Někdo mě políbil do vlasů.
Ohlédl jsem se a i když bych neměl , musel jsem se pousmát.
Jungkook.,, Neměl by jsi tohle dělat "
Zamumlal jsem a znovu zklopil pohled k sešitu z biologie , jelikož jsme dneska měli psát test.,, Zakazuješ mi to ? "
Optal se a ušklíbl se.
Dřepl si přede mně a zezdola sledoval moji tvář.S povzdechem jsem na něj pohlédl.
,, Není to správné ",, Jestli zase začneš mluvit o té doho-"
,, Ne , o tom jsem teď nechtěl vůbec mluvit. "
Přerušil jsem ho a naklonil hlavu lehce na stranu.Tázavě pozvedl jedno obočí a přiblížil svoji tvář blíž k mému obličeji.
,, Mám přítele , zapomněl si ? "Obrátil oči v sloup.
,, Máš pravdu , taky někoho vlastně mám. A je moc milá "
Zakýval hlavou a sledoval muj obličej.Tělem mi projela taková bolest a taková žárlivost , jakou jsem snad nikdy nezažil.
,, Přítelkyně ? "Zakýval hlavou.
,, Tak..uhm..doufám , že ti to vyjde ! "
Povzbudivě jsem se na něj usmál a zabořil obličej zpátky do sešitu aby neviděl moje lesknoucí se oči.Periferně jsem viděl , jak otevírá pusu , ale zase byl přerušen.
,, Zase jste tu spolu ? "
Optal se Chim s úsměvem , ale když spatřil muj prosebný výraz , kterým jsem mu dával na jevo , aby se na nic neptal , zmkl a zahleděl někam za nás.
,, Čekám na Yoongiho "
Přešlápl z nohy na nohu a kousal se do rtu.Popadl jsem batoh s myšlenkou , že se už vrátím do školy , abych stihl dojít do učebny , ale Jungkook mě prudce chytl za paži.
,, Nepočkáme tu s Chimem na Giho ? Vypadá tak nějak ve stresu.."
Šeptl mi do ucha a já se otřásl a připřel oči.
Bezmyšlenkovitě jsem přikývl.
Pohladil mě po zádech a zasmál se.,, Sakra , už tu měl být.."
Zamumlal a postavil se na špičky.Taky jsem se rozhlédl..
..a v tu chvíli ho spatřil.
Šel s Jakem směrem k nám a v ruce držel krabičku na čínské nudle.,, Kde jsi byl ? "
Optal se Jimin , když se mu zavěsil okolo krku a kousal se do rtu.
,, Měl jsem o tebe strach..neodepsal si..",, Promiň , kupoval jsem s Jakem jídlo "
Řekl omluvně a podal mu onu krabičku.
Jake dal tu samou mně.Odstoupil jsem od Jungkooka a s úměvem se na něj zahleděl.
,, To je pro mě ? "
tak pro koho jinýho asi ??Přikývl a pak mě starostlivě pohladil po vlasech.
,, Jak tě znám , nesnídal si a oběd sis taky nešel koupit. Stresuješ se a potřebuješ jídlo-"
Odmlčel se a začal něco hledat v igelitce.
,, A pití "
Dodal a podal mi muj oblíbenný pomerančový džus.
Zamrkal jsem.,, To je od tebe krásný "
Kousnul jsem se do rtu a pak ho jemně políbil na tvář.
,, Děkuju.."Cítim jsem , jak se Jungkook vedle mně napjal a pak mě znovu chytl za paži.
,, Promiň Jaku , musíme jít , za chvíli nám začíná hodina. "
Řekl rázně a táhl mě směrem ke škole.,, Hodně štestí Tae ! Miluju tě "
Křikl a já se provinile kousl do rtu.,, Děkuju "
Špitl jsem jen a přidal do kroku , abych Jungkookovi stačil.
Očividně , byl naštvaný..
Nejspíš na mě..