XXXXVI.

81 5 0
                                    

Pozoroval jsem se v zrcadle které se nacházelo v šatně největšího Seoulského aquaparku a uznale zamlaskal nad obrazem který jsem měl před sebou.
Kvůli přítomnosti chlapce kterého jsem miloval , jsem se rozhodl , že si pujdu zacvičit a teď jsem koukal na své vystouplé žíly a pokračoval jsem pohledem na břišáky až k vypracovaným stehnům.
Doufal jsem , že ho tím oslním.

Jakmile jsem došel k ostatním , kteří už čekali před terminálem , který nás měl pustit do areálu , všechny pohledy byly na mně , ale mě zajímal jen jediný pohled.

Tae na mě koukal s lehce pootevřenou pusou a sjel mě pohledem od shora dolů. Zastavil se v mých očích a lehce se pousmál.

,, Kde vězíš Jungkooku ? "
Optal se se smíchem Hoseok a jakmile ke mně přihopsal , poplácal mě po břišácích a uznale zamlaskal , stejně jako já před chvílí.

Pokradmu jsem mrkl na Taeho , který na mě zamračeně hleděl a následně sjel na Hoseokovu ruku a opět se vrátil k mým očím.
Pochopil jsem co chce , ale neudělal jsem to.

Ušklíbl jsem se a plácl Hoseoka přes zadek , načež jsem si vysloužil Taeho náhlý odchod a Yoongiho zamračený pohled.

Zastyděl jsem se , takhle se s nimi asi neudobřim.

Pozoroval jsem bloňdatého chlapce jak s Jiminem prochází ruku v ruce přes terminál a zesmutnil jsem.
Chybí mi muj nejlepší kamarád..hrozně moc. Známe se nejdéle z celé party.
Chodili jsme spolu do školky a dělali jsme všechno spolu. Nebyl den kdy by jsme spolu nešli ven , ale jakmile Yoongi nastoupil na základku , už jsme se nevídali tak často.
Když jsem šel do 1. třídy , Yoongi byl ve 3. a už se bavil s Hoseokem a ten ho seznámil s mým maličkým hnědovláskem Taehyungem , který se mnou chodil do školy , ale nikdy jsem neměl příležitost s ním promluvit. Nikdy nezapomenu jak jsem ho viděl poprvé. Byl tak rozkošný i přesto , že byl o rok starší než já.
Bál jsem se , že když má Yoongi kamarády ve svém věku , na nějakého Jungkooka z 1. třídy zapomene , ale on i tak stále nejvíc pozornosti věnoval mně.
Pak nás Taehyung seznámil s Jiminem a nikdy nezapomenu na Yoongiho výraz když mu byl Chim představen.
Namjoona s Jinem jsme poznali úplnou náhodou , když měl Yoongles s Hoseokem spojenou hodinu se čtvrťáka.

Naše přátelství se táhlo celou základku , ale všichni jsme začali cítit napětí mezi Yoongim a Jiminem , které započlo na konci 8. třídy , ale nikdo si nevšiml toho , jak jsem koukal na Taeho a jak moc mi na něm záleželo.

,, Kooku ? "
Zatřásl se mnou Namjoon zřejmě po několikáté a mně až teď došlo , že se mi Yoongi ztratil z dohledu a s Joonem jsme poslední kdo ještě není uvnitř.

,, Ehm..promiň , už jdu "
Vešel jsem dovnitř a rozhlédl se.
Naposledy jsem tu byl tak před 10 lety a za tu dobu se to tu dost změnilo.
Překvapeně jsem vydechl a pak do nosu vtáhl vůni chloru kterou jsem miloval už od dětství.

,, Tyjo , kam pujdeme jako první ? "
Vydechl nadšeně Namjoon a zaskákal na místě jako nadšené dítě.
Usmál jsem se naklonil hlavu na stranu.

,, Kam by jsi rád šel ? "
Optal jsem se zdvořile a neušlo mi jak jeho pohled skončil na tobogánu , který měl tak 200 metrů a vedl přes celý areál a dokonce i venkem.

,, Ne! "
Zavelel Jin a zamračil se.
,, Tam pujdeme jako poslední , teď si každý bude dělat co chce a za 2 hodiny se sejdeme tady "

Zakýval jsem a Namjoon se zamračil a odfrkl si.

,, Fajn , pujdu na klouzačku teda "

,, Jo , pujdu s tebou "
Vydechl Jin a čapl ho za paži.

,, Já pujdu s Jiminem do vířivky "
Usmál se Yoongi a pohledem se zastavil na mně.
,, Ehm..chceš , chceš jít s námi ? "

Překvapeně jsem vydechl a zamrkal.
,, Hm..ne , děkuju , já bych si rád zaplaval "
Kývl jsem k 50m bazénu a Yoongi zakýval hlavou , že chápe.
,, Hoseoku ? Ty pujdeš ? "
Zakýval hlavou a nadšeně se připojil k dvoum chlapcům.

Zbýval Taehyung.

,, Tak..Tae ? Co ty ? "
Optal se Jimin a víc se zapřel do Yoongiho.

Než odpověděl , přejel mi pohledem přes břišáky a neušlo mi jak se kousl do rtu.

,, Já si lehnu na lehátko a budu chvilku ležet , jsem docela vyčerpaný "
Koukl mi do očí a prohrábl si vlasy.

Všichni jsme tedy šli tam , kam jsme chtěli a byli spokojení , až na Joona , který chtěl na tobogán a skončil na klouzačce.

Jakmile jsem skočil šipku do vody , mým tělem prostoupil chlad a musel jsem uznat , že jsem si to užíval.

Střídal jsem styly , kraul , prsa , znak - pořád dokola a cítil se skvěle.
Miloval jsem plavání.

Když jsem si dal pauzu , uběhla už hodina od toho , co jsem skočil do vody.
Opíral jsem se o okraj bazénu , když v tom ke mně doplavala nějaká dívka a nervózně se na mě usmála.

,, Líbí se mi jak plaveš "
Vydechla a zčervenala.

,, Děkuju "
Upřímně jsem se na ní usmál a čekal , jestli bude pokračovat v mluvení.

,, Chtěla jsem se zeptat jestli by si mi nedal instagram "
Vydechla rychle a nervózně se kousla do rtu.

,, Nedal "
Ozvalo se nade mnou a já se nemusel dívat kdo mluví.

Dívka se s rudou tváří otočila a rychle odplavala od nás dvou a já se na Taehyunga otočil.

,, Co to mělo být ? "
Zamračil jsem se.

,, Flirtovala s tebou ! líbil ses jí !! "

,, A ? My už spolu nechodíme Taehyungu , dal si mi kopačky pamatuješ ? Nestarej se o to komu se líbim ano ? "
Chtěl jsem odplavat , ale Taehyung si dřepl a chytil mě za vlasy.

,, Tak hele Jungkooku , to že spolu nechodíme , neznamená , že budu snášet to jak na tebe všichni koukají a nechám lidi aby s tebou flirtovali. "

Otočil jsem se k Taehyugovi čelem a vylezl ven z bazénu , přičemž jsem ho tím tak donutil , aby mi pustil vlasy a upřeně mu pohlédl do očí.

Chytl jsem ho za boky a společně s ním , skočil do bazénu.

,, Ty idiote "
Vykřikl a začal kašlat.

Nic jsem neřekl , jen jsem ho natlačil ke zdi bazénu a přišpendlil mu ruce vedle hlavy.

|Taehyung|

Jungkook mi doslova dýchal na rty a já nevěděl jestli chci koukat do jeho očí , nebo jestli mám věnovat pohled těm jeho růžovým rtíkům.

,, Žárlíš ? "
Optal se a naklonil hlavu na stranu.

,, Kde je ten nervózní Jungkook ? "
Řekl jsem místo odpovědi a zamračil se.

Jako odezvu jsem pocítil jeho koleno mezi stehny a to mě donutilo přivřít oči.

,, Žárlíš miláčku ? "

Vytřeštil jsem oči.
Už mi to došlo.

,, Tak ty takhle Jungkooku "
Uchechtl jsem , stále vyhíbajíc se odpovědi.
,, Jungkooku , jestli si mys- "

Byl jsem přerušen.
Jungkook mě prerušil a to konkrétně svými nadýchanými rty.

Znovu jsem vytřeštil oči a moje ruka automaticky zajela do jeho vlasů , přičemž druhá ruka opatrně přejela přes jeho břišáky.

Zatlačil jsem mu jazykem na zuby , tak moc mi chyběly jeho polibky , ale bohužel mi v tu chvíli nedošlo , kam Jungkook směřuje.

,, Tohle není správné Tae "
Odtáhl se a vyskočil na kraj bazénu.
,, Nenávidíš mě , vzpomínáš ? "

Odešel a nechal mě stát v bazénu samotného a naprosto zmateného.
Tohle se nemělo stát.
Neměli jsme se políbit. Ne dneska

One love, two mouthsKde žijí příběhy. Začni objevovat