Nevím jak dlouho jsem brečel , ale měl jsem tak opuchlé oči , že když mi Yoongi vtrhl do pokoje , nepoznal jsem ho a hrozně se lekl.
,, Klid Tae , to jsem já..bože muj , pojď ke mně "
Zašeptal a sedl si na okraj mé matrace , neváhal jsem a okamžitě ho objal.
Nemluvili jsme a přesto jsem se cítil líp.
Hladil mě po linii páteře přesně jako to dělal Jungkook a jemně s námi pohupoval.,, Bože Tae..si uplně mokrý , počkej , donesu ti suché tričko "
Zvedl se a já zakňoural nad tím náhlým pocitem samoty a slzy se mi zase začaly hromadit v očích.Rychle zašmátral ve skříni a podal mi černé tričko , do kterého bych se vešel 3x
,, T-Tohle ne! To j-je Ju-Jungkookovo "
Rozplakal jsem se a hodil jeho triko kamsi za postel.,, Promiň.."
Našel jiné a podal mi ho.
Snažil jsem se roztřesenýmy prsty si triko přetáhnout přes hlavu , ale nešlo mi to zrovna 2x dobře.,, Tae , ukaž "
Vytrhl mi tričko ze slabých rukou a usmál se na mě.
,, Pomůžu ti "Tiše jsem fňukal a jakmile jsem byl zas oblečený a v suchu , zabořil jsem Yoongimu obličej do hrudi a rozbrečel se opět nanovo.
,, Tae.. "
Yoongi chtěl něco říct , ale přerušil nás zvonek u dveří.,, N-Ne , ne "
Zakřičel jsem mu do hrudi a pak se od něho prudce odstrčil až jsem spadl.,, Tae klid , copak se teď stalo ? "
,, T-to je Ju-Jungkook Yoongi , ne-nechoď tam "
,, Může to být tvoje máma Tae "
Pokrčil rameny a zvedl se z mé postele.,, N-Ne , je to Kook , ma-mamka dne-dneska spí u ba-babičky "
Fňukl jsem a nepřestával brečet.
,, Ne-nechala mi tu vo-volný barák pro mě a Ju-Ju-.."
Hlas se mi zlomil a já si pevně si zkousl ret.,, Tae já to vyřídím ano ? "
Hlas měl najednou tvrdý a neušlo mi jak si křupl prsty na rukou.
,, Ty počkej tady nahoře , klidně se zamkni a já se pak vrátím , bez Jungkooka ano ? "
Políbil mě do vlasů a já trhaně vydechl.Rychle seběhl schody dolů ke dveřím a netrvalo to dlouho a uslyšel jsem Jungkookuv rozrušený hlas.
,, N-Nechci ho vi-vidět ani sl-slyšet.. "
Vyškrábal jsem se na zesláblé nohy a pohlédl na své pootevřené okno.
Jinak to nepujde.- - - -
Když jsem stál dole pod oknem , uslyšel jsem hlasité zabouchání na dveře a pak těžké kroky u sebe v pokoji.
,, Jo a kde ho máš Yoongi hm ? "
Optal se Kook naštvaně a do něčeho praštil.
Do mého stolu asi.
Jeho hlas ale způsobil to , že jsem se nemohl pohnout z místa.,, To okno "
Uslyšel jsem Yoongiho tichý hlas.
,, Nebylo předtím otevřené "Nestačil jsem mrknout a hleděl jsem do Jungkookova obličeje.
,, Tae.."
Jakmile mě oslovil , prudce jsem se otočil a začal utíkat.
|Jungkook|
Zazvonil jsem u dveří Taeho baráku a kousal si ret. Vím co mi řekl , ale nemohl jsem si pomoct a prostě s ním musel mluvit.