Wattpad erişim engeli şaka gibi... Engel döneminde paylaştığım ilk bölüm olacak bu. VPN ile girenler varsa selam dostlar ✊🏿
***
Telefonuna mesaj geldiğinde uyumadan önce odasında kitap okuyordu Emma. Bu saatte kim olabilirdi ki? Ron'a iyi geceler diyeli yarım saat olmuştu. Yarın okula gidecekleri için kızlar da bu saatte yazmazdı. Spike olabilir miydi? Haftalar sonra?
Aptal bir heyecanla kitabı yana bıraktı ve telefonu eline aldı. Tanımadığı bir numaraydı. Bir video gönderilmişti. Numaranın bilgilerine baktığında isim kısmında 'Korkulu Rüyalar Bize Bulaşmanızla Başlar' yazıyordu. Neden biri böyle bir isim tercih ederdi ki?
Videoya tıkladı. Gördüğü ilk şey Jessica ve Spike'ın yanyana oturduğu görüntü oldu. Hemen sonrasında Jessica Spike'ın kucağına geçti. Emma kalbinin sert bir şekilde atmaya başladığını hissetti. Video devam ettikçe her yeri kaskatı kesiliyordu. Jessica kıyafetlerini çıkarıp yana fırlatırken Spike'la öpüşmeye devam ediyordu. Emma'nın yüzü tiksintiyle buruşmuş midesi kasıldıkça kasılmıştı. Spike'ın da kıyafetlerini çıkarmaya başladığında gözlerini kapattı. Başını yana çevirdi. Yutkunarak yan gözlerle ekrana döndüğünde işler hiç iyi görünmüyordu. Ekranın orta yerinde sansür kareleri vardı fakat ne olduğu ortadaydı. Sesi kısarak görüntüyü durdurdu.
Telefonu yavaşça yatağa bıraktığında parmakları titriyordu. Bedeni buz gibiydi. Yavaşça ayağa kalktı. Pencereye yaklaştı ve camı açtı. Soğuk hava içine işlese de derin nefesler almaya başladı. Sokak karanlık ve sessizdi. Hava buz gibiydi. Kar kokusı vardı. Kolları titriyordu. Ne izlemişti öyle! Spike nasıl yapabilmişti bunu? Böyle bir şey kesinlikle iğrençti! Nasıl bu kadar pislik olabilirdi?
Telefonuna gelen bildirim sesiyle o yana döndü. Ekran hala açıktı. O görüntüyü daha fazla görmek istemiyordu. Camı kapattı ve telefonu eline alıp videoyu hemen sildi. Bildirim kızlarla ortak gruptandı. Elisa yazmıştı hemen.
Elisa: Videoyu gördünüz mü 🤯 Jessica mahvoldu! Onlara bulaşmamalıydı. Hangi aptallıkla onlarla buluştu ki? Bir şey olacağı belliydi.
Emma: İğrençti 🤮 Kimse böyle bir şey hak etmez.
Elisa: Jessica hak etmişti. Kaşınmıştı. Olacağı buydu. Bir de onlarla buluşmuş baksana. Amacı neydi?
Emma: Buluşup yattı diye herkese ifşa edilmesi gerekmiyordu. Bence iğrenç.
Elisa: Pardon senin bayan doğruluk abidesi olduğunu hep unutuyorum 😪
Emma: Kimse kimsenin hayatını bu şekilde ortaya dökemez.
Elisa: Kimse kismenin duygularıyla bu şekilde oynayamaz. Jessica kimlerle uğraştığının farkındaydı. Bir karşılığı olacaktı.
Emma daha fazla cevap vermedi. Elisa'yla bu konuda aynı düşünmüyordu. Hemen Bay J.S'ye tıkladı.
E: Gerçekten bu kadar berbat biri olmak zorunda mısın?
Mesaj iletilmişti. Fakat yine tüm bilgileri kapalıydı. Bir süre bekledi. Herhangi bir hareket yoktu.
E: Bu kadarını beklemiyordum.
En azından bana göndermeyebilirdin.
Nasıl olsa yarın duyardım ne yaptığını.
Bana kendini o şekilde izletmeye hakkın yoktu.
Jessica'ya da bunu yapmaya hakkın yoktu.
Hani herkes kendi seçimlerinin sonucunu yaşardı?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
R.E.S (askıda-yine😕)
Teen FictionRomanceTR "Gençlik Rüzgârıyla Savrulanlar 🪁" listesinde! * Söz konusu Ron White olduğunda aşk, ağıza alınacak son kelimedir. Hayatı eğlence, alay ve oyunlardan ibaret olan bu serseri çocuğun kalbi her türlü heyecanı hissetmeye hazırdı. Fakat aşk a...