen laat de vader van Rein ons uit en gaan Daan en Randa alvast wat te eten halen. Rein en ik blijven bij een grasveldje.
"Wat moet je mij vertellen?" vraag ik Rein dit keer maar recht op de man af. Iets wat ik niet snel doe dus ik zie dat Rein er van schrikt.
Hij zucht diep. "Er is een drama ontstaan omdat ik die liedjes geplaatst heb en we de laatste keer gespot zijn door iemand ofzo." zegt hij.
"Maak je er maar niet zo druk om Randa heeft er ook niet heel veel last van volgens mij." vervolgt hij. Ik denk terug aan de meisjes die we zagen toen we naar Amsterdam gingen. Die waren heel aardig dus ik sloot mij bij Rein aan en hoopte dat ik er niet te veel last van zal krijgen.
Randa en Daan komen terug gelopen met vier hotdogs en 2 flesjes cola.
"Jullie zouden toch echt moeten delen het werd mij anders echt te duur." zegt Daan lachend. Ik lach en Rein haalt zijn schouders op. "Dat komt wel goed." zegt Rein.Na de wedstrijd zitten we weer in de auto terug naar huis. Ik weet eigenlijk nog steeds niet wie tegen wie moest. Ik heb vooral genoten van de juichende supports wat dus betekend dat de club in welk vak we stonden gewonnen heeft. Ik lig nu uitgeput met mijn hoofd tegen Rein aan. We hebben Daan en Randa al afgezet. Het zou nog maar tien minuten duren tot we bij mij zijn. Ik sluit mijn ogen even. Rein's schouder ligt lekkerder dan ik had verwacht.
De tien minuten duurder natuurlijk weer veel korter dan ik had gehoopt. "We zijn er Gina." zegt hij zachtjes. Ik pak mijn tasje en stap uit de auto. Rein loopt met mij mee naar de voordeur. Ik pak mijn huissleutel en steek hem in de deur. Ik draai hem open. "Gina wacht voordat je naar binnen gaat." zegt Rein. Ik kijk hem verbaasd aan en hij drukt zijn lippen op de mijne. Ik glimlach en Rein's mondhoeken gaan ook omhoog. Ik haal mijn lippen weer van die van hem af.
"Je moeder kan ons zien." fluister ik zachtjes. Rein haalt zijn schouders op.
"Slaap lekker meis." zegt Rein en hij drukt nog een kus op mijn wang.Ondanks dat ik nog steeds heel erg moe ben is het mij toch gelukt om een hoofdstuk te schrijven :)
P.s. Ik heb nog een paar linknamen (van insta bijv.) nodig voor mijn verhaal (dit kan positief en negatief zijn) als je het leuk vind laat dan even een paar linknamen achter zodat ik die kan gebruiken :)
JE LEEST
Nothing like us || Rein van Duivenboden
FanfictionCynthia: 'Gina ik denk dat je even op insta moet kijken...' Gina: 'niet alweer toch?' Cynthia: 'ik kan er niks aan doen...' Ik sluit what's app af en voel nu al een brok in mijn keel. Ik zou boos moeten zijn maar diep in mijn hart mis ik hem zo erg...