𝑪𝒉𝒂𝒑𝒕𝒆𝒓 𝟏𝟎

347 15 0
                                    

Seungmin mengelamun sendiri di dalam bilik tidurnya.Seungmin berasa kesal dengan keputusan untuk berkahwin dengan Minho.Seungmin tidak sangka yang Minho akan bertindak kasar terhadapnya.Minho menyeksa batin Seungmin.Sedang Seungmin duduk diam di atas katilnya, tiba-tiba terdengar orang mengetuk pintu utama rumahnya.

"Hyung dah balik ke? Kalau dah balik pun, hyung kan ada kunci.Kenapa nak ketuk pintu pula?" Soal Seungmin sendiri teragak mahu buka pintu.Tanpa berfikir panjang lagi, Seungmin membuka pintu.Alangkah terkejutnya dia..

"Minho?! Apa yang awak buat kat rumah saya? Pastu macam mana awak boleh tahu rumah saya?" Soal Seungmin pada Minho.Minho hanya mengabaikan soalan Seungmin dan terus masuk ke dalam rumah Seungmin lalu menutup pintu.Seungmin mula mengundurkan badannya ke belakang."Apa yang awak nak buat?" Seungmin sudah terketar dan menolak dada Minho tetapi lengannya direntap oleh Minho.
"Kau fikir aku tak tahu yang kau menggatal dengan pengurus Bangchan tadi?" Minho mengenggam lengan Seungmin."Saya tak menggatal dengan pengurus Bangchan.Tadi saya hampir terjatuh, dan pengurus Bangchan capai tangan saya.Itu sahaja.Takde apa pun yang berlaku." Jawab Seungmin jujur."Tipu! Aku nampak yang si Bamgchan tu belai rambut kau pastu kau pun layankan je.Bukan belai rambut je, kau pun tersenyum lebar bila Bangchan buat macam tu dekat kau.Kau taknak mengaku lagi?" Minho mencengkam kedua pipi Seungmin pula."Kalau itu tanggapan awak terhadap saya, tak mengapa.Tapi tolong lah saya merayu pada awak, tolong pergi dan saya mahu kita bercerai." Seungmin menepis tangan Minho dan mahu masuk ke dalam biliknya.Minho berang dan menolak Seungmin ke katil bilik Seungmin lalu mencium bibir Seungmin dengan kasar."Ehmm..mminho.." Seungmin meronta dan kedua tangannya ditekap oleh Minho disebelah telinganya.Minho mencium tepi leher Seungmin lalu meninggalkan 'love bite' pada leher Seungmin.Seungmin mula menangis dan Minho menghentikan tindakannya.Seungmin duduk memeluk lutut sambil menangis.Minho tidak menghiraukan Seungmin yang menangis dan terus pergi meninggalkan Seungmin."Aku benci kau Lee Minho!" Jerit Seungmin.

Bersambung.

Sorry for the short chapter.Mint kekeringan idea.Okay, jumpa di next chapter..bubye!

One Night | 2MinWhere stories live. Discover now