|Taehyung|
Plácl jsem sebou na postel stále otřesen tím , co se stalo v autobuse.
Převaloval jsem se sem a tam a nenamáhal jsem si vybalovat.,, Bože muj Taehyungu! Taky mu někdy řekni ne! "
Domlouval jsem sám sobě ve chvíli kdy jsem měl hlavu zabořenou v polštářích.Prudce jsem vydechl a zvedl se s tím , že mám na něco chuť.
Myslel jsem , že před tou lednicí stojím tak hodinu , než jsem se konečně natáhl pro krabičku jahod.
Sedl jsem si k baru a přemýšlel , zatímco jsem si strkal do úst jednu jahodu za druhou.Co když mě v tom autobuse někdo slyšel? Nebo viděl..
Zavrtěl jsem se a podepřel si obličej rukama.
Neříkám , v tu chvíli mě tak moc vzrušovala představa udělat se před všema ostatníma , ale teď bych se za to pěkně propleskal.S poslední myšlenkou jsem si do úst strčil poslední jahodu a v ruce mi zavibroval mobil.
Jungkookie
Hroozně se nudim Tae:(TaeTae
Hmm, to mě mrzí Kooku;)Jungkookie
Jsem uražen! Měl jsi mě pozvat k sobě!TaeTae
Proč ? Aby si mě zas donutil se před tebou udělat ?Jungkookie
Hhh,ironický Tahyung se mi líbí!Kousl jsem se do rtu a s úsměvem obrátil oči v sloup.
TaeTae
Jo,protože ho pak můžeš potrestat!Jungkookie
Trefa!TaeTae
Nevím jestli se mi to líbí:0Jungkookie
Miluješ to!TaeTae
Jdi někam Kooku!Jungkookie
Kk , za půl hodiny jsem u tebeZíral jsem na zprávu tak 10 minut než mi došel její význam.
Prudce jsem začal psát nesmyslné důvody proč není dobrý nápad k nám teď jít.
TaeTae
Jungkooku opovaž se!!!!
Nemůžeš přijít!!
Je tu máma s Mollie!
Za chvíli jedeme pryč!!!
Jungkooku!!!Zazvonil zvonek.
Došoural jsem se až ke dveřím a zády se o ně opřel.
,, Vím že stojíš hned za dveřma Tae "
Zasmál se Kook a jemně na dveře klepl.
,, Pusť mě dál prosím "Povzdechl jsem si a otevřel dveře.
,, Hodnej kluk "
Pochválil mě a nacpal se dovnitř skrz miniaturní šterbinu.Prudce mě obejmul.
,, Tae to je hrozný! hodinu jsem tě neviděl a já myslel že umřu! Tak mooc si mi chyběl "Zamrkal jsem a objal ho nazpět.
,, Ehm..též si mi chyběl Jungkookie "Čapl mě za ruku a dotáhl mě do obýváku.
,, Paní Kim! Dobrý den!! "
Vykřikl a já si zkousl ret.Bez odezvy.
Ještě taky aby ne , když jsem tu byl sám.Jungkook na mě pohlédl s povytaženým obočím.
,, Nikdo tu není "Couvl jsem.
,, Ty si mi lhal! "
Oznámil mi naprosto zřejmou věc a já rozhodil rukama.,, Nechtěl jsem další trest Kooku!! "
,, Kdyby si byl hodný kluk , nemusel bych tě trestat "
Ušklíbl se a kousl se do rtu.