Odkladajúc odhlučnovacie slúchadlá na ich miesto vzhliadla k Maxovmu monopostu. V Qatare práve skončil tretí, a zároveň posledný, voľný tréning. Do pár hodín bola naplánovaná kvalifikácia, jediné načo sa čakalo bolo zapadajúce slnko. Pre Madison to bola v poradí úplne prvá kvalifikácia zahalená rúškom tmy.
Pre tentokrát jej tieň robil nie len Bradley ale i Maxov otec Jos. Po všetkých Veľkých cenách, na ktorých Maxa sprevádza sa až teraz odvážila k tomu, nadviazať s ním bližší kontakt ako len hlúpe predstavenie sa. Zo všetkých strán počúvala aký je starší Verstappen prchký, že Max je jeho kópiou. Neprišlo jej to tak. Nesúdila ho, nechcela si na neho urobiť obraz len vďaka médiám a ľudom z Paddocku.
Pohľadom skúmala Maxovu postavu. Z jeho postoja a rýchlej gestikulácie smerom k Gianpierovi, jeho jazdeckému inžinierovi, sa dala poľahky vyčítať frustrácia. Pravdou bolo, že RedBull sa na katarskom okruhu výrazne trápil. Konzistentné tretie miesto, ktoré dokázal obsadiť vo dvoch z troch voľných tréningov, nebolo pre Maxa dostačujúcim. O to väčšia frustrácia ním lomcovala, pri uvedomení si, že oba Mercedesy skončili pred ním.
Qatar bol pre všetkých jednou veľkou neznámou. Kráľovná motošportu doposiaľ ešte nikdy nejazdila na tomto kúsku zeme, čo znamenalo, že každá sekunda strávená na trati bola pre jazdcov a tímy počas prípravy na kvalifikáciu a nedeľnú Veľkú cenu kľúčovou.
V momente, v ktorom vlajka zaviala vo vzduchu signalizujúc koniec posledného tréningu, bol to práve Mercedes, ktorý vyzeral byť pripravený v najlepšej kondícií na čele s fínskym pilotom Valterim Bottasom.
„Bolo to na hovno! Vôbec som s tým autom nedokázal pracovať." zavrčal Max podávajúc jednému z mechanikov svoju jazdeckú prilbu.
„Tréningy boli za bieleho dňa, kvalifikácia prebehne po zapadnutí slnka. Výrazne sa ochladí." do diskusie sa primiešal Christian Horner pokladajúc ruku na rameno svojho jazdca „Budú to úplne iné, nové podmienky." dodal.
„Všetko to zvládneme!" Gianpiero nastavil pred Maxa zomknutú dlaň v päsť čakajúc na jeho ťuknutie „Tento rok berie titul najväčšie zviera na gride." k podporným slovám jazdeckého inžiniera sa pridal i samotný šéf tímu.
Udržať Maxa v pokoji bolo prioritou všetkých. Svoju pomerne významnú rolu v tom zohrávala i tmavovláska.
Madison pristúpila k trojici mužov objímajúc svojho priateľa okolo pása: „Skvelá práca šampión!" pochválila ho.
„P3 nie je nič, čo by stálo za reč." precedil Max cez zaťaté zuby. Čím bližšie bol samotný záver sezóny a čím viac sa na neho bodovo Hamilton doťahoval, tým nervóznejší Max začínal byť. Pod drobnohľadom médií pôsobil pokojne, akoby ho nič netrápilo, akoby neriešil to, že je len krôčik od toho získať titul majstra sveta. Bola to psychologická hra. Nikdy, za žiadnych okolností, nemôžte pred Vašim súperom odhaliť Vaše slabé stránky, ukázať mu, že pochybujete o svojich kvalitách, nedaj boh máte strach. Každý, kto ho však poznal i mimo závodnej trate vedel, že jeho vnútro vrelo. Frustrácia sa bila s nervozitou. Neraz sa tento jeho vnútorný boj prejavil v tej najmenej vhodnej situácií.
Pohľad, ktorý mu Madison venovala bol plný nesúhlasu: „Viedol si si skvele!" oponovala mu „Sám vždy hovoríš, že tréningy nikdy nejazdíš naplno. Logicky mi z toho vychádza, že ten monopost," ukazováčik namierila na pekelný stroj odparkovaný pod veľkou číslicou tridsaťtri, ktorú dopĺňala holandská vlajka „ukrýva pod kapotou toho omnoho viac, ako si predviedol. Nehovoriac o tom, že ho pilotuje ten najlepší na celom štartovnom rošte, ktorý z mála dokáže urobiť zázrak."
Na Maxovej tvári sa objavil drzý úškrn. Ak bol niekto, kto dokázal jeho už beztak vysoké ego vyniesť do nebies, bola to bezpochyby ona.
„Ja byť tebou Max, nehádal by som sa s ňou. So ženami je neradno sa zahrávať!" Christian Horner by o tom vedel rozprávať. Možno v RedBulle bol on tým, kto šéfoval, i keď to tak občas nevyzeralo, doma, v Anglicku, mala všetko pod svojou taktovkou jeho pani manželka. „Bežte si radšej oddýchnuť!" popohnal ich „Nech si v kvalifikácií, v čo najlepšej forme. Ide o cenné body, ktoré sa možno dnes nerozdávajú, no večer sa pokladá pevný základ pre ich komfortný zisk." rovnako tak ako sú dôležité podporné slová, je potrebné pripomenúť si i to, čo je v sádzke.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Shiver | M.V.
Genç KurguIch stretnutie bolo náhodné. Ona nemala potuchy s kým má tú česť. On bol očarený nie len jej výzorom ale aj povahou. Nikdy totiž nestretol nikoho, kto by bol na jednej strane takmer bezchybný a na druhej strane mal toľko chýb.