16~⚡Cesaret⚡

172 18 5
                                    

Herkese yeniden merhaba! Geri dönüş yapma vakti geldiğini düşündüm.

Siz de umarım kitabı unutmamışsınızdır diye her ne kadar söylesem de, ben bile unuttum kdlwnflwnd

Geri dönüp okumam gerektiğini kabul etmem gerek.

Ee daha daha nasılsınız? Umarım iyisinizdir.

Bende yeni bölümü yazdım işte, karşınıza çıkarmayı düşünmüştüm ^^

Neyse çok konuştum. Sayılır.

Media:Christina Grimmie - Sam Tsui Just A Dreams Cover.

Size,

İyi Okumalar!

Jessica'nın bulunduğu yere geldiğimizde etrafta değişik şeyler oluyordu.

Buradan sonra Mrs. Brown'ı gönderdim.

Kaçmaya çalışanlar içinde gözüm bir kıza ilişti. Kahverengi uzun saçları ve lacivert gözleri olan bir kıza. "Melissa! "diye bağırarak kızın yanına koştum. O sırada o da kaçmakla meşgul olduğu için bir süre kovalama gibi bir şey oynadık.

Sesimi tanımamıştı.

Bir süre sonra bir ormana girdiğimizde ayağı bir ağaç köküne takılıp düştü.

"Melissa! Benim, Jackson."

Melissa korkan gözlerle etrafa bakıyorken sonra gözleri rahatlamıştı.

Fakat sonra tekrar korkmaya başlamıştı.

Ona anlamayan gözlerle baktım. Sonra zihnini okudum. "O da bir büyücü. Ya beni kandırıyorsa ?"

Gözlerimi devirdim. "Melissa ben seni kandırmıyorum. Lütfen bana güvenir misin?"

Melissa elleriyle geri gitmeye çalışıyordu fakat yaralıydı. Acıyla yüzünü buruşturduktan sonra vazgeçip kendini yere attı.

Hafif gülümseyip Melissa'yı yerden kaldırıp kucağıma aldım. Melissa büyüyen gözleriyle bana bakarken omuz silktim."Ne var? Yürüyemiyorsun işte. Bırak da ben taşıyım."

Dediğimde kafasını salladı. Beyaz tenli yanakları kızardığında çok belli oluyordu.

Hafif gülümsedim ama sonra aklıma düşen bir düşünceyle yüzüm normal halini aldı. "Jessica'dan bir haberin var mı?"

Melisa başını salladı. "Kaçtı."

Kaşlarım hayretle havalandı. "Nasıl?"

Gözlerini kapattı.

"Birini vurarak. "

❄️

~Jackson~

Olduğum yerde kalakalmıştım. Çünkü bu yeterince garip bir durumdu. Jessica birini vurmuştu. Açıkçası kulaklarıma inanmakta zorluk çekiyordum. Birden Melissa tarafından uyarıldım. "Jackson? Jackson? Hey!" Sesini duyduğumda kendime geldim ama hala düşüncelerimle boğuşmakla meşguldüm. Jessica'nın birini vurması her ne kadar şaşırtıcı bir durum da olsa bu iyi bir şeydi, çünkü onun sayesinde bir sürü kişi oradan kaçabilmişti.

Derin bir nefes verirken hiç bir şey demeden yoluma devam ettim.

Melissa bir süre sonra başını göğsüme koydu, nefes alıp verişinden uyuduğunu anlamıştım.

DEĞİŞKEN|| Yükseliş ⚡(Düzenlenecek) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin