GİRİŞ

2K 115 275
                                    

Bir zamanlar Modern Şehir'de yaşayan güzel ve masum bir kız vardı. Siyah saçları ve onunla tezat oluşturan beyaz teniyle herkesin gözlerini kamaştırıyordu. Zarif ve saygılıydı, iyi bir aileden geliyordu.

Kendisine kraliyetten bir balo daveti geldiğinde çok heyecanlanmıştı. Çünkü içten içe prense aşıktı. Tüm güzelliği ve heyecanıyla baloya gittiğinde de prens gözlerini ondan alamamıştı. Prens ona bir dans teklifi etti.

Regina, prens Rex'in eli eline değdiği anda ona bağlandığını hissetti ve içinden kendisini asla bırakmaması için dua etti.

Öyle de oldu. Regina, saf ve iyi kalpli bir kızdı. Prensle birbirlerini pek tanımamalarına rağmen evlendiler.

İlk zamanlar her şey çok güzeldi. Ta ki prenses olan Regina'nın doğan tüm bebekleri ölene kadar.

Regina, zaman geçtikçe değişmeye başladı. Lanetli olduğunu düşünüyordu. Hiçbir bebeğini doğru dürüst sevemeden toprağa göndermişti. Acısını önce kendinden, daha sonra kocasından çıkarmaya başladı.

En dibe çakıldığını hissederken bir mucize oldu fakat artık mucizelere inanmıyordu. Düştüğü yerden kalktı ve basit bir prensesken bir Kraliçe oldu.

Acıyla nasıl baş edeceğini bilemedi; bu yüzden kötülüğü seçti.

"İyi biri olmak hiçbir işime yaramadı. Artık ben buyum, artık kötü biriyim. Ve yolumdan çekilseniz iyi olur." Bu sözler, onun ölümcül ilk sözleriydi fakat kimse onu ciddiye almadı.

Almaları gerekirdi. 







🧚🧚🧚🧚🧚🧚🧚🧚🧚🧚🧚🧚🧚🧚🧚

(Not: Bu hikâyede Kraliçe'nin hayatı anlatılmayacak.)

Kayıp Kanatlar serisi 3 kitaptan oluşacak bir seri.

İlk kitap: Kayıp Kanatlar - Meleğin Düşüşü

Umarım okurken iyi vakit geçirirsiniz. Bu hikayenin size neler hissettirdiğini ve düşüncelerinizi duymayı çok isterim.

O halde, hikayeye adımınızı atın, ama dikkat edin ve unutmayın; burası gerçek dünya değil, çok başka bir dünya.

İyi okumalar.

Kayıp Kanatlar SerisiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin