,, Vážně ? "
Optal se mě Jimin s nevěřím výrazem , když jsme odcházeli od psychologa , abych mu vrátil podepsaný formulář.
,, Ty jsi utekl v noci oknem , aby ses rozešel s Jakem a pak to běžel říct Kookovi ? "Přikývl jsem.
,, Yoongi to zvládl taky , takže jsem nepoch-",, Yoongi ? "
Chim se zastavil a chytl mě za paži.
,, Co dělal u tebe doma ? "
Stisk zesílil.,, Ti neříkal , jak se ke mně vloupal ? "
Ušklíbl jsem se a volnou rukou si odhrnul vlasy z očí.
Však jsem mu říkal , aby to neřekl Chimovi.,, Ne , opravdu se nezmínil. "
Pustil moji paži a přidal do kroku.,, Jimine notak ! Jen jsme zase řešili Jungkooka ! Však je tvůj "
Křikl jsem za ním s úsměvem a oddychl si , když se zastavil a pohlédl na mě.,, Taehyungu , jestli zjistim ž- "
Zvedl jsem obě ruce na obranu a přerušil ho.
,, Nic nebylo ! "Přimhouřil oči a znovu se vrátil ke včerejšku.
,, A jak to dopadlo ? "Oba jsme se znovu dali do kroku a já jemně pokrčil rameny.
,, Nevím ",, To by ses takhle neusmíval "
Žďuchl do mně a šeptl mi do ucha.
,, Vyznal se ? "Zavrtěl jsem hlavou a pak se zarazil.
,, Možná to měl v plánu , v takovym tom Jeon stylu "
Zasmál jsem se a Jimin se ušklíbl.,, Ty jsi mu to nedovolil ? "
Hned pochopil.
Zavrtěl jsem hlavou a znovu si odhrnul vlasy z očí.,, Ten musel bejt naštvanej "
Zasmál se a zastavil se u našich skříněk , aby našel učebnici fyziky.
Já tu svoji už svíral v ruce a jen Jimina pozoroval s myšlenkami na tmavovlasého chlapce.
Kde vůbec je ?,, Nebyl "
Dodal jsem po chvilce a čekal , až si Chim skříňku zamkne , aby jsme mohli jít do učebny.
,, Nebo to alespoň nedal na jevo "
Pokrčil jsem rameny a kousl se do rtu.Ve třídě jsme si sedli do zadní lavice a s podepřenou hlavou čekali na učitelku.
~~
,, Pff , nesnášim tyhle jejich jídla "
Zamumlal jsem a hleděl na svůj tác.,, Já vím "
Ozvalo se za mnou a moje srdce začalo splašeně bít.
,, Proto jsem ti donesl čínské nudle "
Jeho ruce se omotaly okolo mého pasu a on mě lehce políbil do vlasů.Zrudl jsem.
,, Děkuju "
Zahuhlal jsem a posunul se víc k Hobimu , aby si Jungkook mohl sednou vedle mě.
Jakmile dosedl , jeho ruka se ocitla na mém stehně a já trhaně vydechl.Nadšeně jsem otevřel krabičku s nudlemi a hůlkama nabral takové množství , které se mi ani nevyšlo do úst a to byla ideální chvíle na to , aby zakročil Jungkook.
Pár nudlí mi koukalo z pusy a Jungkook se naklonil k mým rtům a jemně nudle začal kousat a polykat.
Párkrát mě kousl i do rtů a mně bylo jasný , že to nebylo omylem.
Byl jsem celý rudý a neschopný pohybu.
Jen jsem na mladšího hleděl.,, Ušlo mi něco ? "
Zamumlal Yoongi s úsměvem zatímco hladil Jimina po zádech , jelikož na něm Chim obkročmo seděl , zády k nám.
,, Vy dva snad.."
Nedokončil větu a jen koukal na to , jak já krčím rameny a Jungkook kýval hlavou.Gi se usmál.
Já zrudl ještě víc a konečně začal žvýkat nudle.
A Jungkook.
Jungkook jen skenoval můj obličej se zasněným výrazem.,, No sakra ! Konečně "
Vykřikl Hobi a dal mi ruku okolo krku , čímž si mě přitáhl blíž k sobě.
,, Gratuluju "
Ušklíbl se a já se rozkašlal , jelikož mi nudle zaskočily.,, Pff , nesahej mi na něj "
Vydechl Kook se zamračením a prudce mi sundal jeho ruku z mého ramene.
Starostlivě se na mě podíval.
,, V pohodě ? "
Poplácal mě po zádech a já začal horlivě přikyvovat a naznačil , že se potřebuju napít.,, Tak starostlivý "
Ušklíbl se Gi a opřel si hlavu o Jiminovo rameno.Jungkook mi podal jeho banánové mlíko a já se i přes svůj kašel musel pousmát.
Párkrát jsem si lokl a tím tak dostal svůj kašel pod kontrolu.,, Takovej drsňák , kterej spal s půlkou školy a pije banánové mlíčka "
Zasmál jsme a pití podal zpátky Jungkookovi.Zamračil se a věnoval mi jemný pohlavek.
Propletl si se mnou prsty a volnou rukou začal jíst své jídlo.
Zamrkal jsem.
Chtěl jsem být u něho blíž , ale nevěděl jsem , jestli můžu..
Přemýšlel jsem a u toho si hleděl na nohy.Najednou jsem měl pocit , že Jungkook snad dokáže číst myšlenky , jelikož pustil moji ruku a za bok si mě přitáhl blíž k sobě.
Usmál jsem se a kousal si ret.
Chtěl bych mu dát pusu.
Olízl jsem si rty a sledoval jeho tvář.
Znovu jsem se jemně kousl do rtu a pak prudce vstal.,, Musím si odskočit "
Zamumlal jsem a rychle zamířil na záchody.
Už jsem stál skoro u dveří , když v tom mě Jungkook chytl za paži a strčil mě dovnitř.
Stejně jako před pár dny , zamkl.Tentokrát jsem se na něj bez obav nalepil a vdechoval jeho vůni.
Nechal jsem ho , aby mě hladil po zádech , zatímco já jemu rukama vklouzl pod triko a přejíždel po jeho břišácích.Jeho horká pokožka doslova pulzovala pod mojí chladnou kůží.
Zvedl jsem svůj zrak od jeho bílého trika k jeho očím a spatřil v nich jiskřičku.
Věděl jsem , co chce.
Nebyl sám , taky jsem ho chtěl políbit.,, Jungkookie ? "
Zamumlal jsem a jemně se dotkl jeho rtů.,, Hm ? "
Kousl mě do tváře a já se tiše zasmál.,, Chceš poznat můj jazyk lásky ? "
V očích se mu zablýsklo a na nic nečekal.
Nalepil se na moje rty a jemně s nimi pohyboval.
Rukou jsem mu zajel do vlasů a druhou ho hladil po zádech.
Když mi jazykem přejel po spodním rtu , povolil jsem.
Nechal jsem ho , aby mi svým jazykem vklouzl do vnitřku úst.
Nepřestával mě jemně kousat a hladit po zádech.
Nemohl jsem být spokojenější.,, J-Jungkooku "
Zamumlal jsem mu do rtů a taky ho jemně kousl.,, Ššš , teď žádná slova Taehyungie , nebo ti ukážu svůj jazyk lásky a věř mi , tohle není vhodné prostředí "
Řekl tiše a zatahal mě za vlasy.Napjal jsem se a tvrdě ho kousl.
,, Co ? "
Pokrčil rameny a zase přiblížil obličej k tomu mému.
Rychle jsem mu na rty položil ukazováček a zavrtěl hlavou.,, Vyhrožování nemám rád "
Ušklíbl jsem se a odemkl dveře.Byl jsem to já , kdo ho tam tentokrát nechal stát.
TaehyungxJungkook
1:1