Tanıtım

122 8 17
                                    

Söz konusu Ron White olduğunda aşk, ağıza alınacak son kelimedir. Hayatı eğlence, alay ve oyunlardan ibaret olan bu serseri çocuğun kalbi her türlü heyecanı hissetmeye hazırdı. Fakat aşk asla o duygulardan biri olmamıştı. Birine bağlı kalmak ona göre değildi. Yeni deneyimler, yeni maceralar ve içinde bulunduğu meşhur St. Joseph dörtlüsünün liderine meydan okumak onun en büyük eğlencesiydi. Fakat bu meydan okumalar ipin ucunun kaçmasına sebep olduğunda liderin emri Ron'un St. Joseph'ten sürülerek eğitimini Seal Town Lisesi'nde tamamlaması olur. Ron başta bu sürgüne karşı koyabileceğini düşünse de liderin kozlarını alt edemeyeceğini anlayarak durumu kabullenmek zorunda kalır. Fakat Seal Town Lisesi'nde günler beklediğinden daha ilginç geçmeye başlar. Sürülerek geldiği bu lisede lidere son darbeyi indireceği meydan okumayı bulur.

Okul, ders, ideal notlar, okul birinciliği, sımsıkı topuz yapılan saçlar, kitaplar, okul, notlar, düzen, tertip, okul... Evet bazıları birkaç kez sayılmış olabilir. Emma Order her ebeveynin sahip olmak isteyeceği ideal öğrenci özelliklerinin hepsini taşıyordu. Aşk? Bu hayatta zaman ayıracağı son şey bile değildi. Popüler kızlar ve erkekler ilgi alanının dışındaydı. Kimse onu partilere davet etmeye gerek duymazdı. Sınav dönemi herkesin en iyi arkadaşı olurdu. Fakat nihayetinde o da gençti. İçinde harlanmaya hazır bir ateşin varlığını okula yeni gelen çocukla keşfedeceğinden habersizdi. Ne demişlerdi? Büyük lokma ye ama büyük laf etme miydi? Yok, yok. İşleyen demir pas tutmaz olmalıydı. Çünkü Emma için hayat akademik başarıdan ibaretti. Ama belki de büyük laf etmişti. Hem de çok büyük...

Mükemmeliyetçi ebeveynler, devam etmek zorunda olan aile işleri, tonlarca para dökülerek en iyi liseye gönderilen ve karşılığında en iyi üniversiteyi kazanması beklenen bir lise son öğrencisi. Duyguları alınmış, hissizliğin güvenli alanında yaşamayı tercih eden Spike'ın gerçekten önem verdiği çok az şey vardı: güven, dostluk ve verdiği söze sadık kalmak. Aşk ise onun için ilk seferinde son bulan ve asla ortaya çıkmayacağından emin olduğu zayıflatıcı bir duygudan ibaretti. Kuralcı ve eski tarz bir ailede yetişen Spike'ın ailesinden öğrendiği ilk şey tek otorite olmaktı. Sözü dinlenen, lider ruhlu yapısıyla St. Joseph'in karizmatik otoritesi olmak onu hiç zorlamamıştı. Bunu istemesi yetmişti. St. Joseph dörtlüsü olarak bilinen grubun lideri ondan başkası olamazdı. Grubun yükselişinde her adımı planlayarak sadece okulda değil, Seal Town şehrinde belli bir popülerliğe ve daha da önemlisi saygınlığa ulaştıktan sonra grup arkadaşlarından birinin ona kafa tutmaya başlaması isteyeceği son şeydi. Ya onca yıllık dostlukları tamamen bitecekti ya da Ron aklını başına toplayacaktı. Belki de Spike'a hayatın bu kadar katı kurallardan ibaret olmadığını birilerinin öğretmesinin vakti gelmişti.

Yayımlanma Tarihi: 04.04.2024

Yeni hikayeme hoş geldiniz

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Yeni hikayeme hoş geldiniz. Karakterlerim için çok yeni diyemem. Daha önce üzerinde çok kez uğraştığım bir hikaye kendisi. Fakat nedense hiçbirinde içime tam anlamıyla sinmemişti. Fakat şimdi her şey çok daha yerine oturdu diyebilirim. Karakterlerimi zenginleştirebildim, olayları genişletebildim. Ve işte karşınızda yepyeni bir R.E.S 🥹 Gözler yaşlı.

Şimdiden şans veren herkese teşekkür ediyorum. Sonuna kadar bana eşlik etmenizi umuyorum.

Başladığınız tarih?

R.E.S (askıda-yine😕)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin