Herkese yeniden merhaba! Bu bölümü benden isteyen Fıççık Merve'ye ithaf etmeliyim :D
Merve bu sana gelsin *göz kırpan emoji
Umarım bugünkü bölümü beğenirsiniz.
Multimedia- Alex (Dövmesiz düşünün.)
İyi Okumalar!
********
...Yavaşça yere yığılırken gözlerim karardı ve duyduğum son seste Emma'nın panikle "Jessica!"diye bağırışıydı.
**
~Jessica~
Göz kapaklarımın kapalı olduğunu biliyordum. Açmaya çalışsam bile kendimi çok yorgun hissediyordum ve açmaya bile gücüm yetmiyordu.
Biraz daha olduğum yerde yatmaya devam ettim.
Sonunda kendimde gözlerimi açacak güç bulduğumda gözlerimi yavaşça araladım. Gözüme gelen parlak ışıklar gözlerimi yakıyordu, ellerimi yüzüme getirip gözlerimin içine ışığın gelip yakmasını önledim.
"Uyanıyor."
Duyduğum sesi tanımıyordum. Elimi yatağa koydum ve gözlerimi tamamen açtım. Yatağa koyduğum elimden destek alarak doğruldum.
Karşımda bir adam vardı. Üstünde beyaz bir önlük ve boynundan aşağı doğru bakan bir stetoskop vardı. Siyah saçlıydı ve lacivert gözlüydü.
Su elementi. Ve bu bir doktor olmalıydı.
"Neler oluyor?" Pürüzlü çıkan sesimi düzeltmek için boğazımı temizledim. "Neredeyim ben?"
Karşımda ki doktor kılıklı adam gülümsedi."Ben Carl. Bu Element Akademi'sinin doktoruyum." Ah evet, tahminimde yanılmamıştım. Gerçi kim olsa yanılmazdı ama olsun.
"Birdenbire başına giren ağrıyla bayılmışsınız, bana öyle söylendi. Nedenini fazla yorgun olduğunuza ve sürekli stres altında olmanıza bağlıyorum. Son günlerde çok şey yaşamışsınız. Biraz rahatlatmaya ihtiyacınız var. Bir iki gün iyi dinlenin. Şimdilik iyisiniz. Geçmiş olsun."Dedi ve arkasını dönüp kapıya doğru ilerledi. Sonra kolu indirdi ve dışarı çıktı.
Derin bir nefes verdim.
İyiydim. En azından şimdilik.
Gözüme duvarda asılı saate kaydığında saatin öğlen olduğunu farkettim. Ben bayılalı baya olmuştu demek ki. Herkes derste olmalıydı.
Yataktan kalkıp sürünerek banyoya gittim. Hiç bir şeyi düzgün yapamıyordum ki. Banyoya kendimi attım.
Öncelikle aynada kendime baktım. Sabah, Alex'in beni elementle temizleyişinden dolayı kötü gözükmüyordum ,ama kesinlikle bir duş almalıydım.
Derin bir nefes alıp kabinin kapısını araladım.***
Banyodan çıktığımda dolabın kulpuna astığım bornozu alıp üstüme geçirdim.
Başımı kurulaya kurulaya odaya doğru giderken neler olduğunu düşünmeye yine fırsat bulamadığımı farkettim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DEĞİŞKEN|| Yükseliş ⚡(Düzenlenecek)
FantasyTür:Fantastik,Gizem/Gerilim,Macera *Düzenlenecek* * Bir efsane doğuyor.. "Zaman tükeniyor," dedi Jackson sakin bir sesle. "Onu artık bulmak zorundayız. Bizden önce bulmamalı." James başıyla onay verdi ve elini hızla masaya vurdu. "Ya yanlış yerde ar...