Ah evet. Yeni bölümü düzenledim *bateri sesi
Bakalım bugün neleri göreceğiz?
Bölüm şarkısı : Fall Out Boy - Immortals
Umarım beğenirsiniz.
İyi Okumalar!
************************************
...... Ve evden çıktım.Arabama yöneldim. Aslında yürüyerek de gidebilirim. Sahi! Yürümek demişken... Neden okula yürüyerek gitmiyorum ki?
Aklıma gelen bu düşünceyle çıkardığım anahtarı cebime koydum. Islık çalarak yürümeye başladım. Ayaklarımın dibindeki taşlara tekme ata ata sokaklarda ilerliyordum. Birkaç kişi de benim gibi sırt çantalarıyla yürüyorlardı.
Onlara şöyle bir göz atıp devam ettim. "Şşşt!Bu da ne? Sen de kimsin bakalım böyle?" Dedi birdenbire önünde belirip suratını inceleyen tipi kayık(haha benimde sandal)(neyse siz devam edin)bir adam.
Yüzümü hızla çektim."Sen kimsin be?" Adam beni inceliyordu."Enerji hissediliyor da.." tip tip baktım. "Neyden bahsediyorsun sen ya?" Adam kafasını kaldırıp şöyle bir bana baktı. "Yok bir şey." Adamın dediğiyle sinirlendim ve bağırmaya başladım." Bana bak, kimsin bilmiyorum ama birden gelip beni incelemeye başladın ve şimdi de y-" sesim birden kesilmişti çünkü sesim çıkmıyordu şuan.
Bu adam ne yapıyordu bilmiyorum ama elini bana doğru uzatmış ve transa geçmiş bir hali vardı ve kaşları çatık, gözleri de kapalıydı.
Konuşmaya çalışıyordum ama sesim çıkmıyordu. Bu adam ne yapıyordu böyle?
Birden ciğerlerime nefes gitmemeye başladı. Boğuluyor gibi hissediyor ve öksürüyordum. Elim boğazımdaydı ve adm hala aynı stildeydi ve korkmaya başladım.
Ölecek miydim?
Bu adam ne yapıyordu böyle?
Aniden kafama bir şey vuruldu. Sanki kafama tuğla ile vurulmuştu, o derece şiddet hissetmiştim ve yere yığılıyordum şuan. Son anda adamın eline dokundum.
"Eline dokundu Greg!" Diyen adam üstüme atladı.
Kafamdan kanlar akıyordu, hissedebiliyorum."Seni saf kız. Okuluna arabanla gitmeliydin. Ama o zaman da başka bir senaryo olabilirdi tabi."
----
~Jackson~"James! Ben çıkıyorum!" Biraz bekledim.
"Tamam,bende gidip 199'la ilgileneyim biraz."demesiyle kiralık yeni evimizden dışarı adımımı atıp çıktım. Ah, dün ne eğlenceli bir gündü böyle!
Kız hiç bir şey hatırlayamayacak. Yakında element bükücülerin okuluna gidip su elementine katılabilirdi tabi. İlk defa yanlış tespit yaptık sanırım.Uf.
Bu çok can sıkıcı.
Ben hata yaptım! Ben!
Bugün annemin yanına gitmeliyim. Kaç gündür ona uğramıyorum. Beni özlemiş olmalı.
Adımlarımı onun evine yönlendirdim. Bir süre yürüdükten sonra eve vardım. Bahçeye baktım. Herşey hala aynıydı. Kapının yanına ilerledim ve zile bastım.'ding dong'
Bir süre kapıda bekledim. Sonra tekrar bastım.'ding dong'
Bu kez kapı yavaşça açıldı.
Karşımda annem duruyordu. Ama yorgun gibiydi sanki. Ve üzgün. Hemen ona doğru atıldım.
"Anne!"
Ona sarıldım. O da beni görünce şaşırdı ve sonra o da bana sarıldı. "Jackson.."bir süre daha sarıldım ve sonra annem içeri geçmem için yer açtı. İçeri adımımı attım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DEĞİŞKEN|| Yükseliş ⚡(Düzenlenecek)
FantasyTür:Fantastik,Gizem/Gerilim,Macera *Düzenlenecek* * Bir efsane doğuyor.. "Zaman tükeniyor," dedi Jackson sakin bir sesle. "Onu artık bulmak zorundayız. Bizden önce bulmamalı." James başıyla onay verdi ve elini hızla masaya vurdu. "Ya yanlış yerde ar...