Znovu jsem přicházel ke svým přátelům. Tentokrát ale s tím rozdílem , že jsem Jungkooka nedržel za ruku a moje rty měly krvavé ranky , které mě lehce štípaly.
Jakmile jsem si začal sedat , automaticky jsem hledal Jungkooka , ale nikde jsem ho neviděl.
Ani Yoongiho ne.
Místo toho se tu objevil někdo nový.,, Jaku "
Radostně jsem se usmál a myslel to vážně.,, Ahoj Tae "
Pousmál se a podrbal se na hlavě.
,, Vypadáš.."
Kousl se do rtu zatímco hledal správná slova.
,, Skvěle "Věděl jsem , že to nebyla ta slova co mi chtěl říct a tak jsem se jen tiše zasmál a promnul si pravou paži.
,, Díky ",, Jo , Jungkook se asi spletl když říkal , že jste hledali jeho telefon. "
Mrkl na mě Jimin.,, Spíš hledal jeho prostatu "
Rýpl do mě Jin.
,, A našel ji "
Dodal Namjoon a ušklíbl se.Zamračil jsem se a naoko naštvaně jsem od těch dvou odvrátil zrak.
,, Nebo se snad pletu ? "
Optal se Namjoon a prudce se zvedl , čímž mu tak spadl mobil , který měl položený v klíně.,, Třeba ho Jungkook pořádně neudělal "
Nepřestával do mě rýpat Jin a společně s Jiminem a Joonem se začali smát.Kousl jsem se do rtu a snažil se udržet všechna ta zlá slova , co mě napadala.
,, Myslím "
Ozvalo se mi za zády a já ztuhl.
,, Že jsem Taeho udělal skvěle "Pohlédl jsem na Kooka a ačkoliv mě to strašně bolelo , musel jsem si tvrdě zkousnout ret.
Nebylo to pouze z věty kterou oznámil jakoby nic , ale i z výrazu jeho tváře.
V jeho obličeji nebyla stopa roztomilosti a ani úsměvů.
Přimhouřenýma očima hleděl na Jina s Namjoonem a bylo očividné , jak moc byl dopálený.Jin na obranu zvedl ruce a Namjoon se mu prostě nedokázal dívat do očí.
Všichni jsme věděli jak moc byl Jungkook háklivý na to , když si z něho někdo dělal legraci co se týče sexu.A já se mu nedivím.
Jungkook je v posteli fakt skvělý.
Ne ,to je slabé slovo.
ÚŽASNÝ.
To je ono!Namjoon stále odvracel pohled od rozlobeného Jungkooka , ale já nemohl přestat drtit svými zuby svůj spodní ret.
Přiznávám , že kdyby se Jungkook takhle díval na mě , asi bych se nekousal do rtu.Ve chvíli , kdy z Namjoona konečně vyšlo tiché - promiň , se Jungkook podíval na mě a po jeho rozlobenosti nebyla ani stopa.
Místo toho měl obličej plný něhy.Přesunul svůj pohled na mé rty a pousmál se.
,, To jsem byl až tak dobrý Taehyungie ? "
Zašeptal mi do ucha a nepatrně mě na něj políbil.
Pohltila mě vlna euforie a já přivřel oči.,, Dokázal bych si takhle rozkousat rty už jen z pohledu na tebe Jungkooku "
Zamumlal jsem a Jungkook nespokojeně zamlaskal.,, Tím chceš říct , že jsem nebyl dobrý ? "
Pozvedl obočí prudce do výšky a naklonil hlavu na stranu.,, Jungkookie "
Šeptl jsem a červeň se mi ihned nalila do tváří.
,, Moc dobře víš , že jsi byl dobrý! ",, A v čem přesně že jsem to byl dobrý ? "
Optal se s předstíraným nechápavým výrazem,, Jungkooku "
Zavrčel jsem nepříjemně a podíval se mu do těch jeho nádherných očí.,, Neslyším "
Zamumlal a přiblížil se ke mně tak , abych měl jeho ucho u svých úst.,, V SEXU "
Vykřikl jsem hlasitě a všichni co byli v naší blízkosti se prudce otočili.
,, Jsi skvělý v sexu Jungkookie! Nejlepší! Miluju s tebou spát. "
Dodal jsem už ne tak hlasitě , ale přesto mě pár lidí slyšelo a po tváři jim přelítl úsměv.Spokojeně zamlaskal a políbil mě na čelo.
,, Miluju tě Tae "Uculil jsem a ve chvíli kdy jsem se zvedal s tím , že se pujdu najíst , jsem se ještě narychlo sklonil k Jungkookovi.
,, Miluju tvoje tělo nalepené na to moje!
Miluju to , jak se na mě po orgasmu vyčerpaně svalíš a tím tak cítím tvoji plnou váhu.
Miluju i to , jak tě v tu chvíli můžu hýčkat , protože na pár minut ztratíš sklony k dominanci. "
Doslova jsem to na něho vychrlil a on se pousmál.Chystal jsem se odejít , jenže mě chytl za zápěstí a stáhl si mě do klína.
,, Miluju to , jak se díváš na mé nahé tělo.
Miluju to , jak vzdycháš moje jméno a- "
Jemně mi mou ruku položil na jeho poklopec od kalhot a já vykulil oči a zkousl si ret.
,, miluju tvoje reakce na můj malý problém. "jo. malý problém. to určitě.
Zvedl jsem se a Jungkook mě nezapomněl plácnout před zadek s tichým uchechtnutím.
Pousmál jsem se a vyzval Jaka , aby se se mnou šel najíst , jelikož mi žaludek už doslova dělal uzly.Jake se pousmál a přikývl , že pujde.
Rychle se zvedl a postavil se vedle mě , s pohledem upřeným kamsi dopředu.
Můj pohled ale vyhledal Jungkooka. Měl jsem trochu strach jak bude reagovat , ale on se na mě jen slabě pousmál a odvrátil pohled.Když jsme s Jakem odcházeli směrem k jídelně , zaslechl jsem Jimina jak se Jungkooka ptá , kde nechal Yoongiho.
,, Ty s Jungkookem "
Začal Jake a cestou kopal do malých kamínků.
,, Sluší vám to "
Zamumlal rozpačitě a neuniklo mi , jak se pousmál.,, Děkujeme "
Odvětil jsem jakoby nic a doufal , že téma víc nerozvine.,, Hele , chtěl jsem se zeptat Tae "
Odmlčel se a kousl se do rtu.
,, Ale popravdě "
Dodal a nebojácně mi pohlédl do očí.,, Mhm..j-jo ? "
Nervozita prostoupila celé mé tělo a já cítil srdce až v krku.,, Jungkook..líbil se ti už když jsme spolu chodili ? "
Sakra.
Srdce které jsem měl před chvíli v krku , se najednou drásalo ven z mých úst a já byl neschopen slova.
Hrudník se mi zvedal v nepravidelných intervalech a divoce jsem mrkal.,, Nebudu se zlobit Tae "
Zamumlal a zpomalil chůzi , jelikož jsem teď byl značně pozadu.Snažil jsem se něco říct , ale vůbec to nešlo.
Místo toho jsem počkal až se na mě podívá a zakýval jsem hlavou.
,, Líbil.."
Přikývl si pro sebe.,, Už od začátku našeho vztahu ? "
Znovu jsem přikývl.
,, Byl jsem pro tebe jen někdo , aby si zapomněl na Jungkooka ? "
Rázné zavrtění hlavou.
,, Měl jsem tě rád Jaku..moc rád "
,, Ale nemiloval si mě ? "
Pohlédl jsem na něj omluvnýma očima.
Usmál se na mě.
,, Tae klid , říkal jsem , že se nebudu zlobit "Pak mě čapl za paži a dotáhl mě až do jídelny , kde jsem si nabral plný talíř čínských nudlí a vděčně si povídal s Jakem , který díky bohu , se už ani slovem o Jungkookovi nezmínil.