IV.

135 10 0
                                    

Usedl jsem ke stolu vedle Yoongiho a tím tak smetl úsměv z Jiminovi tváře , protože vedle Giho už žádné místo nezbylo. Z jeho druhé strany seděl Hoseok a na Jimina tak zbylo jediné místo , vedle Jungkooka , který seděl naproti.

Zkousl si vnitřní stranu tváře s pohledem stále upřeným na Yoongiho si sedal vedle Kooka.
Cítil jsem to napětí , které mezi těma dvěma nyní panovalo.

Pohlédl jsem na Chima a ten mě doslova zabíjel pohledem.
Promiň..

Chim si oddychl a pohlédl na Kooka.
Věděl jsem , na co myslí.
Je v tom on ?

Zakýval jsem hlavou a on se chápavě ušklíbl. Sjel pohledem na můj krk a překvapením otevřel pusu.

Těkal pohledem mezi mnou a Jungkookem.
Zkousl jsem si ret a tím jsem mu jen potvrdil , že je to Kookovo dílo.

,, Biologie musela být fajn , že ? "
Drcl do Jungkooka.

,, Hm "
Zahuhlal a střelil po mně pohledem.
Když si všiml , že modřinka už se začíná zbarvovat , usmál se a sklopil pohled zpět ke svému jídlu.

Jemně jsem si jazykem přejel po spodním rtu a zapřemýšlel jsem se.
Co když má Chim pravdu ?
Jungkook je hezký..ale měli jsme tu dohodu.

Položil jsem si obličej do dlaní a hlasitě si oddechl.
Musel jsem na záchod.

Odnesl jsem svůj tác a rychle zamířil do místnosti.
Přistoupil jsem k umyvadlu , zahleděl jsem se na svůj odraz v zrcadle , následně jsem ruce strčil pod studenou vodu a pak se poplácal po obličeji.

Ignoroval jsem fakt , že vrzly dveře a já už tu nebyl sám. Bylo mi to jedno.

Stál jsem tam , se zavřenýma očima a pousmál se , když se okolo mého pasu omotaly dvě ruce a já ucítil tu důvěrně známou vůni.

Otočil jsem se směrem k Jungkookovi a on se zapřel každou rukou z jedné strany mého těla , takže jsem byl vlastně uvězněn.

,, Zlobíš se ? "
Optal jsem se ho a naoko smutně se pousmál.

Zavrtěl hlavou.

Roztřeseně jsem se nadechl a svoje ruce omotal okolo jeho krku.
Pousmál se.

Jeho obličej z blízka byl..nádherný.
Přejížděl jsem po celé jeho krásné tváři a kousal si ret.
Začal jsem u jeho očí.
Miloval jsem je !
Miloval jsem jeho nos a jeho kosti , které mu tvarovaly bradu.
Miloval jsem jeho rty.
Pohlédl jsem na ty růžové polštářky a olízl si rty.

Seru na to.

Přitáhl jsem si ho k sobě a prudce ho políbil.
Jungkook mi jednou volnou rukou zajel do vlasů a druhou mě hladil po zádech.
Lehce mě zatahal a já mu do rtů zamumlal tiché ,, au " přičemž se mu naskytla příležitost prozkoumat vnitřek mých úst a té příležitosti taky využil.

Jazykem vklouznul dovnitř a v tu chvíli nastala válka o dominanci , přičemž Jungkook vyhrál na plné čáře.

Najednou se však odtáhl a udržoval obličej ve vzdálenosti , kdy jsem se nemohl svými rty dotknout těch jeho i kdybych moc chtěl.
A že jsem si to přál !

Ušklíbl se.
,, Ta dohoda Taehyungie "

Zamrkal jsem a naštvaně ho od sebe odstrčil ještě dál.

Beze slov jsem okolo něho prošel a nezapomněl jsem mu věnovat zlý pohled.

Na biologii to začal on a když jsem povolil , tak vyrukuje s tou dohodou.
Debil.

One love, two mouthsKde žijí příběhy. Začni objevovat