12~⚡Poseidon⚡

392 32 43
                                    

Herkese yeniden merhaba arkadaşlar. Bu bölümü, bir kankam sağolsun baskı altında yazdım :D

Cucumber kankam sürekli aynı şeyi söyleyince bir bölüm daha çıktı ortaya. Aslında bırakmam gerek, ama anlamıyor -_-

Her neyse. Boşverin :p

Multimedia-Nancy

Bu bölümü beğenirsiniz umarım.

İyi Okumalar!

Ve sonra Shane'in sarayını terk ettim.

~Jessica~

"Bu yakıştı mı hiç Jessica?" karşımdaki tanımadığım beyaz omuzlarına gelen saçları olan, bembeyaz teni olan ve açık sarı gözleri olan kim olduğunu anlayamadığım bir kızdı. Bu kimdi ya?

"Sen kimsin?" kız güldü. "Bunu sonra öğrenirsin. Her neyse. Seni öldürmem gerek."

Ne? Ne öldürmesi?

Kız birden üstüme atladığında ne yapacağımı şaşırdım.

Sırtım soğuk ve sert zeminle buluşurken, acıyla inledim.

Kız birden nereden çıkardığını bilmediğim hançeri hızla karnıma saplayınca çığlık attım.

"Acıyor mu Jessica! Çığlık atmaya devam et! Çığlıklarını duymak istiyorum!"

Karnımdaki hançeri hızla geri çektiğinde tekrar inledim. Kız üstümden kalktı ve elindeki kanlı hançeri evirip çevirmeye başladı.

Sonra hançeri kokladı ve sırıtmaya başladı."Hm.. Kanın.. Enfes kokuyor Jessica." Ellerimi hızla karnıma götürürken kızın ne yaptığını anlayamıyordum.

Ellerime kan bulaşmadan ayağa kalkmaya çalıştım.

Kızın göğsüme geçirdiği sert tekme ile tekrar yeri boyladım ve bir çığlık daha attım. Vücudum sızlıyordu, ama olsun.

Bu kez ayağa kalkmadan kızın ayak bileğinden yakaladım ve yere düşmesini sağladım.

Gözlerimle etrafı taradım, hiç tanımadığım bir odadaydık. Gayet normal, sadece içinde eşya bulunmayan bir odaydı.

Kızın tekrar bir şey çıkardığını gördüm.

Bu kez çıkardığı bildiğiniz doğrama bıçağıydı. Beni..

Cidden öldürecek miydi?

Kız bıçağı koluma getirip yavaşça kolumu çizerken, ben de inlemekle meşguldüm.

DEĞİŞKEN|| Yükseliş ⚡(Düzenlenecek) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin