Začal jsem rychleji dýchat a soustředil se jen na Kooka , který mě dostrkal ke zdi a až bolestivě mě na ní natiskl.
Neváhal a natiskl se na můj krk. Nejdřív mě jen lehce laskal , ale pak jsem pocítil i jeho zoubky a musel jsem se kousnout do rtu , aby ze mě nevyšel žádný vzdech.
Kook mi jedním pohybem sundal triko a pečlivě si prohlédl muj hrudník.
,, Jsi to nejkrásnější stvoření jaké jsem kdy viděl Tae "
Jemně se na mě usmál a srdce mu začalo divoce bít když spatřil mé rudé tváře.Nervózně jsem se nadechl a opatrně sundal Kookovi triko.
Musel jsem si tvrdě zkousnout ret.
,, Sakra Jungkooku "
Zamumlal jsem a odvrátil pohled. Trhaně jsem se nadechl a začal divoce přecházet sem a tam po místnosti.Ušklíbl se a opřel se o zeď nespouštějíc ze mě oči.
,, Jak můžeš mít tak roztomilý obličej!? "
Vykřikl jsem a rozhodil rukama , zatímco on se jen culil.
,, A tak zkurveně hot tělo ? "
Doslova jsem to zařval a jakmile jsem přistoupil k mladšímu , okamžitě jsem ho dlaněmi pohladil po břišácích.,, Seš nádherný Jungkookie "
Šeptl jsem tiše a dostrkal ho k posteli na kterou jsem ho donutil lehnout si.Jemně jsem ho rty polaskal na každém břišáku zvlášť a užíval si to.
Jeho horká pokožka pulzovala pod mými chladnými rty a jeho ruce byly zamotané v mých vlasech a jemně si můj obličej tlačil víc k břichu.Když jsem byl hotov s jeho břišním lisem , obkročmo jsem si na něho sedl a kousl se do rtu při pohledu který se mi naskytl.
Pečlivě jsem si ho prohlížel.
Hltal jsem každičký detail jeho obličeje , každičký detail jeho hrudníku a opět jsem pohlédl na jeho břišáky na kterých jsem měl položené dlaně.,, Jak jsem ti mohl odolávat tak dlouho Jungkookie ? "
Zamumlal jsem spíše pro sebe než k němu a sklonil se k jeho rtům , které jsem okamžitě políbil.
Jemně ,
ne vášnivě.,, Jungkookie , Jungkookie "
Miloval jsem hrát si s jeho jménem na jazyku.
,, Copak s tebou teď udělám ? "Ve chvíli jsem se ocitl pod Jungkookem a teď to byl on , kdo na mě obkročmo seděl.
,, Nenene Tae "
Zamumlal zatímco mi stahoval kalhoty.
,, Já jsem tu od toho abych pokládal takové otázky. "Břichem mi vylítlo snad milion motýlků , jelikož Jungkook mi v tu chvíli nepatrně přejel dlaní po celé mojí délce.
Zamračil jsem se.
Vadilo mi , že je celý oblečený.,, Mohl by ses už taky svléknout ? "
Optal jsem se krapet jízlivě a vysloužil jsem si tak lehké plácnutí přes stehno.,, Někdo je nedokačkavý "
Ušklíbl se a ani se nehl.,, Jungkooku "
Zamračil jsem se na něj a praštil ho do odhaleného hrudníku.
Sedl si na mě plnou silou a zahihňal se.Naštval jsem se.
Prudce jsem ho štípl do pravé bradavky a tím ho donutil nadskočit.
V tu chvíli jsem se vysmekl a začal si natahovat kalhoty.,, Co si myslíš že děláš miláčku ? "
Zamračil se a chytl mě za zápěstí , tím mě tak zastavil v natahování kalhot.,, Jdu ven , za ostatníma "
Oznámil jsem mu a nepřerušoval náš oční kontakt.,, Jo "
Obrátil oči v sloup a začal si rozepínat pásek.
,, To určitě. "Ve chvíli jsem se ocitl tváří natisklý na tvrdé desce stolu a periferně jsem pozoroval Jungkooka jak si strká ruku do kalhot.
,, Jungkookie~"
Kňournul jsem , když do mě prudce přirazil celou délkou.
Do očí se mi okamžitě nahrnuly slzy a já litoval toho , co jsem udělal.