,, Jungkooku "
Kňourl jsem a zatahal ho za rukáv jeho mikiny.
Už jsme byli doma skoro hodinu a pořád jen my dva.
,, My jsme za ten víkend nic nestihli "
Povzdechl jsem si a položil hlavu na chladnou desku stolu.,, Hm "
Zahuhlal , ale ani se na mě nepodíval.Zarazil jsem se.
,, Jungkooku ",, Co ? "
,, Já chci pomazlit "
Fňukl jsem a pohlédl zespoda na jeho obličej.,, Teď nemůžu , za chvíli "
Kousl jsem se do rtu a smutně zapíchl svůj pohled na ledničku.
Pohrával jsem si se svými prsty a mlčky přemýšlel nad tím , jestli jsem dneska neudělal něco špatně.
Možná to v té koupelně ?..
Když jsem ho odmítl , přestal jsem ho bavit ?Jungkook hleděl na displej svého mobilu a já měl čím dám horší myšlenky.
Však si jen dělal srandu , Taehyungu !
Navíc , dneska si odmítl jeho nejmilejší činnost , sex.
Od zítřka to bude jako dřív.
A víš co ? Porušil jsi dohodu a skutečně ho ztratíš.Slzy už mi tekly po tvářích a já se nemohl přestat kousat do rtu.
Vyšel ze mně tichý , trhaný povzdych a já si všiml , jak na mě Jungkook hledí.
Zvedl jsem se , protože jsem mu nechtěl rušit jeho..osobní prostor ?
Zkrátka , nechtěl jsem u něj fňukat.Jentak ledabyle jsem si přes oči přejel rukou a udělal krok , směrem ke schodům.
Víc jsem jich nestihl , jelikož mě Jungkook chytl za paži a otočil čelem k sobě.
Odložil mobil a posadil si mě na klín tak , aby mi viděl do tváře.,, Promiň "
Věnoval mi letmý polibek a provinile se usmál.,, To je v poho "
Kníkl jsem a olízl si rty.Zavrtěl hlavou.
,, Byl jsem na tebe hnusnej , promiň Tae. A neplakej prosím "
Slíbal mi slzy a já se musel pousmát.Kousl jsem ho do ucha.
,, Hele "
Zasmál se a kousnutí mi oplatil.,, Jungkookuu "
Vykřikl jsem a otřel si vlhký obličej.Slezl jsem z něho a začal utíkat směrem ke schodům.
,, Pff , myslíš si , že tě nechytím ? "
Křikl posměšně a já uslyšel jeho těžké kroky.Odfrkl jsem si a otočil hlavu tak , abych na něho viděl.
To byla ale chyba.Zakopl jsem a rozplácl se těsně před schody.
Než jsem se však stihl zvednout , Jungkook mě chytl za boky a prehodil přes rameno.Nejdřív jsem ho pěstmi mlátil do zad , ale pak mi došlo , že muj výhled není vůbec špatný.
Kousal jsem se do rtu a nechal ho , aby mě hodil na postel.
Lehl si nade mě a rukama se mi zapřel vedle hlavy.Já mu svoje nohy omotal okolo pasu a přitáhl jsem si ho blíž.
,, Ty , kolik je vůbec hodin ? "
Zamumlal jsem a přitáhl si ho do polibku.,, Bude půl sedmý "
Odpověděl a povytáhl obočí.
,, Proč se ptáš ? ",, Zítra je škola "
Vydechl jsem.