1.7. Değişimi İstemek

32 3 5
                                    

Sınav haftası geçtiğinde herkes oldukça rahatlamıştı. İkinci sınavlara dek rahatça gezebilir, partileyebilir, öğleden sonraya dek uyuyabilirlerdi. Elisa iki hafta boyunca Emma'yla herhangi bir şey konuşmamıştı. Daha çok gözlemlemeyi tercih etmişti. Ron'la ayrı zaman geçirmeyi tercih ediyordu. Ron onların yanına gelse bile Elisa Ron'u alıp başka bir yere götürüyordu. Her fırsatta Ron'un telefonunu kontrol etmeyi ihmal etmiyordu. Son mesajlar tabii ki silinmişti. Ama içinden bir ses o mesajların son bulmadığını söylüyordu. Aynı kontrolü Emma'nın telefonundan da yapmalıydı.

İki haftadır sosyal medyada aldığı yorumlar ve mesajlar yeterince canını sıkıyordu. Ron'la ilişkisinin rüya gibi geçeceğini düşünürken paylaştığı her resimde ya da durumda Ron'un eski sevgililerinden ya da hiç tanımadığı insanlardan aldığı mesajlar mutluluğunu paramparça ediyordu. İlişkilerine sürekli ömür biçiyorlardı. En berbat ayrılık senaryolarını yazıyorlardı. En popülerleri aldatılmayla ilgili olanlardı. Ron'un yakın arkadaşlarla çıkma alışkanlığından bahseden çok fazla mesaj almıştı ve hem Emma hem de Flora hakkında sürekli uyarıyorlardı. Flora'dan yana bir endişesi yoktu fakat Emma ile böyle bir senaryoya sürüklenmeleri daha olasıydı.

Sınav sonrası okulun yeni gündemi yakında başlayacak olan liseler arası futbol turnuvasıydı. Maçların bir kısmı ilk dönem, bir kısmı ikinci dönem olacak şekilde planlanmıştı. Ron'un takımda olması sebebiyle Elisa'nın da takip ettiği bir konuydu bu. Amigo takımı şimdiden hazırlıklara başlamıştı. Wendy kaptan yardımcısı olarak kendini sürekli öne çıkarmaya çalışıyordu ve bu Elisa'nın gözünden kaçmıyordu. Emma'dan sonra bir de başka sınıf arkadaşı onu tedirgin etmeye yetiyordu.

Emma ise onlar çıkmaya başladığından beri kendini geride tutuyordu. Yine de Elisa'nın gergin cümlelerinden kaçmayı başaramıyordu. Ron'la aralarında hiçbir konuşma olmadığına onu bir türlü ikna edemiyordu. Bu konuya takmıştı. Ne zaman telefonu eline alsa pür dikkat onu izliyor kiminle konuştuğunu sorguluyordu. Kimseyle konuşmadığı halde açıklama yapmak zorunda kalıyordu.

BizBize sayfasında yapılan yorumlardan onun da haberi vardı. Acımasızca buluyordu bunu. O da Flora da Elisa'ya hesaplarını gizlemesini söylemişti fakat Elisa yapmamıştı. Bir bakıma kendi çekiyordu bu mesajları üstüne. Kimseden gizleyecek bir şeyim yok diyordu. Fakat hesaplarını herkese açık tuttuğu müddetçe bu tür mesajlar ve yorumlar gelmeye devam edecekti.

Diğer yandan iki hafta boyunca kim olduğunu bilmediği o çocuktan hiçbir mesaj almamıştı Emma ve bu durum biraz canını sıkmıştı. Yazmayı düşünmüştü. Ama sonra bunun boş bir uğraş olacağına karar verip vazgeçmişti. Belli ki öylesine bir konuşmaydı. Onu bir oyuna çekmek için yapılmıştı. Çekilmeyince vazgeçilmişti.

O gün okul çıkışı antrenmanlara Elisa da kalmıştı. Ron'u izlemeyi seviyordu. Tabii onu yakından takip etmeyi de. Wendy'nin tam Ron'un yanında bileğini burkup onun yardımıyla kenara gitmesi sinirini bozmaya yetmişti. Wendy kenarda bileğini ovarken Ron antrenmana geri döndüğünde Elisa yerinden kalkarak Wendy'nin yanına gitti. "Geçmiş olsun. Kötü düştün."dedi sinirle. Wendy Elisa'yı görünce dudak büktü.

"Sakatlanacak kadar olmasa da kötüydü."dedi gözü hala Ron'dayken.

"Ne yapmaya çalıştığının farkındayım Wendy. Kendine eğlenecek başka şey bul."

Wendy alaycı bir gülüşle ona döndü. "Ne yapmaya çalışıyormuşum Kraliçe Elisa?"

"Ron'un ilgisini çekmeye çalışıyorsun."

"Tıpkı diğer kızlar gibi." Wendy rahat bir nefes alıp verdi. "Sen sıranı savdın bence şekerim. Kenara geç de Ron White zenginliğinden başkaları da yararlansın. Üstelik zaten uzun süreli bir ilişkisi olmadığını herkes biliyor. Kimseyle bir aydan fazla çıkmadı. Sen de fazla ümitlenme. Son günlerinin tadını çıkar."

R.E.S (askıda-yine😕)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin