3~⚡199⚡

783 59 111
                                    

Evet arkadaşlar düzenlenmiş bir bölümle karşınızdayım,

Umarım beğenirsiniz.

İyi Okumalar!

********************************************
Başımdaki ağrıyla ve kolumdaki sızıyla uyandım.Etraf kapkaranlıktı. Kafamı çevirdim.Tam kalkıyordum ki, ellerimin bağlı olduğunu anca farkettim. Neredeydim ben ya?

En son ne olmuştu?

Gayet normal bir şekilde odamdaydım ama sanki omzumda bir acı hissetmiştim.

Diye düşünür düşünmez omzumdaki sızı "Ben buradayım!" Dercesine sızladı.

Ne vermişlerdi bana ya?

Kafam zonkluyordu. Şöyle bir geriye atsam ne olur acaba?

Ah!

Bi daha böyle saçma sapan şeyler yapmayacağım.
Kafamı birden geriye atmayacağım.
Malım ben.
Arkamda bir şey olduğunu tahmin edemedim mi?
Hayır bu ne yani. Öncelikle, kaçırılmıştım ve bu ne yazık ki bir gerçekti.
Kimin beni kaçırdığını bilmiyorum.
Ama şunu çok iyi biliyorum.

Benim babam mafyaydı.Belki de o yaptırmıştır?

"Uyandın demek?" kulağıma ilişen adım sesleri gittikçe bana yaklaşıyordu.

Birisi bana doğru geliyordu.

Uyuyor taklidi yapsam yer mi acaba?

Gözlerimi kapatıp gelen kişiyi beklemeye başladım.

Gelen her kimse önümde durdu."Uyandığını biliyorum Jessica.Mükemmel kulaklarım vardır da."
Homurdandım.
"Sen kims- Jackson?"
"Jessica?"Sesi ne var der gibiydi.

"Jackson?"

"Jessica?"

"JACKSON!"

"NE VAR!"

Ona ters bir bakış attım."Beni kaçırdın mı!"

"Hop, orada dur bakalım. Seni kaçırdığım falan yok." Garip garip baktım."E iyi de o zaman neden buradayım?"Gözlerini devirdi."Çünkü seni kaçırdım."

"Hadi ya?"

Cevap vermeden arkasını döndü ve uzaklaşmaya başladı.

"Hey, Nereye gidiyorsun!"
Yine cevap vermedi.

Ofladım.Beni buraya niye getirmişti ki zaten?
Derken seslerini duydum.
"Bence o bizim gibi olamaz James. Şunun haline bak! Daha hiçbir gücü ortaya çıkmadı bile. Hata yapıyoruz bence."
"Hayır Jackson.Bizlerden olmalı. Her şekilde. Bu nasıl oldu bilmiyorum ama o da seçilmiş galiba. Hem de son olarak."
Jackson'un alayla gülüşünü duydum.
"Bizlerden biri olsa bile sonuncu olamaz bence James. Bence 300 kişi olacağız. Olsa olsa 200. Anca olur."
James denen kişi kimdi acaba?
Onları dinlemeye devam ettim.
"Hayır, Jackson. Bizler diğer herkes gibi değiliz. Hani belki diğer türler sürekli ortaya çıkabilir ama biz çıkamayız. Biz sınırlıyız. Ve sonuncu olup olmadığını güçlerine bakarak belirleyeceğiz. Bunu unutma."

Jackson ofladı. "Tamam , tamam. Bir bakarız."

Bir daha ses gelmedi. Neyden bahsediyorlardı bunlar yahu?

Bizler gibi derken?

Acaba bir hastalığa mı kapılmıştım?

Yok be.

DEĞİŞKEN|| Yükseliş ⚡(Düzenlenecek) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin