|Jungkook|
,, Já tu učitelku asi brzo zabiju! "
Zavrčel Taehyung a bylo na něm vidět , že už sotva jde.,, Až se vrátíme do Seoulu , pomůžu ti vytrénovat kondici "
Zasmál jsem se a vysloužil si tak od Taeho zlý pohled.~Dneska ráno nás v 7 ráno vzbudili s tím , že nás čeká celodenní tůra po okolí. ~
Nechal jsem ho kdesi za sebou a doběhl Yoongiho , který byl kupodivu dnes docela energetický a v dobré náladě.
,, Jak se šlape Yoongles ? "
Optal jsem se a prohrábl si zpocené vlasy.Ukázal mi své propletené prsty s Jiminem a usmál se.
,, Skvěle "Pak se podíval na moji volnout stranu a zamračil se.
,, Kde si nechal Taeho ? ",, Tam vzadu někde , strašně se courá "
Ohlédl se a přimhouřil oči.
,, Jsi si jistý , že to zvládne ujít ? ",, Proč by ne ? "
,, Ráno u snídaně mi řekl , že se necítí moc dobře , prý v noci 3x zvracel "
Zamumlal a já se zamračil.
Mým tělem prostoupila zlost.,, Nic ti neřekl ? "
Optal se a já zavrtěl hlavou.,, Neřekl mi vůbec nic "
Yoongi se znovu ohlédl a v tu chvíli vytřeštil oči.
,, Do hajzlu "
Vykřikl a pustil Jiminovu ruku.Ohlédl jsem se Taeho směrem a v tu chvíli jsem vyběhl za Yoongim.
Taehyung ležel na zemi , nad ním se sklánělo spoustu děvčat a chlapců a vystrašeně si mezi sebou povídali.
,, Uhněte! "
Vyzval jsem je a sedl si vedle Taeho.
Prudce jsem mu zatřásl rameny.
nic,, Omdlel "
Prohlásil Yoongi a zkousl si ret.
,, Zvedni mu nohy Jungkooku ",, Já vím co mám dělat! "
Prskl jsem po něm a jemně Taemu zvedl nohy do výšky.Čekal jsem a hleděl Taemu do obličeje.
Byl jsem naštvaný , doslova vzteky bez sebe , ale taky jsem se strašně bál.,, Co se tu stalo ? "
Ozval se za mnou hlas mé učitelku zrovna ve chvíli , kdy Tae s námahou otevřel oči a optal se , co se stalo.,, Omdlel jsi "
Zamumlal jsem a naprosto ignoroval otázku ze strany učitelky.Zamrkal a pokusil se zvednout , ale přerušila ho učitelka.
,, Tae , zůstaň ležet , odvezeme tě zpět do kempu. "Zakýval jsem hlavou abych dal Taemu najevo , že přesně to , má udělat.
Zatímco jsme čekali na Taeho odvoz , pozoroval jsem jeho bledou pokožku a zpocené vlasy.
Kousal jsem se do rtu.Jakmile se na kopci skutečně objevilo auto , zvedl jsem Taeho v náruči a odnesl ho do auta , zatímco já sám jsem se připoutal vedle něho a nechal jeho hlavu klesnout na mé rameno.
,, Jungkooku ? Co si myslíš , že děláš ? "
Optala se mě ta furie učitelka a já se na ní zle podíval.,, Můj kamarád právě omdlel , nenechám ho samotného na chatce. "
Přimhouřila oči , ale nakonec sama zavřela dveře od auta a dala řidiči signál , že může jet
~