8~⚡Shane⚡

458 45 167
                                    

Herkese yeniden merhaba arkadaşlar. Yeni bölümü düzenledim, yayımlayacağım. :P

Ama bir şey belirtmek istiyorum.
Ben bütün bölümleri telefondan yazıyorum ve ona rağmen hata olmasın diye debiniyorum. Her bölüm uzun ve güzel olsun diye saatlerini geçiriyorum. Lütfen siz de bana destek olun.

Bölüm şarkısı :
The Script-Superheroes

Yorum ve Vote lütfen.

İyi Okumalar!

*******
"Olamaz..."

****

~199~

"Senin için bir görevim var 199." Kaşlarımı kaldırdım. "Görev derken?"
Vincent gözlerini devirdi."Yeteneklerini denemen için seni göndereceğim, yoksa bende gidebiliyorum hani."

Gözlerimi devirdim bende. Güçlerimin sınanmasına gerek yoktu ki?

"Elementum'da yangın çıkmış. Yöneticiler bizi bildikleri için bizden rica ettiler. Su elementlerinin gücü henüz fazla değilmiş, iki dakika da halledilsin dediler. Bizde kabul ettik. İki dakikada git, hallediver." Vincent'ın dedikleriyle başımı ona çevirdim.

"Yangın neden çıkmış?"

Vincent omuz silkti."Bilmiyorum." Başımı iki yana onaylamazca sallarken Vincent'a baktım tekrar.

"Peki oraya nasıl gitmemi bekliyorsun Vincent? Variabilis'le orasının arası ne kadar fazla biliyor musun sen?"

Vincent tek kaşını kaldırdı."Bilmiyor muyum?" Omuz silken ben oldum bu sefer."Biliyorsundur. Neyse sen onu boşver de soruma cevap ver."

Vincent gözlerini devirdi."Işınlan?" Dedi 'ne var' dercesine. Vincent'a ters ters baktım."İyi." Dedim sertçe.

Vincent arkasını döndü ve sarayın çıkış kapısına doğru ilerlemeye başladı. Bende peşine takıldım. Saatler önce de yine saraydaydım ve eğitim alıyordum. Ostrea'da yardımcı oluyordu işte. Gerçi Greg'e yaptıklarımdan sonra biraz tereddüt etti ama sonra devam etti işte.

Vincent her gün saraya geliyordu ve beni deniyordu. Babamın kim olduğunu anlamaya çalışıyorlardı ama hala hiç bir şey olmuyordu.

Bu düşünceyle gözlerim koluma kaydı.

Hala bir işaret yoktu. Ne bekliyordum ki zaten.

O dövmeler, ya da dövme demeyelim de işaret,simge desek daha iyi olur; zaten sadece babamız kimse onun gücünü kullandığımızda beliriyordu, biz saklamak istediğimizde ise bunu zaten istememiz yetiyordu.

Yok oluyorlardı. Ta ki biz isteyene kadar.

Tabi bir de şöyle bir problem vardı ki ben hala güçlerimi kontrol edemiyordum.

Gerçi babamın kim olduğunu da bilmiyorum, ama neyse.

"199, yanıma gel ve elimi tut." Dedi Vincent ve elini uzattı.

DEĞİŞKEN|| Yükseliş ⚡(Düzenlenecek) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin