19~⚡200⚡

223 22 60
                                    

Merhaba!

Ben geldim. Bölümleri hazırlayıp hazırlayıp sonra paylaşmayı düşünüyorum ama istemsizce paylaşıyorum.

Kitap nasıl gidiyor? Bunu sormayı istiyorum ve yorumlarınızı çok merak ediyorum. ☺️

Eh, çok konuşmayalım madem.

Desteğinizi bekliyorum.

İyi Okumalar!

~Jessica~

Yavaş yavaş bilincim açılırken bütün vücudum şiddetli bir acı hissetti. Acıyla inledim. Bu acı karnımdan başlayarak diğer hücrelerime yavaş yavaş yayılıyor gibiydi.

En son neler olmuştu? Wilson beni kılıçtan geçirmişti. Tozlaşarak ışınlamıştım. Şuan yine yatar pozisyonda olduğuma göre ve yaralandıysam muhtemelen revirde olmam gerekiyordu. Revirden çıkamaz olmuştum.

"Wilson, birini oyundan çıkarırken onu aşırı bir şekilde yaralaman gerekmiyordu." Bu doktorun sesiydi. Carl. Ne kadar da haklı bir cümleydi. Bir çizik atsa yeterdi oysaki.

"Tedavi olduğu sürece sorun yok." umursamazca çıkan bu cümle Wilson'a aitti. Başka kime olabilirdi ki?

"İyileşmesi vakit alacak." Carl'ın endişesi sesine yansıyordu.

"Beni ilgilendirmiyor." Wilson bunu da aynı ses tonuyla söylediğinde içimde bir üzüntü oluştu. Wilson çok kötü davranıyordu. Ayrıca bu kadar umursamamazlık nereden geliyordu? Tabii ki onu da ilgilendiriyordu, o beni kılıçtan geçirmişti. Bari insan bir özür dilerdi.

Neyin özrüyse artık, diye içimden geçirdim.

Gözlerimi acele etmeden sakin bir ruh haliyle yavaşça araladığımda ilk olarak Carl'ın lacivert gözleriyle karşılaştım. "Jessica? Nasıl hissediyorsun?"

Yüzümü buruşturdum. "İyi olduğum söylenemez."

Carl başıyla onayladı. "Ah. Elimden gelenin en iyisini yaptım. Yakında geçer."

Ona Doktor Carl mı demeliydim? Sanırım evet.

Bakışlarımı Doktor Carl'dan çekip Wilson'a odakladım. Wilson'ın suratında en ufak bir mimik oynamıyordu.

"Turnuva bitti mi?" merakla sordum. "Kim kazandı?"

Wilson hemen atladı. "Olivia." kaşlarımı kaldırdım. "Gerçekten mi?"

Carl onaylamazca başını sallarken "Hayır, iki kazanan var. Aynı anda birbirlerine kesik attılar. Melissa ve Olivia."

Ah. Demek böyle olmuştu. Başımı anladığımı belirterek salladım. "Max'e ne oldu?"

"O sona kalmıştı ki Olivia tarafından darbe aldı ve elendi." Wilson heyecanla devam etti. "İşte benim sevgilim!"

Şuan Wilson'ı duvardan duvara hava elementiyle çarpabilirdim. Max kankamı kız arkadaşı elediğinden dolayı böbürleniyordu.

Yine tepemi attırıyordu. Elimi savurdum ve Wilson hava tarafından ittirilerek karşı duvara fırlattıldı.

Wilson neye uğradığını şaşırmışa benziyordu. Sırtı beyaz renkli duvardan hızla yere geri düşerken pat diye yere oturdu.

Gözlerimi Wilson'dan alıp Carl'a çevirdiğimde bize şaşkınlıkla bakıyordu. "Sen... Bunu nasıl yaptın?"

Carl ne diyeceğini bilemiyor gibiydi. Dudağım hafif yukarı kıvrıldı. "Sana bir sır vereceğim Doktor Carl." Doktor bana garip garip bakıyordu. "İkinci elementim hava!"

DEĞİŞKEN|| Yükseliş ⚡(Düzenlenecek) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin