XXXXVIV

95 7 1
                                    

,, Hm..Taehyungie ? "
Optal se a naklonil se blíž k mému obličeji.

,, Ano ? "
Udělal jsem uplně stejný pohyb a naše obličeje se teď nacházely jen pár centimetrů od sebe.

,, Mohl bych tě políbit ? "

Usmál jsem se a znovu zčervenal.

,, Mohl Jungkookie "

Usmál jsem se nad tím jak se mu rozzářila očka a než jsem se nadál , jeho rty pohltily ty mé.

Instinktivně jsem mu omotal ruce kolem krku , zatímco jeho jazyk dorážel na ten můj a jeho ruce mě hladily po linii páteře.

Přitlačil jsem si Jungkooka víc na sebe a přemístil jednu svou ruku do jeho načechraných tmávych vlasů se kterými jsem si hrál zatímco Jungkook prozkoumával má usta.

Srdce mi bušilo a mé tělo se chvělo.
Začal jsem Jungkooka tlačil směrem k jeho posteli na kterou mě následně láskyplně schodil a obkročmo si na mě sedl.

Odtáhl se od mých rtů a dlaněmi mi opatrně přejel po hrudníku.
,, Taehyungie..nejsem si jistý kam tahle situace směřuje "
Zamumlal rozpačitě a víc si na mě lehl tak , že měl lokty vedle mé hlavy a hleděl mi na rty.

,, Myslím , že víš Kookie "
Zamumlal jsem stejným tónem jako on a za lem trika se ho snažil přitáhnout zpět do polibku , ale on mě zatlačil víc do matrace a zavrtěl hlavou.

,, U-udělal jsem něco ? "
Optal jsem se nervózně a pohladil ho po paži , kterou mě tlačil do hrudi.

,, Ne Taehyungie , nic. "
Usmál se a líbl mě na ruku kterou jsem mu teď přejel přes tvář.

,, Tak proč-"

,, Protože to nechci zkazit..nechci aby to vypadalo že mi jde jen o to se s tebou vyspat lásko "
Zamumlal a povalil se vedle mě , což se mi nelíbilo a tak jsem si na něj obkročmo sedl já.

,, Nic nezkazíš zlatíčko "
Znažil jsem se ho utišit a zároveň ujistit , že je všechno v pořádku.
,, Prosím..chci se cítit milován Jungkookie "
Usmál jsem se a znovu ho pohladil po tváři.

,, Tae , v tom aqua parku , tam jsem to tak myslel. Chtěl jsem se s tebou vyspat "
Vydechl pravdu a schoval si obličej do dlaní.
,, Ale teď si nejsem ji- "

,, Ššš..už nemluv Jungkookie a vem si mě ano ? Teď hned , tady na té posteli "
Vydechl jsem mu do rtů a rázem se ocitl pod Jungkookem.

,, Jsi si jistý Tae ? "
Ujišťoval se , zatímco mi přetahoval triko přes hlavu.

,, Na 100% "
Odpověděl jsem , zatímco jsem mu dlaní přejížděl přes jeho vypracované břišáky.

Usmál se a natiskl se na muj krk , který si začal značkovat.
Opravdu pomalu a jemně nasával kůži na mém krku , zatímco já se pod ním vrtěl a s pevně zavřenýma očima jsem ho tahal za vlasy.

Sjížděl níž a níž po mém krku až se zastavil u mých klíčních kostí , jemně mi po nich přejel ukazováčkem a pak se zamračil.
Zvedl obličej od mého těla a zakotvil v mých očích.

,, Jaktože si tak pohublý Tae ? Všiml jsem si toho už v té učebně , kde si měl tenkrát docela navrch "
Zamumlal a čekal na mou odpověď.

,, Mhm..b-byl jsem docela dost zničený Jungkooku "
Zamumlal jsem a stále si hrál s jeho vlasy , které měl teď už docela rozcuchané.

,, To není odpověď Taehyungu "
Odtáhl se a tím tak mé ruce už nebyly v jeho vlasech ale nehybně ležely na posteli.

,, Nejedl jsem jasný ? Neměl jsem na jídlo ani pomyšlení "
Vydechl jsem pravdu a pohled mu opětoval se stejnou intenzitou.

Obrátil oči v sloup.

,, Taehyungu! Dáváš mi důvod tě potrestat , víš to ? "
Zvedl obočí do výšky čela a uchichtl se.

,, Tak to udělej "
Pokrčil jsem rameny a provokativně se zazubil.

,, Neprovokuj "
Zamumlal a znovu se vrátil k laskání mé kůže.
Od klíčních kostí sjel až mým bradavkám , které jemně kousal a já drtil v ruce povlečení.

,, Jungkooku~"
Zamumlal jsem , když už mě zlíbal snad všude a já už chtěl víc.
Stále jsem na sobě měl boxerky , stejně tak Jungkook.

Zvedl se a došel na kraj postele.
Nechápavě jsem na něj koukal , zatímco on zvedl do vzduchu mou nohu a jemně mě políbil na nárt.

,, Jungkooku "
Vydechl jsem znovu a kousal si ret.

,, Ano Taehyungie ? "
Usmál se do polibku který věnoval mému kotníku a pak si konečně stáhl boxerky.

Omámeně jsem si prohlédl jeho nahé tělo a vydal ze sebe přidušený výdech.

,, Chybělo ti to ? "
Optal se , zatímco jemně uchopil gumu mých ( jeho ) boxerek a jedním pohybem je stáhl.

,, Strašně moc "
Přikývl jsem a kousl se do rtu , když jsem ucítil jeho tepající špičky u svého vchodu.

,, Bez přípravy , nevadí ? "
Usmál se pomalu do mě vnikl.

,, Hlavně už dělej "
Přirazil jsme proti němu a hlasitě vykřikl bolestí.

,, Promiň miláčku "
Uchechl se a začal přirážet.

Vzdychal jsem jak nikdy zatímco Jungkook si hodil mé kotníky na ramena aby měl lepší přístup.

Obrátil jsem oči v sloup a doslova křičel blahem a zaklonil hlavu abych měl lepší možnost vzdychat.

,, Oh Taehyungie "
Usmál se a pohladil mě po tváři , zatímco jsem přivíral oči a kousal si ret.
,, Vzdychej pro mě víc "
Zamumlal a mně nědelalo problém jeho přání splnit.

Do chvíle jsem se udělal a stejně tak Jungkook , který do toho hrdelně zavzdychal a já se vděčně usmál.
Miloval jsem Jungkooka když vzdychá.

,, Miluju tě Taehyungie , věříš mi , že ? "
Optal se nervózně a políbil mě na líčko.

,, Věřím Jungkookie "
Usmál jsem se a mladšího si k sobě přivinul.
,, Jen mi slib , už to nikdy neuděláš že ? "

Jungkook se víc zavrtal do prostoru mezi krkem a hlavou a zakýval hlavou.
,, Nikdy Taehyungie..miluju tě "

,, Já tebe "
Láskyplně jsem ho pohladil po zádech a líbnul ho na tvář.

,, Budeme spolu navěky Taehyugie , na věky! "
Objal mě víc pevně a jemně mě kousl.
,, I kdybych si tě měl vzít ! Já si tě vezmu Taehyugie ! VEZMU "
Křikl a usmál se , já s ním a celý jsem zrudl.

,, Jungkookie , nepředbíhej.."

,, Ne , já si tě fakt vezmu ! "

Ušklíbl jsem se a pohladil ho po vlasech.

One love, two mouthsKde žijí příběhy. Začni objevovat