1.26. Korku

17 2 0
                                    

Benim için en kritik bölümlerden birini wattpad engeli sırasında paylaşıyorum. Aşırı saçma bir durum. AppStore ve PlayStore'dan kaldırılması son nokta resmen. Vpn ile girebilenler varsa oylarınızla varlığınızı belli edebilir misiniz? 🥺

***

Emma ve Flora arabaya bindiğinde Ron gözlerini Emma'dan ayıramadı. Hem güzel hem çekici olmuştu. Onun böyle bir tarz tercih edeceğini hiç düşünmezdi fakat yakışmıştı. "Bu gece beni fazla zorlayacaksın anlaşılan."dedi gülerek. Emma da gülümsedi.

"Değişiklik olsun istedim. Beğendin mi?"

"Çok." Emma yavaşça yaklaştı ve dudaklarını öptü. Uzun ve iç gıdıklayan bir öpüştü. Ron kalbinin heyecanla hızlandığını hissettiğinde ensesinde tuhaf bir ürperme oldu. Böyle bir his ona göre değildi. Başka kızları arzulardı evet ama kalbine dokunan bir hise dönüşmezdi hiçbir zaman. Düşüncelerini etkileyen, onu ikileme sokan bir şeydi. Dudakları ayrıldığında Ron dudaklarını birbirine bastırdı. Orada kalan tat hoşuna gitmişti. Arabayı çalıştırırken derin bir nefes aldı.

The Rice'ın önü o kadar kalabalıktı ki arabayı park etmek için uzun bir süre beklemeleri gerekti. İçeri girerken ise uzun sıra yerine v.i.p girişini kullandılar. Ron'la birlikte olmanın avantajlarından biriydi. İçeri girdiklerinde basın da etkisiyle kulakları müzikle doldu. Renkli ışıklar her yerdeydi. Flaş patlamaları dans edenlerin hareketlerinin kesintili gözükmesine sebep oluyordu. Genel olarak karanlık bir hava hakimdi bugün. Diğer normal günlerden çok uzak bir haldeydi The Rice.

Ron onları yüksek köşeye götürdüğünde çoktan yerlerini alan Spike ve Elisa'yı görünce Emma bakışlarını kaçırdı. Ron ise sadece alaycı bir gülümsemeyle izledi onları. Yerine oturdu. Emma da hemen yanına geçti. Spike'ın bakışları on saniyeden fazla Emma'nın üzerinde kaldı. Tarz değişimi dikkat çekmeyecek gibi değildi. Fazla uyarıcı bir haldeydi ve bilerek böyle giyindiğini biliyordu. Bir şeyleri ispat etmeye çalışacaktı. Fakat böyle ani bir değişime uyum sağlayabileceğinden emin değildi.

Ryan bir Spike ve Elisa'ya bir Ron ve Emma'ya baktı. Sonra başını iki yana salladı. "Yeni yıla girmek için harika bir gün."dedi gülümseyerek.

Spike, "Evet, yeni yıla girmek için başka bir gün düşünülemezdi. 31 Aralık da olmasa ne yapacaktık?"diyerek bu saçma espriye karşılık verdi.

Bu ikiliyi inceleyen sadece Ryan değildi. Flora da işlerin nereye gideceğini düşünerek onları inceledi uzun bir süre. Emma ve Spike arasında yaşananlar her neydiyse şimdi bile onları etkiliyordu. Fakat ikisi de bunu gözardı etmekte oldukça iyiydi. Ron ve Elisa için diyecek bir şeyi yoktu. Elisa Ron'un Emma'yla çıkmasına karşılık Spike'a yakın olmayı seçmişti. Ron'u kıskandırabileceğini umuyordu fakat bunun mümkün olmayacağı açıktı.

Bir süre sonra Cecile, Thalia ve Gina yanlarına katıldı. Bill ve Hilary en arkadaydı. Bill fazla yorgundu. Yaşananlar kolay değildi. Video olayını nasıl karşıladığını merak etti Emma. Onun için daha zor olmalıydı. Fakat aralarında bulunduğuna göre pek umursamamışa benziyordu.

Cecile gözlerini yeni gelenler üzerinde gezdirdi. "Yine mi burada yer buldun kendine?"dedi Elisa'ya bakarak. Ryan'a döndü, "Sıradaki sen misin?"diyerek onun yanına oturdu. Güldü. Gözleri Flora'yı buldu. Kaşları çatıldı. "Yoksa seninki de bu şirine mi?" Alayla güldü. "Canım sen kimsin? Pek buraya uygun birine benzemiyorsun."

Emma, "Bizim arkadaşımız."dedi. Cecile ona döndü. Kıyafetlerini şöyle bir inceledi.

"Lucy'nin kıyafetleri sana daha çok yakışmış. Onu fazla solgun gösteriyordu."dedi ve önüne döndü.

R.E.S (askıda-yine😕)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin