22~⚡ İpuçları 1/2 ⚡

96 13 6
                                    

Sizin de bildiğiniz üzere, okullar açılalı bayağı geçti ve daha da vaktim azaldı. Bir süreliğine yoktum. Şimdilik geri döndüm.

Kitap hakkında düşünceleriniz neler?

Bölümün gecikmesinden dolayı kusura bakmayın lütfen.

Umarım bu bölüm sizi mutlu eder.

İyi Okumalar!

~Jessica~

Duyduklarımla afallamıştım. Ellerimle 'Dur' işareti yaparak gözlerimi kıstım. "Bir saniye, ne?"

Max gözlerini havaya dikti. "Şey, belki birazcık, çok azcık, ucundan komaya girmiş olabilir mi diyeyim Jessica? Ne duyduysan o işte!"

Kollarımı karnımda birleştirdim. "Ehm, peki ne zaman?"

Max gözlerini geri bana çevirdi. "Yeni oldu. Ölmesi... Çok garip bir olay olabilirdi element tarihinde."

Max eliyle çenesini sıvazladı. "Çünkü daha önce element akademisinden mezun olmadan ölen olmamıştı." Omuz silktim. "Ölümün ne zaman geleceği belli olmuyor."

Max kafasını salladı.

O sırada duyulan açılan kapı sesi ile arkamı dönerek kapıya baktım. Kapıda Alex ve Emma duruyordu.

"Seni burada bulacağımızı tahmin etmek çok da zor olmadı," dedi Emma. Emma'nın sesi çok ifadesiz çıkmıştı.

Şaşırmamıştım çok. Emma buna hem üzülmüş hem de ne yapacağını şaşırmış gibiydi. Alex ise bir şey demeden öylece kapının önünde dikiliyordu.

Derin bir nefes aldım." Pekala, Olivia'nın yanına gitmek de sadece bana düşecek değil herhalde, benimle gelin bari."

Emma onaylamazca başını salladı. "Biz zaten oradan geliyoruz. Tekrar gitmeye üşeniyorum." Gözlerimi devirdim.

Daha sonra hızlı adımlarla Max'in odasını terk ettim. Garip hissettiren şey, Olivia'nın komada olmasıydı. İsteyerek yapmamıştım. O beni zorlamıştı ancak yine de pişman hissediyordum. Sonuçta ona bunları ben yapmıştım ve o da bunu biliyordu. Belki de ileride onda travmaya sebep olacaktı. Kim bilirdi ki?

Ne yapacağımı düşünüyordum. Sırf Wilson yüzünden bu kadar kavga etmiştik. Ciddi ciddi kıza baya dalmıştım.

Değişkenlik ortaya çıkarken istemsizce böyle olmuştu aslında. Kendimde değil gibiydim.

O anı hatırladığımda, bütün vücudumda elektrik akımı hissettim. Hissettiğim bu akımla birkaç saniye yerimde durdum, beni iyi hissettirmişti.

O zamanki gücüm bir anda bana kendini hatırlatmış gibi bir şeydi. Sanki kendisinin fragmanını geçiyordu.

Bu düşüncemle hafif gülümsedim. Değişkenlik kesinlikle iyi bir şeydi, sonuçta fazla güçlüydünüz.

Peki ya Değişken'ler neden vardı?

Bu soruyla aslında Değişken tarihini çok yarım yamalak bildiğimi fark ettim.

Bir ara sanki Jackson ağzından birkaç şey kaçırmıştı. Yani, diğer ırklara göre onların bir sebepleri olduğu. Oluşma sebebi.

Peki ya bu sebep bitince güçlerini kaybedecekler miydi? Bu sorunun cevabını diğerinin cevabını bilmeden cevaplayamazdım.

Zaten Shane ölmüştü.

Bu düşünce ile vücudumu bir yorgunluk hissi ele geçirirken, orada yatağıma uzanıp yorgunluktan ve hüzünden dolayı uyuyasım geldi.

DEĞİŞKEN|| Yükseliş ⚡(Düzenlenecek) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin