Herkese merhaba!
Ben geldim. Bölümü yazdım. Ancak şunu bilin ki okul içerisinde zor oluyor bölüm yazmak. Vakit kalmıyor çok. :(
Desteğinizi ve fikirlerinizi bekliyorum :')
Her neyse.
Bölüm Şarkısı : gnash - I hate you I love you
İyi Okumalar!
⭐
~Jessica~
"Tebrikler! Bir Değişken'siniz."
Bu sözü duyduğumda, bütün vücudumda istemsizce bir ürperne gerçekleşmişti. Kızda da olduğunu düşünüyordum.
Başımı sallayarak histen kurtuldum. İlk kez ben de çok heyecanlanmıştım, bir mucize gibiydi. O kadar beğendiğin bir canlı olmak... Bana göre muhteşemdi.
Bakışlarımı kıza çevirdiğimde, kızın gözlerinde anlamamazlık vardı. Sanki neler olduğunu anlamamış ve beyninde bunun ne demek olduğunu sorguluyor gibi bir hali vardı.
"O da ne demek?"
İşte beklenilen soru. James cevaplamak için öne atıldı. "Birçok şey demek."
Yavaş adımlarla arkamı döndüm ve gözüme mavi bir koltuk kestirdim. Ona doğru sallana sallana yürürken bir yandan da düşünüyordum. Değişkenlik... Çok farklı ve bir o kadar da güzeldi. Ama ben ne yapacaktım?
Benim hayatıma ne olacaktı? Elementum'da elementlerimi eğitiyordum, peki Variabilis'e gelince ne olacaktı?
Hiçbir fikrim yoktu, ve bunu ancak diğer Değişken'ler cevaplayabilirdi.
Şimdi aramıza bir kız daha ekleniyordu.Ostrea'nın yerini doldurmak için. Peki ya Shane?
Ona ne olmuştu?
Kendimi koltuğun yumuşacık yapısına bıraktığımda içine göçtüm ve bu çok güzel bir histi. Rahatlama hissi ile üzerinde biraz hareketlendim ve düzgünce oturdum.
James kıza bunun ne demek olduğunu anlatıyordu. "Bella, sen bizim gibi buraya direkt olarak diğer boyuttan gelip hiçbir şey anlamayacak kadar cahil değildin. Sen yarı tanrıydın. Öyle olduğunu düşünüp seni ülkelerine aldılar. Birçok şeyi biliyor olmalısın." Bella'nın onu dikkatle dinlediğini gördüm.
Bu kızda tam ciddi bir tip vardı. Aynı James'teki gibi. Ne yazık ki aynı şeyi ağabeyim için söyleyemeyecektim. Hafifçe kıkırdadım.
"Vampirler, Kurtadamlar, Elementler, yarı tanrılar, periler, büyücüler... Ve daha birçoğu." Jackson gözlerini ikisi arasında gezdirip duruyordu. "İşte biz onların hepsinin birleşimi oluyoruz. Değişken'ler."
Bella sanki şaşırmamış gibiydi. "Pekala."
Jackson'la ikimiz de aynı anda kaşlarımızı kaldırdık. "Pekala mı?"
"Bu dünyada böyle şeylere alıştım artık," dedi Bella. "O yüzden her şey olabilir gibi geliyor."
James ona katıldı. "Kız haklı."
Jackson ellerini 'Pekala' dercesine havaya kaldırdı, daha sonra yavaş adımlarla yanıma geldi. Kendini koltuğa bıraktığında aynı benim gibi içeri çöktü, sonra da doğrularak oturdu.
Sağımdaydı. Hareket ede ede yanına yaklaştım. Ve sonra kollarımı ağabeyime doladım. "Başımdan çok şey geçti. Hiç beni ittirme lütfen." Jackson hafifçe güldü. "Tamam."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DEĞİŞKEN|| Yükseliş ⚡(Düzenlenecek)
FantasyTür:Fantastik,Gizem/Gerilim,Macera *Düzenlenecek* * Bir efsane doğuyor.. "Zaman tükeniyor," dedi Jackson sakin bir sesle. "Onu artık bulmak zorundayız. Bizden önce bulmamalı." James başıyla onay verdi ve elini hızla masaya vurdu. "Ya yanlış yerde ar...