XXXVIII.

91 5 0
                                    

,, Není hezký trávit s námi čas , Taehyungie ? "
Optal se Jimin a prohrábl si vlasy , jenže já byl myšlenkami někde uplně jinde , takže jsem ani nezaregistroval , že na mě mluví.

,, Tae ? Haló , Země volá Taehyunga "
Zamával mi rukou před obličejem Hoseok a já konečně začal vnímat dění okolo mě.

,, Promiňte kluci , dneska jsem nějako mimo "
Nervózně jsem se zasmál a pohlédl na Chima , který mě našvaně pozoroval.

,, Co se děje Tae ? "
Optal se Yoongi a já si hlasitě povzdechl , než jsem mu však stihl odpovědět , přišla paní , která tu pracuje a optala se co by jsme si dali.

,, Mně prosím ice coffe "
Usmál se Yoongi na servírku a tu to zjevně docela rozhodilo a celá zrudla.

,, Dám si to samé jaky tady můj přítel "
Slovo přítel , Jimin vyslovil dost hlasitě a servírka si nervózně strčila vlasy za ucho a něco nesrozumitelně zamumlala.

,, Já bych si dal..mhmm "
Hoseok se zadíval snad po dvacáté do nápojového lístku a nakonec zvolil Espresso , prý nechce nic velkého.

Paní si to zapsala a pak koukla na mě a mile se usmála.
,, Copak si dáš ty ? "

,, Pomerančový džus a k tomu..jahodový dortík prosím "

Paní se vřele usmála a zakývala hlavou.
,, Ten je u nás velice vyhlášený "

,, Tae řekni mi "
Začal Jimin , když ta milá žena odešla a hodil po mně posmrkaný kapesník.
,, Najdeš si ty někdy lásku ke kafi ? "

Zasmál jsem se a zavrtěl hlavou.
,, Ne Jimine , nechutná mi to , je to na mě moc hořké "
Odpověděl jsem jakoby nic a posmrkaný kapesník po něm hodil nazpět.

Chvíli jsme si povídali a pak přišla ta paní a postavila před nás naše objednávky.

,, Mhm , Tae , vypadá to moc lákavě ! Můžu ochutnat ? "
Optal se Jimin a než jsem stihl odpovědět , snědl mi z vidličky kousek , který jsem si napíchl a oči se mu rozzářily.

,, Běžim si taky pro jeden , asi jsem se právě zamiloval "
Prudce vstal a vběhl do kavárny.

,, Tak co se děje Tae ? "
Optal se Yoongi a upil ze svého kafe.

,, Mám takový divný pocit Yoongi..něco..něco je špatně "

,, Něco s Jungkookem ? "
Chtěl se ujistit a naklonil hlavu na stranu , zatímco Hoseok koukal kamsi do ulice a vůbec hovoru nevěnoval pozornost.

,, Mhm "
Kývl jsem a smutně si povzdychl.

,, Tae všechno je v pořádku , jen sis zvykl mít Jungkooka neustále u sebe a teď ti chybí "

,, Ne Yoongi. Něco je prostě jinak , něco se mi děje přímo před nosem a nevím o co jde.. "
Zakryl jsem si obličej dlaněmi a Yoongi si povzdechl.

,, Hele..jestli máš fakt nějaké tušení , že se něco děje , tak mu kup kafe a tenhle supr dortík a běž za ním domů , určitě mu to udělá radost "
Usmál se na mě a já souhlasně přikývl.
Podal jsem Yoongimu peníze ale on zavrtěl hlavou.
,, Tae tohle já zaplatím , ty za to teď kup to pro Kooka "
Usmál se a kývl směrem ke kavárně.

A tak jsem udělal co řekl.
Koupil jsem mu ledové kafe , dortík a teď jsem zběsile mačkal zvonek u jeho dveří. Otevřela mi jeho matka.

,, Ach Tae , ahoj , copak potřebuješ ? Hledáš Jungkooka ? "
Zakýval jsem hlavou a nedočkavě se usmál.

One love, two mouthsKde žijí příběhy. Začni objevovat