,, Já ji fakt nemám rád "
Rozhodil jsem rukama zatímco jsem si sedal zpátky ke svojí lavici vedle Jungkooka.
,, Jsem jí toho řekl a ona mi stejně dá pětku ! "
Opřel jsem se o opěradlo židle a nevědomky nafoukl tváře , jako vždycky , když jsem byl naštvaný.Jungkook se tiše zasmál.
,, Vlastně jsi jí řekl , co je mikroskop a co jsme včera zkoumali "
Pokrčil rameny a kousl se do rtu , když jsem se k němu víc přiblížil.,, Hele , nemůžu za to , že nejsem takovej genius jako ty "
Odpověděl jsem ironicky a vytáhl si z kapsy telefon.,, Možná kdyby ses učil Taehyungu t- "
,, Jungkooku , dej mi pokoj. Omlouvám se , že jsem zase něco řekl "
Jeho pohled ztvrdl a odvrátil se.
V duchu jsem se fackoval , že jsem na něj takhle vyjel.
Samozřejmě , jsem se opět snažil získat jeho pozornost a přinutit ho , aby se mnou mluvil , což se mi povedlo ve chvíli , kdy jsem ho jemně líbnul na lícní kost.,, Taehyungu , chápu , že tě to nebaví , ale narozdíl od tebe , já bych se rád učil "
Kousl jsem se do rtu a pohlédl na svoje prsty se kterými jsem si pohrával.
,, Promiň.."
Zamumal jsem tiše a svůj pohled přesunul k učitelce.~~~
,, Taee , no tak honem , už sem jde po třetí "
Drcl do mě Jimin zatímco já zběsile hledal v nápojovym lístku něco , co bych si dal.,, Máte vybráno ? "
Pousmála se na nás mile servírka a zastrčila si pramen vlasů za ucho.
Neušlo mi , jak si mě prohlíží..vadilo mi to.,, Uhm..nejspíš si vezmu..horkou čokoládu ! "
Koukl jsem na oblohu , která šedla a mně začala být lehká zima.
Ideální čas pro horký nápoj.Servírka přikývla a odešla.
,, Tae ? Vím , že o tom s tebou včera mluvil Namjoon , ale taky bych se chtěl na něco zeptat "
Zamumlal Jimin a kousal se do rtu.,, Už ses mě ptal "
Povzdechl jsem si a podepřel si hlavu.Zavrtěl hlavou.
,, Na něco jiného ",, Hm ? "
Uhl pohledem.
,, Seš si jistý , že vás ta dohoda spíš..nerozděluje ? ",, Jsem si jistý , že ta dohoda , byla správný krok "
lež,, Viděl jsem jak ses dneska celý den tvářil Tae..Jungkook na tom nebyl o moc lépe. "
Podíval jsem se mu do očí.
,, Kdyby ses nepohodl s Yoongim , taky by si nebyl nejštastnější ",, Taehyungu , kdybych se nepohodl s Yoongim , nejspíš bych se někam zavřel a brečel "
Pokrčil rameny.
,, Miluju ho. A myslím si , že ty něco cítíš k Jungkookovi ! To jak na sebe koukáte ",, Jimine "
Začal jsem , ale přerušil mě příchod servírky.
,, Hm..děkuju "
Zamumlal jsem a čekal , až odejde.
Znovu jsem se podíval na světlovlasého chlapce.
,, Jungkook a já j-",, Jsme čistě kamarádi , já vím , já vím "
Ušklíbl se a zamíchal si kafe.
,, Tae , měl by sis to probrat , všechno.Falešně jsem se pousmál a snažil se tmavovláska dostat z hlavy.
|jungkook pov|
Svalil jsem se na matraci vedle rudovlasé dívky a klidnil svůj dech.
,, Jungkookie , dneska jsi byl..hmm..nebylo to ono "
Natiskla se na mě a udělala smutný obličej.