,, COŽE "
Chaeryeong si mě s nevěřícím pohledem měřila a já se snažil tvářit se naprosto normálně.
,, Jsem tvoje nejlepší kamarádka a ty mi teprve po 4 dnech co s někým chodíš řekneš , že máš kluka ? "
Udělala na oko zklamaný pohled a rukama si zapřela hlavu.,, Co se tu řeší ? "
Optal se Jimin který si sedl vedle Chae a vedle něj si mezitím sedal Yoongi.,, Taehyung má kluka "
Jimin se přestal usmívat.
Yoongi upustil svůj tác na stůl z docela velké výšky a Hoseok , který se tu najednou objevil se chytl za srdce a začal přehnaně zhluboka dýchat.,, Vy jste se konečně dali s Jungkookem dohromady ? "
Zeptal se Gi zatímco z plastového obalu vytahoval brčko které se chystal zapíchnout do džusíku.Zkousl jsem si ret.
,, K-Kdo říkal , že je to Jungkook ? "Jiminův pohled ztvrdl.
Já vím.,, Slyšel jsem svoje jméno ? "
Jungkook dosedl vedle mně a jemně se usmál.Zhluboka jsem se nadechl a odvrátil pohled.
Jimin se ušklíbl.
Všichni byli zticha.
,, Hey , co s váma je ? "
Optal se a přiblížil svůj obličej k mému.
,, Tae ? "
Mlčel jsem.,, Yoongi ? "
Taky nic neřekl.,, Jimine ? "
Na Chimovi bylo vidět , že se přemáhá aby nic neřekl , ale nakonec jen sklopil hlavu.,, Hoseoku , Chae ? "
Oba dva jen pokrčili rameny a hleděli na mě.Sakra Taehyungu !
Stačí jenom říct : někoho jsem potkal.
Nadechl jsem se.,, Taehyungu ! Hoseok mi před chvíli psal , že s někým chodíš ! Konečně si dospěl "
Namjoon mě poplácal po zádech a utřel si imagirní slzy.
Silně jsem se kousl do rtu a pohlédl zle na Hoseoka , kterej koukal do desky stolu a mnul si prsty.Otočil jsem se k Jungkookovi , jeho úsměv už byl dávno pryč.
Hleděl na mě prázdným pohledem.
,, Jungkooku.."
Zamumlal jsem.,, To je v pohodě , nemusíš si dělat starosti , snad ti to vyjde "
Řekl a bez dalších slov odešel.Zamrkal jsem.
Jungkooku..taky někoho miluješ..Uběhl už týden ode dne , co mi Jungkook omylem poslal tu zprávu.
Zavrtěl jsem hlavou a pohlédl na svoje jídlo.
,, Uhm..promiň Tae.."
Šeptl Namjoon a snažil se sednout si vedle mně , ale upadl mu tác a jídlo se rozprsklo všude.Povzdechl jsem si.
Namjoon se snažil zvednou se s tím , že to uklidí , ale uklouzl a uhodil se do obličeje.
Okamžitě si přitlačil dlaně k obličeji.
Skrz prsty mu tekla krev.
Sklonil jsem se k němu a jemně ho pohladil po zádech.
,, Zajdi si na ošetřevnu , já to tu uklidím.Vděčně na mě pohlédl a rozběhl se směrem z jídelny.
Najednou se ozval smích.
Sehun.Bylo mi jasný , že se smějou tomu , co se právě stalo.
Zavřel jsem oči.
,, Drž už hubu do hajzlu "
Křikl jsem směrem k němu.Zarazil jsem se.
Bylo to poprvé co jsem mu něco řekl.
Jungkook by na mě byl py-
Jungkook..Povzdechl jsem si a začal sbírat střepy.
Zase to sbírám.
Vzpomněl jsem si na situaci s Kookem.
Zavrtěl jsem hlavou.