Seděli jsme s klukama na lavičce u rybníka a jentak se poflalovali a vtipkovali.
Jungkook před chvilkou odešel pro nějaké pití a já se zády opíral o Jimina a čekal až se vrátí.
Nemohl jsem přestat myslet na to , co mi řekl.
Nevědomky jsem se kousl do rtu a pousmál se.Jimin se najednou prudce zvedl a já ztratil rovnováhu a upadl jsem.
Zamrkal jsem a překvapeně vydechl.,, Ježiši promiň , já..Yoongi..jsi v pořádku "
Koktl Jimin a zvedl mě ze země.Jen jsem kývl a ohlédl se , jelikož jsem měl pocit , že na mě někdo ječí.
A taky že jo.,, Tae , T-Tae "
Namjoon se snažil mluvit v klidu , ale nemohl popadnout dech.,, Joone , nádech , výdech "
Pohladil jsem ho po zádech a čekal až se uklidní.,, Jungkook "
Vydechl a sedl si na lavičku.,, Co je s ním ? "
Srdce se mi prudce rozbušilo.,, Pere se "
Zamumlal skoro neslyšně a přiložil si ruku na srdce.,, Kde !? "
Optal jsem se vystrašeně a pevně chytl Namjoona za paži.,, Za jídelnou "
Rozběhl jsem se tím směrem a kousal si ret.
A já se divil co mu trvá tak dlouho.Když jsem Jungkooka spatřil , srdce mi vynechalo snad 4 údery.
,, Parchante "
Zařval zrovna na chlapce , který ke mně stál zády , takže jsem nevěděl , o koho se jedná.
Z nosu mu tekl pramínek krve a taktéž ze rtu.,, Jungkooku , uklidni se "
Řekla učitelka rázně a pozorovala dívku , která mu otírala krev z obličeje.
Kousl jsem se do rtu.
Byla to ta dívka ze včera.
,, A ty pojď se mnou "
Ukázala na chlapce a ten šel skutečně k učitelce.Vystrašeně jsem se nadechl.
Byl to Kai.Ani jsem si nevšiml , že na mě Jungkook kouká.
Uvědomil jsem si to až ve chvíli , kdy jsem došel až k němu a pak vzhlédl a pohlédl do jeho obličeje.
,, Co se stalo ? "
Kuňkl jsem a propletl si s ním prsty.,, Ten hajzl po mně jentak zničeho nic skočil "
Vydechl a promnul si čelo.,, Fakt ? Jenom tak ? "
Povytáhl jsem obočí a kousl se znovu do rtu.,, Fajn..řekl jsem Sehunovi , že je to kretén a strčil do něj. Nejspíš ho bránil nebo tak něco. "
Obrátil oči v sloup a pak se ušklíbl.
, A netvař se tak hrozně , jsem v pořádku. "
Stáhl si mě na klín a tím tak odstrčil tu dívku.
Teď jsem to byl já , kdo se ušklíbl.,, Ty jsi Taehyung , že ? "
Optala se a naklonila hlavu na stranu.
Cítil jsem , jak se Jungkook napjal.,, Jo "
Zakýval jsem hlavou a prohlédl si ji.
Hnědé vlasy měla volně rozpuštěné a obličej ji zdobily světlé pihy.
Její oči byly zelené a orámované tenkou linkou.
Měla krásnou postavu , to jsem musel uznat.
Kousl jsem se do rtu.
Byla uplně Jungkookův typ.,, No..uhm..děkuju Ari , my už pujdeme "
Zvedl se a táhl mě pryč.,, Opravdu jsi v pořádku ? "
Naklonil jsem hlavu na stranu a opatrně ho pohladil po tváři.
I přes všechny ty modřiny a špatně otřenou krev , vypadal krásně.
Právě zapadalo slunce a odlesky světla se mu odrážely od jeho nadýchaných vlasů.
Zkousl jsem si ret.,, Opravdu "
Kývl a dotáhl mě k lavičce u rybníka k ostatním.
Hromadilo se spoustu dalších lidí a někteří si s sebou vzali kytaru.
Poslouchalo se mi to hezky.
Opřel jsem se o Jungkookovo rameno a pozoroval blonďatou dívku , jak drnká na struny a zpívá k tomu písničku , kterou jsem bohužel neznal.Rozhlédl jsem se po ostatních lidech a k mému neštestí jsem spatřil i TU dívku.
Víc jsem se natiskl na Jungkooka a propaloval ji pohledem.
Ona však měla oči jenom pro něho.
Zavrtěl jsem se.,, Copak ? "
Optal se a podíval se na to samé místo , na které jsem hleděl i já.
,, Taee- "
Vydechl a podíval se zpátky na mě.
,, To je jenom kamarádka "
Pohladil mě po boku a pak ruku položil na moje stehno.,, Ale moc hezká kamarádka "
Vydechl jsem a promnul si oči.,, Žárlíš ? "
Pousmál se a naklonil hlavu na stranu.,, Ne "
Zavrtěl jsem hlavou a snažil se zachovat si normalní výraz.,, Fajn "
Zvedl se a já na něj překvapeně pohlédl.
,, Musim jí ještě jednou poděkovat , že se o mě tak he- ",, Ne ! "
Přerušil jsem ho a stáhl si ho zpátky k sobě.
Povzdechl jsem si.
,, Fajn..možná trošku "
Špitl jsem a koukal do země.Opět se zvedl a jedním rychlým pohybem si mě hodil přes rameno.
,, Heyy , co to děláš- "
Zasmál jsem se a praštil ho pěstí jemně do zad.Rozešel se směrem k chatkám.
,, Zapomněl jsi , co jsem ti ráno slíbil ? "Kousl jsem se do rtu a už jsem neřekl ani slovo.
Nechal jsem ho , aby nás zavedl do mojí chatky a pak mě položil na postel.
Zamkl dveře.Modlil jsem se , aby Jimin dneska přespal u Giho.
Jedním pohybem mi stáhl tepláky a přitiskl svoje rty na vnitřní stranu mých stehen.
Zadržel jsem vzdech a rukou mu zajel do vlasů.Kousal jsem se do tváří a snažil se dýchat normálně , ale fakt mi to nešlo.
Mezi mejma nohama se nacházel krásnej kluk , tak se mi nedivte.Dalším pohybem mi stáhl boxerky a chvilku hleděl na mé přirození.
Byl jsem z toho nervózní.,, J-Jungkooku "
Vzdychl jsem a zatahal ho za vlasy.
Zvedl hlavu a pousmál se.
Roztáhl mi nohy víc od sebe a vměstnal se mezi ně.
Byl těsně nalepenej na mým těle , takže jsem cítil , že je na tom stejně jako já.Přitiskl se na moje rty a já pootevřel ústa , čehož využil a vklouzl dovnitř jazykem.
Vzpomněl jsem si na tu dívku.
Přitáhl jsem si ho víc k sobě a jemně se otřel svým přirozením o to jeho.
Teď to byl on , kdo vzdechl.Okamžitě se odtáhl od mých rtů a vrátil se zpátky dolů.
Vzdychal jsem jak o život.
,, Miluju tě "
Kuňkl jsem a muchloval v dlani prostěradlo.Jemně mě pohladil po boku.
Neměl jsem mu za zlé , že nic neřekl.
Měl plné ústa práce.