Bölümü düzenledim, umarım beğenirsiniz..
Bölüm şarkısı: Demi Lovato - Cool for The Summer.
İyi Okumalar!
******
Sabah kalktığımda saat 9.00'du. Kendime horoz gibi öten sesli bir alarm kurmuştum ve şuan sanki yanımdan bando geçmiş gibi irkilerek kalkmıştım. Gözlerimi saate çevirdiğimde kaç olduğunu görmüştüm. Yüzümü buruşturdum. Öbür türlü kendimi uyandıramayacağımı biliyordum.
İlk günden yine okula geç kalmıştım, aslında benim için sıradan bir gün gibiydi çünkü zaten hep geç kalırdım; eh, bu da çoğu kişinin bana kızmasını beraberinde getiriyordu...
Uykucu biriydim. Yatağımı çok severdim, üşengeçtim. Çoğu kişi böyle olurdu. Yani en azından ben öyle karşılaşmıştım. Kimileri çok düzenli ve çalışkan insanlar olurlardı. Arada onlara imrenmiyor değilim.
Yorgana nasıl sarıldım bilmiyordum ama kopamıyordum. En sonunda yorganla birlikte debelenirken yere yapıştım.
"Jessica! Yine geç kaldın kalksana kızım!"
Yüzümü buruşturdum.
"Anne beş dakika daha!" Ah şu öğrencilerin okula giderken biraz daha uyumak için söyledikleri klasik cümle... Her zaman oturuyor.
Evet şuan yerde yatıyordum.Boylu boyunca hemde.Kapının açıldığını duymadım, sanırım uyukluyordum.Çünkü başımdan aşağı bayağı bir su döküldü yani.
Cırlayarak kalktım.
"Anne ne yapıyorsun ya! Kalkacaktım zaten." dedim ve banyoya sürünerek ilerledim. Annem arada böyle şeyler yapardı, her zaman bana kıyabilen biri değildi ki kendisi annemdi. Genelde alarmla uyanırdım ancak bu okulun ilerleyen vakitlerinde olurdu ki sizin de tahmin edebileceğiniz üzere bunun sebebi düzene alışmamdı. Aksi takdirde yaz tatilinden yeni çıktığımda o zaman alışıp genelde saat 12.00'ye ya da 13.00'e kadar uyuduğum için kalkmakta zorlanırdım. Siz de uykuyu sevmez miydiniz?
Aynaya şöyle bir göz atmamla birlikte şaşırmam bir oldu. Bildiğiniz ev haline olan ben karşıda duruyordum. Çok uzun olmayan ancak kısa da olmayan orta uzunluktaki siyah saçlarımdan daha az önce annem tarafından başıma su dökülmesine rağmen herhangi bir su damlamıyordu. Fazla uyumaktan dolayı şişmiş gözlerimin şişkinliğini bile ortadan kaldıracak şekilde gözlerimi kocaman açtım.
Hızla elimi saçlarıma soktum. Sanki hiç ıslanmamış gibiydi.
Eğer biraz sonra kendimi yatakta rüya görmüş bir şekilde bulsaydım şaşırmazdım. Şimdilik bu işi ertelemeye karar verdim çünkü üstüne gitsem bir anlamı kalmayacaktı.
Mükemmel.
Oflayıp yüzümü yıkadım, sonra paytak adımlarla odaya geri döndüm. Siyah,hafif dizlerimin üstünde bir etek ve beyaz bir gömlek giydim. Bu aslında formaydı. Az topuklu siyah-beyaz botlarımı da giydikten sonra saçlarımı at kuyruğu yapıp aşağı imiyordum ki aklıma okuldaki kızlar geldi. Ne makyaj yaparlardı be. Suratımı buruşturup makyaj malzemelerine doğru ilerledim.
Bir rimel ve parlatıcıyla tamamdım. Çantamı omzuma takıp aşağı indim. Annemin yanına gidip bir öpücük kondurdum. Tam kapıdan dışarı adımımı atıyordum ki annem seslendi.
"Kahvaltını yapmadan nereye gidiyorsun kızım? Zaten bayağı geç kaldın gel onu yap bari." dedi. Arkamı dönüp göz attım."Okulda yaparım anne.Senin de dediğin gibi geç kaldım zaten. " dedim gülümseyerek. Sonra nedenini anlayamadığım bir şey oldu. Annem koşturarak bana geldi ve uzun uzun sarıldı, öptü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DEĞİŞKEN|| Yükseliş ⚡(Düzenlenecek)
FantasyTür:Fantastik,Gizem/Gerilim,Macera *Düzenlenecek* * Bir efsane doğuyor.. "Zaman tükeniyor," dedi Jackson sakin bir sesle. "Onu artık bulmak zorundayız. Bizden önce bulmamalı." James başıyla onay verdi ve elini hızla masaya vurdu. "Ya yanlış yerde ar...