,, Tae ? Vypadáš , jak kdyby jsi naspal celkově tak 5 hodin "
Řekl Chim a naklonil hlavu na stranu.Promnul jsem si svoje unavené oči a povzdechl si.
,, Necelý 4 ",, Co jsi dělal ? "
Optal se a pak s pohledem na Jaka skřivil obličej.
,, Huh..já to si nechci vědět.."Zavrtěl jsem hlavou.
,, Jen jsem nemohl usnout ",, Zase jsi měl noční můry ? "
Optal se tiše Jungkook a pečlivě si mě prohlížel.Zakýval jsem hlavou.
Noční můry z toho , co se stane až ti jednou povim , jak to s tebou mám hlupáčku.,, Měl jsi mi napsat , pomohl bych ti jako vždycky.."
,, Nebo jsi mohl napsat mně Taehyungie ! Přinesl bych ti jídlo , objal tě a pomazlil se s tebou , klidně bych přespal do rána "
Řekl Jake a pousmál se.Bez ohledu na Jungkooka , jsem se něj natiskl a nechal ho , ať mě hladí po vlasech.
To co mi řekl , jsem přesně potřeboval slyšet,, Hm..jo..nebo jsi mohl jemu.."
Špitl a začal si pohrávat se svými prsty.Vytáhl jsem si z kapsy telefon a rozklikl zprávy s Jungkookem.
TaeTae🐯💓
Usměj se ! :3Jungkook vytáhl telefon z kapsy a po tváři se mu mihl letmý úsměv.
Jungkookie<3🐰
Rád bych !
To by jsi ale musel takhle objímat mě :(Zčervenal jsem a cítil Jungkookův upřený pohled.
Přes svoje hnědé vlasy které mi padaly do očí , jsem se na něj podíval a zavrtěl stydlivě hlavou.Jungkookie<3🐰
Tohle beru jako urážku ! :(
Myslíš si , že bych tě neuměl takhle hezky pomazlit ?Znovu jsem na mladšího pohlédl a než jsem na znamení souhlasu zakýval hlavou , promnul jsem si oči.
Jungkookie<3🐰
Uvidíme na záchodech , běž napřed a já za chvíli přijdu :33Vytřeštil jsem oči.
Myslí to vážně ?
Intenzivně mě propaloval pohledem a na tváři mu hrál úsměv.
Povzdechl jsem si.
Fajn Jungkooku , ale jestli to je nějakej vtip a já tam budu stát jak idiot , nepřej si mě !Odšoupl jsem se od Jaka a omluvně na něj pohlédl.
,, Musím na záchod "
Kousl jsem se do rtu a nechal ho , aby mě políbil.Pak jsem střelil pohledem po Jungkookovi a ten mi poslal letmý , vzdušný polibek.
Povzdechl jsem si.Na záchody jsem doslova letěl a bylo mi jedno kolik lidí díky mně upadlo.
Opřel jsem se o umyvadlo s prohlédl si svůj obraz v zrcadle.
Dobrý , to jde.Snažil jsem se uklidnit svůj zrychlený dech a čekal na Jungkooka.
3 minuty.
Nic5 minut.
Pořád nic.10 minut.
Chystal jsem se odejít , když v tom se rozlítly dveře a v nich postával tmavovlasý chlapec.
Usmál se a dveře zamkl.
Zarazil jsem se.,, C-co když někdo bude potřebovat.."
,, Jsou tu i další "
Přerušil mě a udělal krok směrem ke mně.Kousl jsem se do rtu.
,, Tak chceš obejmout ? "
Optal se s úsměvem a pobaveně sledoval , jak se k němu pomalým krokem přibližuju.
Svůj obličej jsem položil na jeho hruď a vdechoval jeho vůni.
Pak jsem svoje ruce omotal okolo jeho krku a ty jeho , se ocitly na mých zádech.,, Tak co ? "
Optal se a jemně mě pohladil.,, Dobrý "
Zamumlal jsem a víc se k němu přitulil.,, Lepší než s Jakem ? "
Optal se a já v jeho hlasu poznal posměch.Neochotně jsem přikývl.
V tu chvíli jsem se ocitl naražený na dveřích a Jungkook mi položil obě ruce na břicho.
Naklonil se k mému uchu , které nejprve jemně políbí a pak začal mluvit.,, Miluješ ho ? "
Přikývl jsem hlavou a kousl se do rtu , aby ze mně nevyšel žádný zvuk.
,, Opravdu ? "
Jemně mě kousl do krku a já přivřel oči.
Znovu jsem přikývl , tentokrát ale už ne tak jistě.Zavrtěl hlavou.
,, To je špatná odpověď "Povzdechl jsem si.
,, Dělají s tebou jeho doteky to stejné , co ty moje ? "
Otřel se o moje rty.Vzdychl jsem.
,, Tak dělají ? "
Prudce jsem zavrtěl hlavou a chytl ho za vlasy.
,, Taehyungie , ani nevíš , jak moc rád , bych tě teď políbil a udělal s tebou věci , za které bych se později asi styděl "
Mlaskl a pohladil mě po tváři.,, Tak to udělej ! "
Vykřikl jsem histericky.Naklonil se blíž , byl tak blízko , že kdybych promluvil , políbili by jsme se.
Pak si ale povzdechl a oddálil se.,, Nemůžu "
,, Proč !? "
,, Protože máš přítele "
Objasnil mi a já se zarazil.
Jungkooku do prdele !,, Až se s nim rozejdeš , budu tě líbat tak moc , jak jen budeš chtít Taehyungie ! "
Slíbil a jemně mě odstrčil od dveří , které odemkl.,, Navíc..co když já taky někoho mám Taehyungie ? "
Pokrčil rameny s nechal mě tam stám samotného a pěkně zmateného.Co to sakra mělo bejt ?
S myšlenkama uplně jinde jsem zašel do třídy a jako vždycky jsem si sedl do zadní lavice.
Yoongles😎
Pff , oba jste zmizeli , byli pryč tak 10 minut a Jungkook se teď usmívá jak kdyby vyhrál v loterii.TaeTae🐯💓
Vyhrál hlavní cenu;)Yoongles😎
Tebe ? :33TaeTae🐯💓
;))Hluboce jsem přemýšlel nad tím , co mi Jungkook řekl.
Vlastně mi řekl , že mě mi-
že mě má rád.Ale vlastně asi ne , když mi dal najevo i fakt , že i on může mít někoho rád.
Kousnul jsem se do spodního rtu a zahleděl se na tabuli.
Chvilku jsem tak nepřítomně koukal před sebe , ale pak jsem na sobě ucítil něčí pohled.Chaeryeong.
,, Jsi v pořádku ? "
Naznačila ústy a naklonila hlavu ke straně.Zakýval jsem hlavou a falešně se usmál na ní i na tmavovlasou dívku vedle ní.
Myslím , že se jmenuje Yuna.Otevřel jsem sešit a nepřítomně si zapisoval poznámky.
Užíval jsem si , že mám konečně chvilku klidu , když v tom jsem uslyšel něco , co v hodině matiky vyděsí snad každého.
Svoje jméno.Vystrašeně jsem vzhlédl na učitele a ten jen ukázal na tabuli.
Zvedl jsem se a došoural se k tabuli.Koukal jsem na tu hromadu čísel a snažil se tvářit , že tomu rozumím , ale asi to moc věrohodně nevypadalo.
,, Taehyungu , přístě prosím neměj hlavu v oblacích a dávej pozor , ano ? "
Pousmál se a já mu zpět vrátil křídu.
S lehkým úsměvem jsem došel zpět k lavici , sedl si a začal vnímat.
Bylo to přesně to , co jsem potřeboval.
Tmavovlásek totiž dost útočil na moje myšlenky a hlavně...
..na moje srdce.<|>
už to bude zajímavé za chvilku , jen vydržte