Ron'un ne yaptığı sonraki hafta okula döndüklerinde ortaya çıktı. Wendy'yle çıkmaya başlamışlardı. Haftasonunu beraber geçirmişlerdi. Wendy ilişkilerini sosyal medyada ilan etmişti. Fakat Emma onu takip etmediği için görmemişti. Pazartesi günü onları el ele gördüğünde yaşadığı şaşkınlığı anlatacak kelime bulamıyordu. Flora'nın beklediği bir şeydi. Elisa Wendy'nin zaten Ron'la uğraştığını ve sonunda istediğini aldığını görmenin öfkesini taşıyordu. Emma ise geçen haftaki onca konuşmadan sonra Ron'un nasıl böyle bir şey yaptığını anlamaya çalışıyordu.
Ondan hoşlandığını, Elisa'nın aralarında olmaması gerektiğini söyleyen bir başkası mıydı? Haftasonu evine gelmedi diye miydi bütün bunlar? Ne bekliyordu ki? Ona Elisa gibi olmadığını söylemişti. Bir hafta içinde evde buluşma teklif ederken aklından ne geçiyordu? Gelip kollarına mı atlayacaktı? Adilikti bunun adı!
Hızla yanlarından geçip giderken sinirden elleri titriyordu. Birinden hoşlandığını söyleyip başkasıyla çıkmak ne demek oluyordu? Bir haftada ne değişmişti? Gerçekten ondan hoşlansaydı araya başkasını sokmazdı. Yapmazdı bunu. O zaman söyledikleri yalandı. Öylesine edilmiş laflardan başka bir şey değildi. Elisa'dan ayrılmaya bahane olsun diye onunla samimi konuşmuştu. Zaten Elisa'yla arası yeterince bozuktu, o olaydan sonra iyice berbat olmuştu. Flora olmasa asla onunla aynı ortama girmezdi.
Sınıfa girdiğinde çantasını bıraktı ve camları açtı. Kapının açık olmasının etkisiyle buz gibi hava sınıfı doldurdu. Birkaç kişi camı kapat diye söylense de umursamadı. Eline telefonu aldı ve yazabileceği tek kişiye yazdı.
E: Arkadaşın ikiyüzlünün teki!
Bir hafta önce bambaşka konuşurken bugün bambaşka şeyler yapıyor.
Ondan nefret ediyorum!
Bay J.S: Sana da günaydın 🥱
E: Özür dilerim. Sabah sabah gereksiz bir şekilde konuya girdim
Ama şu an bu konuda kiminle konuşacağımı bilmiyorum.
Bay J.S: Aslında iyi ki yazdın.
Uyuyakalmışım.
Okulu kaçıracaktım.
Ne oldu anlat bakalım.
E: Bir hafta önce benden hoşlandığını, aramızda kimsenin olmaması gerektiğini söylerken bugün sırf hafta sonu evini renklendirmedim diye başka biriyle çıkmaya başlamış 😡
Bay J.S: Kötü olmuş.
E: Bu kadar mı?
Bay J.S: Yani. Ne demem gerekiyordu 🤔
E: Bilmiyorum. Beni rahatlatacak bir şeyler söyleyebilirdin.
Bay J.S: Her şey ortadayken seni nasıl rahatlatabilirim?
E: Bilmiyorum.
Ron her zaman böyledir.
Ne dediğini bilmez.
Ama bir açıklaması vardır gibi bir şeyler iyi gelebilirdi.
Bay J.S: Bunlar seni rahatlatmaya yeten şeylerse kendin de söyleyebilirsin 😶
E: Zaten ona inananda hata.
En iyisi ben yine derslerime döneyim değil mi?
Anladığım tek şey ders çalışmak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
R.E.S (askıda-yine😕)
Roman pour AdolescentsRomanceTR "Gençlik Rüzgârıyla Savrulanlar 🪁" listesinde! * Söz konusu Ron White olduğunda aşk, ağıza alınacak son kelimedir. Hayatı eğlence, alay ve oyunlardan ibaret olan bu serseri çocuğun kalbi her türlü heyecanı hissetmeye hazırdı. Fakat aşk a...