Merhabalar arkadaşlar! Bu bölümü elimden geldiğince yazmaya çalıştım ama bundan sonraki bölümleri vakit bulabilirsem yazmayı planlıyorum.
Okul açılıyor! Ne iyi haber! *asık surat emojisi
Aslında okul başladı şuan. Ve çok fazla zaman bulamıyorum yazmak için :(
Her neyse.
Desteğinizi ve düşüncelerinizi bekliyorum. Özellikle yorumlarınızı. *gülen emoji
Multimedia - Olivia(temsili)
İyi Okumalar!
⭐
~Jessica~
"Tanrıların Kralı Zeus'un Kızı,"diye düşündüm.
İçimden Jackson'ın dediğini tekrar etmiştim. Fakat çok vakit geçmeden sanki yeni ben vücudumda kontrolü bırakmış gibi birden bayıldım.
❄️
~Madison~
Shane'in mezarını gördüğümde göz yaşlarımı tutamamıştım. Ayrıca şok da geçirmiştim.
Mezara yaklaşamıyordum bile. Dokunamıyordum toprağa. Hüngür hüngür ağlıyordum.
Fazla kişiyi kaybetmiştim.
Mezarın yanındaki kalkanın etrafında bir yere çöktüm. Yere oturduğumda dizlerimi karnıma doğru çektim. Ellerimi dizlerimin etrafında bağladım ve başımı dizlerimin üstüne koydum.
Ne düşüneceğimi bilemiyordum. Bundan birilerini haberdar etmeli miydim? Belki de. Ama neden Değişkenler bunları bize haber vermemişti?
Sorunun cevabı, bilinmiyor.
Zamanın ne kadar ilerlediğini bilmeden orada kaldım.
❄️
~Jessica~
Tekrar gözlerimi araladığımda bir çift yeşil göz ile karşılaştım.
"Jessica?"
Gözlerimi devirdim. Sürekli Jessica, Jessica, Jessica... Yeter artık bu ne böyle herkes ismime takmış gibi?
"Efendim?" dedim bitkin bir sesle. Daha sonra yatakta doğruldum.
"İyi misin?" başımı salladım. Jackson konuşmasına devam etti. "Pekala, bunun nasıl olduğunu daha sonra konuşacağız. Önce eşyalarını topla da Variabilis'e gidelim." Kaşlarımı çattım. Neden hemen pat diye oraya gidecekmişim? "Hayır, Jackson. Variabilis'te ben haftasonları kalırım. Haftaiçi buradayım. Kimsenin şüphelenmemesi gerek. Ayrıca, hafızalarını sildiniz mi ki?"
Jackson hızla başını salladı. "Tabii ki sildik. Ama Jessica burada durman hiç güvenli değil, inan bana. Seni orada eğitmemiz gerek." Başımı onay vermezcesine salladım.
"Bak, Jackson. Öyle bir şey olmaz. Burada güvendeyim. Asıl daha sonrası sorun olur. Haftasonları eğitecekseniz eğitirsiniz. Şimdilik oraya geleceğim ama öbür türlü herkesin daha çok şüpheleneceğini unutmayalım lütfen."
Jackson omuz silkti. "Bunu sonra konuşuruz. Şimdi Variabilis'e gidelim.""Olivia'nın hafızasını silmediniz umarım?" diye merakla sordum. "Hayır." Jackson bunu dediğinde içim rahatladı.
"Onu görmeye gidiyorum o zaman." Jackson hemen atıldı. "Ben de geleyim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DEĞİŞKEN|| Yükseliş ⚡(Düzenlenecek)
FantasyTür:Fantastik,Gizem/Gerilim,Macera *Düzenlenecek* * Bir efsane doğuyor.. "Zaman tükeniyor," dedi Jackson sakin bir sesle. "Onu artık bulmak zorundayız. Bizden önce bulmamalı." James başıyla onay verdi ve elini hızla masaya vurdu. "Ya yanlış yerde ar...