Siblings & reunion

858 29 4
                                    

„Stále mi nie je tak úplne jasné ako sa ti podarilo získať vstupenky na celý víkend do Paddocku." udivene sledoval svoju mladšiu sestru Andrew. Andrew Daan Visser, bývalý holandský futbalový reprezentant, ktorý musel predčasne ukončiť svoju športovú kariéru kvôli zdravotným problémom, bol nadšencom formulových pretekov odvtedy kam mu pamäť siahala.

Nakoľko si Max uvedomoval ako veľmi je Madison nepríjemné byť v prostredí cudzích ľudí úplne samej, rozhodol sa, že bude najlepšie ak by si niekoho so sebou priviedla. Bol by to prínos nie len pre ňu ale aj preňho. Nevedel by sa maximálne sústrediť pri pomyslení nato, že je v Paddocku úplne sama a nechávať ju na po spas jeho mladšej sestre nebol najlepší nápad. Niežeby nechcel aby sa tieto dve ženy spoznali, no poznal Victoriu a vedel ako veľmi neodbytná, prehnane nadšená a energická dokáže byť.

„Povedzme, že mám veľmi dobré kontakty." vyplazila na neho jazyk Madison nechávajúc ich spoločný výlet zahalený rúškom tajomstva. „Ber to ako taký malý predčasný darček k tvojim narodeninám."

„Narodeniny mám až v decembri." pretočil očami nad správaním svojej sestry.

„Dobre," povzdychla si tmavovláska „chceš vedieť odkiaľ mám tie vstupenky?" spýtala sa. Na malú sekundu venovala svoj pohľad Andrewovi, no hneď v zapätí sa vrátila k šoférovaniu. Z nich dvoch bola ona ten lepší šofér, čo je celkom paradox. Ju jazdenie dlhých tratí bavilo, zatiaľ čo Andrew to z duše nenávidel. Bol ochotný šoférovať po Leidene ale ako náhle cesta prekročila hranice jeho rodného mesta za volant musel sadnúť niekto iný.

Andrew prikývol: „Ocenil by som pravdu sestrička."

„Vezmi si môj telefón a otvor si internetový prehľadávač. Tam by si mal mať odpoveď na svoju otázku."

Andy, ako ho všetci skrátene prezývali, sa natiahol po Madisoninu kabelku pohodenú na zadnom sedadle, snažiac sa v nej nájsť jej mobil. „Ženské, Vy a Váš bordel." pretočil očami potom ako musel z kabelky vytiahnuť polovicu obsahu aby následne mohol vybrať telefón.

„To nie je bordel, volá sa to organizovaný chaos." odvrkla mladá Holanďanka, no jej starší brat ju ignoroval.

Ticho v aute z ničoho nič vyplnil Andyho smiech. „Počúvaj ma, photoshop dobrý. Aj by som uveril, že si to ty na tých fotkách s Maxom Verstappenom."

Potom ako mladá Holanďanka na smiech svojho staršieho brata nijak nereagovala sa Andrew začítal do článku pod fotografiami.

„Kto je nová tmavovláska po boku holandského jazdca Maxa Verstappena?" prečítal nadpis článku podobne ako ho včera ráno v kancelárií prečítala Lena. Jeho reakcia sa však od tej Leninej výrazne líšila. „To si naozaj ty na tých fotkách s Verstappenom?" vydýchol. Údiv z jeho tváre nevymizol ani potom ako si celý článok prečítal po druhýkrát.

Madison prikývla: „Spoznali sme sa v pondelok večer v hotelovom bare kde ma vytiahli kolegyne po prvom úspešnom dni konferencie. Bola som na neho pekne hnusná." zasmiala sa. „Druhýkrát sme sa videli nasledujúci deň v posilňovni, kde som sa mu ospravedlnila zato aká som bola predchádzajúcu noc drzá. Tam som sa zoznámila, ako som neskôr zistila, aj s Danielom Ricciardom," Adrew jej skočil do reči „Počkaj!" zastavil ju „Chápem to správne, že ty si absolútne nevedela s kým sa rozprávaš?" zasmial sa. „To je pre teba typické!" dodal pomedzi smiech.

„Nevedela! Nikdy som si nespojila meno Max Verstappen s jeho tvárou. A keď sa mi predstavil ako Max, neriešila som jeho priezvisko." vysvetlila svojmu staršiemu bratovi. „V tej posilňovni si vypýtal moje telefónne číslo, neskôr v noci sme si písali a dohodli sme sa na spoločnej rannej káve. Tie fotky, ktoré sú nafotené zachytávajú náš spoločný posledný deň kedy ma vzal na obed." Príhodu s kvetmi a hysterickým Luukom vynechala. Nepokladala za dôležité hovoriť mu o tom.

Shiver | M.V.Where stories live. Discover now