Docupital jsem za ostatními k tobogánu a nepřítomně hleděl do temné díry ze které se ozýval křik a smích dětí.
Potom co mě Kook nechal stál v bazénu , zmateného a se štiplavým pocitem na rtech a motýlkách v břiše , jsem zuřivě přemýšlel , jak mu tohle vrátit.
Stále jsem na to nepřišel a ani jsem se k tomu neblížil.
Kouknul jsem na Jungkooka , který na mě se samolibým úšklebkem hleděl a opíral se o kraj tobogánu.
Nervózně jsem uhl pohledem a v duchu jsem se za to fackoval , připomělo mi to všechny ty roky kdy jsme na sebe takhle s Jungkookem reagovali a znova jsem to zažívat nechtěl.
Jungkook už mi prostě patřil.Zlobím se za to co mi udělal , ale nedokážu ho přestat milovat. Zkoušel jsem to , věřte mi , že jsem se hrozně snažil ale nešlo to , byl jsem v tom až po uši.
Moje sebevědomí vyprchalo a já byl zas ten nevinej a plachej kluk , přesně jak to má Jungkook rád.,, Hej , slyšel jsi Tae ? "
Optal se Jungkook který najednou stál vedle mě a ruku měl omotanou okolo mého pasu.,, Ehm..n-ne , co ? "
Nervózně jsem se ošil a snažil se dýchat normálně.,, Pojedeme spolu "
Usmál se a prohrábl si vlasy , zatímco mě palcem hladil po pravém boku a koukal mi upřeně do očí.,, Ehm..f-fakt ? "
Srdce mi najednou bušilo neuvěřitelnou rychlostí , ale nedal jsem na sobě nic znát.,, Jeďte jako první "
Pobídl nás Hoseok a dostrkal nás až k okraji tobogánu.
Kousal jsem se do rtu a opatrně si sedl aby mi to nepodklouzlo.Jungkook se okamžitě natiskl zezadu na mé tělo a dýchal mi na krk.
Bože..Nevědomky jsem mu zaryl ruce do stehna a nejspíš dost silně , jelikož Kook bolestivě sykl a zavrtěl hlavou.
Yoongi do Jungkooka prudce strčil a tím nás tak poslal dolů do temnoty. Normálně bych se bál , ale nyní jsem se soustředil jen na Kookovi ruce okolo mého pasu a jeho horký dech na mé šíji.
,, Jungkooku..m-mohl bys.."
Začal jsem ale on mě začal jemně hladit na břiše nacož jsem mu zareagoval prudkým záklonem hlavy.,, Copak Taehyungie ? Copak chceš abych udělal hm ? "
Zasmál se a rukou mi pomalu přes krk přejel až k tváři.,, Jungkooku j-já nevím , ne-nezvládnu myslet , když se mě ta-takhle dotýkáš "
Styděl jsem se za sebe.
Jungkook mě podvedl a já se mu tady oddávám , zatímco bych ho měl proklínat a nenávidět.Ani nevím jak , ale byli jsme na konci tunelo a Kook mě prudce vytáhl z dojezdové vody a přitiskl na zeď.
Nečekal na nic a přitiskl se mi na rty.
Znovu.Vydechl jsem mu přebytečný vzduch do rtů a ošil se.
Moje ruce ho začaly hladit po zádech a ty jeho mě tlačily do břicha a jemně mě hladily.Uvěznil jsem jeho spodní ret v těch svých a jemně ho polaskoval.
Tak moc mi tohle chybělo.Opět jsem mu zatlačil jazykem na zuby a on mě nechal abych mu jazykem vklouzl do úst a prozkoumal každý kout. A přesně to jsem udělal. A pečlivě.
Jeho ruce najednou nebyly na mém břichu , ale na okraji mých hlavek a já tiše kňournul.
,, Jungkooku.."Přerušil nás Yoongi s Jiminem , kteří zrovna přijeli a Jungkook ode mě prudce odskočil a otřel si vlhké rty.
,, Co tady vy dva ještě děláte ? "
Optal se nás Jimin podezíravě , ale já ho vůbec nevnímal , pozoroval jsem jen Jungkooka a to jak se opírá o zeď s úšklebkem na tváři a jelikož byl obličejem víc ke klukům , neušlo mi jak měl ode mě poškrabaná záda.,, Čekáme na vás "
Odpověděl jakoby nic a pokrčil rameny.
Nikdy jsem nechápal jak si Jungkook dokáže zachovat tak klidnou tvář v těhle situacích.Snažil jsem se potvrdit Jungkookův výrok , ale moje ústa se nějak neměla k mluvě a můj jazyk nespolupracoval.
Zamračil jsem se , před chvíli s tím Jungkookovým spolupracoval docela dost!Nesnášel jsem jak mě vlastní tělo pokaždé dokázalo zradit když byl Jungkook v blízkosti.
,, No tak my jdeme ven zase , ehm..jdete taky ? "
Optal se Chim a pozorně si mě prohlédl.Bez toho aniž bych čekal na Kookovu odpověď jsem zavrtěl hlavou a víc se opřel do zdi.
Yoongi na to jen pokrčil rameny a vyřítil se společně s Jiminem ven , zatímco Jungkook opět stál natisknutý na mě a dýchal mi na rty.
,, Fajn , alespoň vím , že to děláš dobrovolně "
Usmál se a pohladil mě po linii klíční kosti.
Jemně mě hladil všude po hrudníku zatímco já měl pevně zavřené oči a drtil si ret.,, Taehyungie ? "
Zamumlal mi do ucha a jemně mě na něj políbil.,, Hm ? "
,, Měli by jsme jít , za chvíli sem dorazí Jin a Joon. "
Prudce jsem otevřel oči.
Čekal jsem všechno , ale tohle ne.
Naštvaně jsem kolem něho proklouznul a mířil si to k vířivce , ve které už seděli Jimin a Yoongi a Jungkook na sebe nenechal dlouho čekat.Jakmile moje tělo pohltily horké bublinky , Jungkook se zastavil na okraji vířivky a pozorně na mě pohlédl.
Pak , bez jakýchkoliv slov vlezl do vířivky a sedl si vedle mě. To mě ani tak nepřekvapilo , co mi spíš vyrazilo dech bylo to , když mě chytl za boky a posadil si mě na svá vypracovaná stehna.Neušlo mi jak Yoongi povytáhl obočí. Zřejmě čekal , že něco řeknu , nebo že mu dokonce jednu vrazim , ale já na něm zůstal nehybně sedět a byl jsem napnutý jako struna.
,, No tak zlatíčko "
Zamumlal mi do ucha a položil si hlavu na mé rameno.
,, Uvolni se přece , tohle ti nemůže být přijemné "Poslechl jsem a konečně se uvolnil.
Nechal jsem mladšího aby se mi hrabal ve vlasech a dokonce i aby mi zanechával fialové flíčky na krku nacož Yoongi reagoval vytaženým obočím , které měl až na vrcholu čela.
Moc jsem to neřeřil a kousal se do rtu zatímco Jungkook bloudil svýma rukama po mém těle a nejednou mi opatrně přejel přes rozkrok.,, Ju-Jungkookie..mhm.. "
Zamlaskal jsem mu do ucha a zaklonil hlavu stejně jako v tom tobogánu.,, Jsi kouzelný Taehyungie "
Vydechl a palcem mě pohladil po tváři.
,, Zbytek věcí co bych chtěl dělat , jsou veřejnosti nepřístupné zlatíčko a dneska jsem sám doma "
Vydechl jakoby nic a pažemi objal konstrukci vířivký a já zas byl zmatený jako předtím v tom bazénu jen s tím , že Jungkook teď byl se mnou.